Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, så kjedeligOg der kom mensen
Lykke til til resten av gjengen!
Masse lykke til neste PP Spennende! Glemte å svare deg i gårHar mindre symptomer enn jeg normalt har i lutealfasen og så er det jo hunden som plutselig kommer å legger hodet på magen da, men det trenger jo ikke bety noe damagefølelsen har jeg gitt opp
![]()
De PP jeg har blitt gravid har jeg ikke hatt noen symptomer før murring startet etter det som trolig var implantasjon. Og fravær av PMS er et stort hint for meg, samt ville drømmer.
Fortsatt negativ test, så begynner å miste håpetSpennende! Glemte å svare deg i gårDe PP jeg har blitt gravid har jeg ikke hatt noen symptomer før murring startet etter det som trolig var implantasjon. Og fravær av PMS er et stort hint for meg, samt ville drømmer.
Hvordan er ståa i dag?![]()

NeiiiFortsatt negativ test, så begynner å miste håpet![]()
Holder håpet litt til Det kan jo selvfølgelig det, er jo mange som får strek 11 dpo eller senere da! Får ta en test i morgen tidligNeiiiHolder håpet litt til
det kan jo fortsatt komme en strek til?

Fått tatt en ny test idag?Det kan jo selvfølgelig det, er jo mange som får strek 11 dpo eller senere da! Får ta en test i morgen tidlig![]()

Fått tatt en ny test idag?![]()
Fortsatt negativ..Lurer også på om du har tatt ny test, @Maya91 ?
Hvordan går det med dere som har IKM i dag, @MammatilA00 og @Elisa91 ?
Og @B82 , hvordan ligger du an?![]()
Bytta uke, el kom ca 10 dager senere enn forventetLurer også på om du har tatt ny test, @Maya91 ?
Hvordan går det med dere som har IKM i dag, @MammatilA00 og @Elisa91 ?
Og @B82 , hvordan ligger du an?![]()
Så dumtNegativt her, venter på tr.
Gratulerer så mye til alle med spirer![]()
sender en klem i din retning også.Jeg er litt usikker på veien videre, men havner i uke 6 hvis vi prøver, så jeg kommer ikke til å lage ny trådHvem andre havner i IKM uke 7?

Tenker dere at det ikke blir mer prøving?Jeg er litt usikker på veien videre, men havner i uke 6 hvis vi prøver, så jeg kommer ikke til å lage ny tråd![]()
Det var leit å høreNegative tester her, så kan settes på tr som sikkert er rett rundt hjørnet.Gravd meg ned i oppussing i stedet, og skal heller nyte nytt vinskap en måned til.
Masse lykke til i neste PP Kjedelig med sen EL, får håpe det var gullegget som trengte litt ekstra tidBytta uke, el kom ca 10 dager senere enn forventet