Håper på et lite mirakel til - MA

Gratulerer så mye med dagen, håper du får en «sein» bursdagsgave (positiv test) neste PP… stor klem til deg :Heartred
Håper du får en fin feiring!

Gratulerer så mye med dagen! ❤️ Håper du får en fin dag til tross for uønsket besøk av TR. Klem til deg!
Lei meg for at det ble TR på ubedt besøk denne PP også:bag::sad010

Herlig med lengre lutealfase, i det minste❤️

Gratulerer så mye med dagen, håper familien din gjør stor stas på deg:cool05:gen014:dance011:happy093:hug007:talk017:love017
Tusen takk fine dere :Heartred Blitt gjort stas på hele dagen og de tre jentene mine er gode på å muntre opp :Heartred:happy:

DPO15/CD1: Da ser det til at jeg fikk besøket jeg ikke ønsket på bursdagen min, TR. Rød spotting nå. Men det som er positivt er at jeg fikk en lutealfase på hele 14 dager. Den pleier å være på 11-12 dager

Gratulerer så mye med dagen ♥️

Gratulerer med dagen! :smiley-angelic003 Ikke helt den bursdagsgaven man ønsker seg, nei, men godt du har familie som lyser opp dagen :love7

Gratulerer med dagen! :smiley-angelic003 Ikke helt den bursdagsgaven man ønsker seg, nei, men godt du har familie som lyser opp dagen :love7
Ja, det hjelper sånn oppi alt. Føler stemningen og samholdet har blitt bedre etter at Mira ble en del av familien. Datter virker mindre trist over og sier hun er storesøster til Mira :Heartred

Ble gjort litt stas på i dag og, med blomster og middag :happy:
1000017449.jpg

I dag har vært en litt tung dag, dårlig form og utmattelse. Og så ringte revmatologen fastlegen henviste meg til og sier at han ikke utreder for det jeg er henvist for fibromyalgi, bare mistanke om betennelse i ledd. De hadde tatt kontakt med fastlegen uten å få svar. Så da er jeg like langt i å finne ut av ting og litt oppgitt. Skulle ønske noen tokk tak for meg og fant veien videre. Blitt en del tårer i dag og da savner jeg den lille mer. Skulle ønske noe kunne ordne seg for meg og lei av å presse meg og å skulle være positiv. Redd de kroniske smertene gjør at det er vanskelig å bli gravid

I dag har vært en litt tung dag, dårlig form og utmattelse. Og så ringte revmatologen fastlegen henviste meg til og sier at han ikke utreder for det jeg er henvist for fibromyalgi, bare mistanke om betennelse i ledd. De hadde tatt kontakt med fastlegen uten å få svar. Så da er jeg like langt i å finne ut av ting og litt oppgitt. Skulle ønske noen tokk tak for meg og fant veien videre. Blitt en del tårer i dag og da savner jeg den lille mer. Skulle ønske noe kunne ordne seg for meg og lei av å presse meg og å skulle være positiv. Redd de kroniske smertene gjør at det er vanskelig å bli gravid

Sånne dager er skikkelig tøffe å komme seg gjennom- skjønner så altfor godt savnet etter den lille:Heartred Håper fastlegen din sender deg til den spesialisten du skal og trenger å komme til❤️❤️❤️ Klemmepå:hug013

Sånne dager er skikkelig tøffe å komme seg gjennom- skjønner så altfor godt savnet etter den lille:Heartred Håper fastlegen din sender deg til den spesialisten du skal og trenger å komme til❤️❤️❤️ Klemmepå:hug013
Ja, slitsomt å måtte finne ut av ting selv, koordinere undersøkelser og rette opp når det blir feil. Kan ikke gi opp heller, hvis jeg vil bli bedre. Takk for klem :Heartred :Heartred

Lille frøkna kom meg litt snørrete og klagde på vondt i magen. Fikk raskt feber på 39, som gikk litt ned da jeg tokk av henne. Våknet av at hun hadde vondt, så fikk en paracet til og med frivillig. Ligger nå på meg og sover. Håper hun raskt blir bedre stakkars og at astmaen ikke blir værre av sykdom
God bedring ❤️❤️❤️

Back
Topp