IKM uke 8❤️

10 dpo og negativ test. Prøver å unngå å nistirre på testene denne gangen. Enten ser jeg en strek med en gang eller så gjør jeg ikke det. En babystrek vil jo bli tydeligere ettersom dagene går :Heartred Kjenner jeg ikke har psyke til å se etter skygger denne runden rett og slett. Tempen er ok den, men savner en liten økning :smiley-ashamed004
1000015984.jpg

Dagens blenda og stabile temp. 10dpo i dag. Hvis det ikke skjer noe magisk ila dagen anser jeg nok også dessverre denne perioden som over, selvom det i teorien kan gå.

Det som er positivt denne syklusen er at jeg ikke har begynt å spotte fra 8dpo, som jeg har gjort noen foregående sykluser etter MAen i høst, og håper det betyr at kroppen er som den skal igjen :Heartred :cat:
IMG_4302.jpeg
IMG_4301.jpeg

9 dpo (?) skyggen er tilbake, men er dessverre grå. Så har ikke trua på at det er begynnelsen på noe. :sorry: Er på besøk, og lyset på badet er så dårlig. Føler ikke for å ta bilder andre steder i huset heller :hilarious:
IMG_7698.jpeg

IMG_7701.jpeg

Vedlegg

• IMG_7701.jpeg
    IMG_7701.jpeg
    786,6 KB · Visninger: 29
9 dpo (?) skyggen er tilbake, men er dessverre grå. Så har ikke trua på at det er begynnelsen på noe. :sorry: Er på besøk, og lyset på badet er så dårlig. Føler ikke for å ta bilder andre steder i huset heller :hilarious:
Vis vedlegget 479296
Vis vedlegget 479298
Synes kanskje det er hint av farge på de to øverste bildene? :pompus: (Altså på den nederste testen på det midterste bildet, og på det øverste bildet)

Hadde negativ test i går. Hadde tenkt å teste igjen da jeg sto opp i dag, men mistet inspirasjonen da jeg så dagens temperatur :hilarious: Kan jo håpe på at det bare er en festedipp, så hvis symptomene tar seg opp, kan det hende jeg blir motivert til å teste litt senere, likevel.

(Den høye tempen på CD11, var nok bare fordi jeg sov så få timer den natta), så tror eggløsningstidspunktet er riktig, sånn at jeg er 9 dpo i dag).

Vedlegg

• IMG_0905.jpeg
    IMG_0905.jpeg
    249,6 KB · Visninger: 11
Fikk skygge på test i dag også, tom for tester så kjøpte to forskjellige til. Blir ikke helt klok. Skygger på disse også. Er 12 dpo - er det dette som kan være kjemisk? :hilarious:
Dette ser ut som mer en skygger, og på to forskjellige tester. Hvordan er fargen i virkeligheten, er streken litt rosa? Ville testet igjen senere i dag!

Fikk skygge på test i dag også, tom for tester så kjøpte to forskjellige til. Blir ikke helt klok. Skygger på disse også. Er 12 dpo - er det dette som kan være kjemisk? :hilarious:
Er ikke nødvendigvis kjemisk fordi man tester positivt sent, men hvis strekene blir borte igjen, så kan det potensielt være en kjemisk :Heartred Synes disse ser sterke ut!

Her er det jo tydelig streker på begge testene! De kan fortsatt utvikle seg over de neste dagene :happy: Er ikke kjemisk før de eventuelt blir svakere og negative igjen. Jeg vil si du foreløpig er gravid :joyful: Gratulerer!

Hodepine dag 2, og veldig mye slim! Kjenner jeg får store forhåpninger nå, men vil ikke ha det, for jeg vil ikke bli skuffa igjen. Skulle jo ikke kjenne etter tegn denne gangen, men slim og hodepine er litt vanskelig å overse, særlig når jeg har notater fra forrige graviditet med samme tegn :smiley-ashamed004 håper det er noe, men tør ikke å teste før IKM. Orker ikke å bli skuffa. Så nå skal jeg bare late som jeg ikke har hodepine og slim. Hehe, wish me luck

Jeg har ikke streksyn i hele tatt, stort sett når alle her skriver de ser streker, skygger ser jeg ingenting. Her ser jeg, jeg vil si staven ser positiv ut.

Back
Topp