Syklus

Lykkedans

Flørter med forumet
Julemiraklene 2025
Noen av dere som vet når syklusen vanligvis kommer tilbake etter fødsel når en fullammer?
Håper ikke den er normal igjen før i juli/august, men ønsker ikke at den er borte veldig mye lenger enn det da vi ønsker p prøve på siste da❤️

Jeg klarer ikke å huske når jeg fikk tilbake syklusen med 2014 barnet.

Noen av dere som vet når syklusen vanligvis kommer tilbake etter fødsel når en fullammer?
Håper ikke den er normal igjen før i juli/august, men ønsker ikke at den er borte veldig mye lenger enn det da vi ønsker p prøve på siste da❤️

Har lest at det er alt fra noen måneder til et år, men aner ikke hva som er mest vanlig.. håper selv på at det går an å gjøre et nytt forsøk mot slutten av året og få søsken ila. 2027, veldig spent :)

Hmm, husker ikke nøyaktig når den kom tilbake med de to forrige, men tror kanskje rundt 5-6 mnd, da bi begynte med innføring av fast føde og ammet mindre på natta blant annet :) Jeg håper også at det lar vente på seg til sommeren.

Jeg ammer jo ikke så forventer mensen tilbake i løpet av et par måneder. Hvis vi skal ha en til så må jeg bli gravid i løpet av året for jeg blir 39 i mars Nr 2 tok jo et år å unnfange men er redd samboeren vil vente lenger enn meg selv om han vet det tok tid og tap underveis :Heartred Men mini var verdt å vente på :love017

Så moro å se at vi er flere som vil ha flere og tenker å starte rundt høsten igjen❤️ Jeg er «bare» 36, men ønsker å ha fått siste innen jeg er 38❤️

Back
Topp