Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det virker som blødningen har roet seg, har ikke kommet i bind på noen timer, kun en del brunt ved tørk, så det er jo kanskje positivt. Men føler meg ikke betrygget på at det er liv i lille, men jeg har det i det minste litt bedre mentalt nå og har pus ved min side som tilbyr kos og selskap
Bare 7 timer igjen - prøver å få tiden til å gå med ny serie «His & Hers» på Netflix, den kan anbefales.
Det hadde vært ren lykke hvis det bare var det eller morkaken som tar overFår tro det er bare et lite hematom eller noe så. Det er ikke så gøy det heller, da går det oftest fint med lille.![]()
Chatgpt mener og det er stor sannsynlighet for hematom, så la oss håpe dere har rett. Men så leser jeg jo mange historier med brun blødning og påfølgende UL uten liv, så kan jo være det ene eller det andre. Skal bli godt å få svar iallefall 
Håper og tro at det ikkje er noke siden det var brunt blod og ikkje friskt.Det hadde vært ren lykke hvis det bare var det eller morkaken som tar overChatgpt mener og det er stor sannsynlighet for hematom, så la oss håpe dere har rett. Men så leser jeg jo mange historier med brun blødning og påfølgende UL uten liv, så kan jo være det ene eller det andre. Skal bli godt å få svar iallefall
![]()
Ja han er verdens beste biff for megSå fælt å vente, men forstår så godt at du ville til legen du er trygg på samt ha med mannenHøres ut som han er en god støtte for deg også
håper håper det hele bare er uskyldig
![]()

Takk for håp 
Takk for at du deler betryggende historieJeg vil bare dele at jeg hadde en del blødning i mitt svangerskap ca samme tid som deg. Det gikk heldigvis fint. Legen sa det mest sannsynlig var fordi morkaken flytter seg oppover eller noe sånt. Den ligger jo gjerne over åpningen i starten. Ha is i magen og slapp av. Jeg håper det bare er helt uskyldig, men lurt å få sjekket ja.
Har kanskje litt «dommedags-tanker» siden jeg ikke har hatt så mye flaks i fertilitetsdelen av livet, så skal prøve å ha is i magen til UL ikveld, bare 5 timer igjen 
Skal reise nå, heldigvis lang reise, er lei av å sitte hjemme.Uff, ikke noe gøyNå har blødningen begynt å ta seg opp igjen med rødbrunt blod, jeg som akkurat hadde må begynt å finne roen igjenSkal reise nå, heldigvis lang reise, er lei av å sitte hjemme.

Ikke noe gøy. Tenker på degNå har blødningen begynt å ta seg opp igjen med rødbrunt blod, jeg som akkurat hadde må begynt å finne roen igjenSkal reise nå, heldigvis lang reise, er lei av å sitte hjemme.

Håper du får gode nyheter på ul