TakkGratulerer
Vil du jeg skal sette deg på gravid?
jeg venter litt til jeg ser strekene blir litt sterkere 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer
Vil du jeg skal sette deg på gravid?
jeg venter litt til jeg ser strekene blir litt sterkere 
Jeg har hatt hodepine de siste dagene, som jeg ikke har hatt før. Håper for degHodepine dag 2, og veldig mye slim! Kjenner jeg får store forhåpninger nå, men vil ikke ha det, for jeg vil ikke bli skuffa igjen. Skulle jo ikke kjenne etter tegn denne gangen, men slim og hodepine er litt vanskelig å overse, særlig når jeg har notater fra forrige graviditet med samme tegnhåper det er noe, men tør ikke å teste før IKM. Orker ikke å bli skuffa. Så nå skal jeg bare late som jeg ikke har hodepine og slim. Hehe, wish me luck

Gir håp å se noen teste positivt "så sent" igrunn. Føler liksom "alle" får positive 8 dpo, men det er jo egentlig langt fra normalenDen med glass ser litt rosa ut syns jeg, den fra makesure syns jeg er litt skyggete/grå. Men fikk denne. Vet ikke helt om jeg tror på det![]()

Sniker - Her er eg en av de som (pr nå) ikke har testet positivt før 12 / 13 dpo! Skjedde både med 24 barnet, og kjemiske forrige mndGir håp å se noen teste positivt "så sent" igrunn. Føler liksom "alle" får positive 8 dpo, men det er jo egentlig langt fra normalen![]()

Krysser fingrene for at det var festeblødningLett lett rosa på papiret nå i kveld. Føler temperaturen i morgen blir avgjørende om det er festeblødning eller forsmak på tr![]()

Jeg er også av de som kun har fått positivt sent. Skal ikke si for sikkert på første, men nummer to fikk jeg en svak test på IKM eller dagen etter IKM. Så egentlig ikke streken før etter tiden hadde gått ut.Gir håp å se noen teste positivt "så sent" igrunn. Føler liksom "alle" får positive 8 dpo, men det er jo egentlig langt fra normalen![]()
Gidder ikke ta test engang i dag..
men testen er blenda og jeg så bittelitt brunt utflod når jeg var på do, så jeg trur kanskje tanta lusker rett rundt hjørnet
Føler virkelig med deg som må i babyshower når du akkurat har fått negativ test selvHar ikke fått målt tempen i dag da jeg var på fest i går og drakk en god del vinmen testen er blenda og jeg så bittelitt brunt utflod når jeg var på do, så jeg trur kanskje tanta lusker rett rundt hjørnet
I dag skal jeg i babyshower, og kjenner egentlig at jeg ikke orker den slags begivenheter så mye lenger..
Vis vedlegget 479342
Sender deg en styrkeklem 
Så gøy!!! Gratulerer så myeHatt så vondt i brystene de siste dagene (ikke et symptom jeg har hatt i de to andre svangerskapene) så klarte ikke holde meg til IKM.
13dpo i dag

WiiiHatt så vondt i brystene de siste dagene (ikke et symptom jeg har hatt i de to andre svangerskapene) så klarte ikke holde meg til IKM.
13dpo i dag

Wow! Den er jo knallpositiv! Gratulerer!Hatt så vondt i brystene de siste dagene (ikke et symptom jeg har hatt i de to andre svangerskapene) så klarte ikke holde meg til IKM.
13dpo i dag

Gratulerer!Hatt så vondt i brystene de siste dagene (ikke et symptom jeg har hatt i de to andre svangerskapene) så klarte ikke holde meg til IKM.
13dpo i dag

Så gøy!!! Gratulerer så mye![]()
Wow! Den er jo knallpositiv! Gratulerer!![]()
Tusen takk dereGratulerer!![]()

Er det ikke en liten skygge på denne, da?Vis vedlegget 479347
Negativ test i dag. Anser denne runden som over. Starter på siste IVF-runde når TR kommer.
Hvor mange dpo er du i dag?Har du hatt skygge på testen en stund eller først nå?Vis vedlegget 479347
Negativ test i dag. Anser denne runden som over. Starter på siste IVF-runde når TR kommer.
Er det ikke en liten skygge på denne, da?Hvor mange dpo er du i dag?
Det har vært skygge på dem alle, og når testene tørker ser man ikke antydning til noe farge på skyggene. Er 10 dpo i dagHar du hatt skygge på testen en stund eller først nå?