En gang kanskje?

Takk for omtanke og håp fra dere alle, dere er så snille, og det er godt å ha dere og nettverket her :Heartred Det virker som blødningen har roet seg, har ikke kommet i bind på noen timer, kun en del brunt ved tørk, så det er jo kanskje positivt. Men føler meg ikke betrygget på at det er liv i lille, men jeg har det i det minste litt bedre mentalt nå og har pus ved min side som tilbyr kos og selskap :Heartred Bare 7 timer igjen - prøver å få tiden til å gå med ny serie «His & Hers» på Netflix, den kan anbefales.

Hubby sa til meg i dag morges at uansett utfall i kveld så er det ikke slutten, vi skal få det til :Heartred

Får tro det er bare et lite hematom eller noe så. Det er ikke så gøy det heller, da går det oftest fint med lille. ❤️

Får tro det er bare et lite hematom eller noe så. Det er ikke så gøy det heller, da går det oftest fint med lille. ❤️
Det hadde vært ren lykke hvis det bare var det eller morkaken som tar over :Heartred Chatgpt mener og det er stor sannsynlighet for hematom, så la oss håpe dere har rett. Men så leser jeg jo mange historier med brun blødning og påfølgende UL uten liv, så kan jo være det ene eller det andre. Skal bli godt å få svar iallefall :Heartred

Det hadde vært ren lykke hvis det bare var det eller morkaken som tar over :Heartred Chatgpt mener og det er stor sannsynlighet for hematom, så la oss håpe dere har rett. Men så leser jeg jo mange historier med brun blødning og påfølgende UL uten liv, så kan jo være det ene eller det andre. Skal bli godt å få svar iallefall :Heartred
Håper og tro at det ikkje er noke siden det var brunt blod og ikkje friskt.

Jeg vil bare dele at jeg hadde en del blødning i mitt svangerskap ca samme tid som deg. Det gikk heldigvis fint. Legen sa det mest sannsynlig var fordi morkaken flytter seg oppover eller noe sånt. Den ligger jo gjerne over åpningen i starten. Ha is i magen og slapp av. Jeg håper det bare er helt uskyldig, men lurt å få sjekket ja.

Jeg vil bare dele at jeg hadde en del blødning i mitt svangerskap ca samme tid som deg. Det gikk heldigvis fint. Legen sa det mest sannsynlig var fordi morkaken flytter seg oppover eller noe sånt. Den ligger jo gjerne over åpningen i starten. Ha is i magen og slapp av. Jeg håper det bare er helt uskyldig, men lurt å få sjekket ja.
Takk for at du deler betryggende historie :Heartred Har kanskje litt «dommedags-tanker» siden jeg ikke har hatt så mye flaks i fertilitetsdelen av livet, så skal prøve å ha is i magen til UL ikveld, bare 5 timer igjen :Heartred

Du har fått mange solskinnshistorier så jeg deler ikke min, men jeg krysser fingrene for deg. Vet veldig godt hvor vondt det er å ikke vite… klem til deg

Masse lykke til :Heartred
Opplevde en del blødninger i starten av svangerskapet jeg og, det var grusomt. Veldig ubehagelig og stressende. Håper alt står bra til med deg og babyen :Heartred
Tenker masse på dere :Heartred

Mange godtanker til deg nå :Heartred Håper du får gode nyheter på ul :Heartred

Tenker på deg, og håper virkelig du kommer tilbake med en happy update :Heartred :Heartred :Heartred

Back
Topp