IKM uke 8❤️

Hodepine dag 2, og veldig mye slim! Kjenner jeg får store forhåpninger nå, men vil ikke ha det, for jeg vil ikke bli skuffa igjen. Skulle jo ikke kjenne etter tegn denne gangen, men slim og hodepine er litt vanskelig å overse, særlig når jeg har notater fra forrige graviditet med samme tegn :smiley-ashamed004 håper det er noe, men tør ikke å teste før IKM. Orker ikke å bli skuffa. Så nå skal jeg bare late som jeg ikke har hodepine og slim. Hehe, wish me luck
Jeg har hatt hodepine de siste dagene, som jeg ikke har hatt før. Håper for deg :smiley-angelic001

Den med glass ser litt rosa ut syns jeg, den fra makesure syns jeg er litt skyggete/grå. Men fikk denne. Vet ikke helt om jeg tror på det :nailbiting:
Gir håp å se noen teste positivt "så sent" igrunn. Føler liksom "alle" får positive 8 dpo, men det er jo egentlig langt fra normalen :Heartred

Gir håp å se noen teste positivt "så sent" igrunn. Føler liksom "alle" får positive 8 dpo, men det er jo egentlig langt fra normalen :Heartred
Jeg er også av de som kun har fått positivt sent. Skal ikke si for sikkert på første, men nummer to fikk jeg en svak test på IKM eller dagen etter IKM. Så egentlig ikke streken før etter tiden hadde gått ut.

Nei.. :sad010Gidder ikke ta test engang i dag..
1000015992.jpg

Har ikke fått målt tempen i dag da jeg var på fest i går og drakk en god del vin :hilarious: men testen er blenda og jeg så bittelitt brunt utflod når jeg var på do, så jeg trur kanskje tanta lusker rett rundt hjørnet :shifty:
I dag skal jeg i babyshower, og kjenner egentlig at jeg ikke orker den slags begivenheter så mye lenger..
IMG_4309.jpeg

Har ikke fått målt tempen i dag da jeg var på fest i går og drakk en god del vin :hilarious: men testen er blenda og jeg så bittelitt brunt utflod når jeg var på do, så jeg trur kanskje tanta lusker rett rundt hjørnet :shifty:
I dag skal jeg i babyshower, og kjenner egentlig at jeg ikke orker den slags begivenheter så mye lenger..
Vis vedlegget 479342
Føler virkelig med deg som må i babyshower når du akkurat har fått negativ test selv :Heartred Sender deg en styrkeklem :smiley-angelic003

Back
Topp