Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

NammmmVi skal ha hjemmelaget pasta bologne i dag, det er så godtPleier å ovnsbake tomater, litt gulrot, løk og hvitløk i olivenolje og balsamico. Tilsette kraft når det er ferdig og mose alt i stavmikser, blir supergod saus
Åh, jeg elsker hvitløk og kan gjerne bruke sykt myeNammmm
Jeg klarer ikke tanken på hvitløk om dagen da, jeg elsker det til vanlig![]()
Men er mye jeg ikke orker selv!Jeg trenger middagshjelp til i dag!! Ingenting frister! Ungen vil ha pølse og potetmos men kjenner eg nesten blir dårlig av tanken![]()

Elsker det jeg og. Men no når jeg er så dårlig blir det så sterk luktÅh, jeg elsker hvitløk og kan gjerne bruke sykt myeMen er mye jeg ikke orker selv!
Hahha. Det blir det til middag her. Hahaa. Jeg får bare stå i det! Hjemmelaget potetmos, med stekt sopp, løk, søtpotet og kvalitets middagspølse ved siden avÅååh, det vil jeg òg ha! Kan låne ungen din![]()
Hahha. Det blir det til middag her. Hahaa. Jeg får bare stå i det! Hjemmelaget potetmos, med stekt sopp, løk, søtpotet og kvalitets middagspølse ved siden av![]()
Haha kjedelig da.Aaaah. Vi skal ha rester, får lufte pølse og potetmos imorgen.. men da vil jeg sikkert ikke ha det igjen
Det ble det faktisk her i dagÅååh, det vil jeg òg ha! Kan låne ungen din![]()
Det var sinnsykt digg må jeg bare siAaaah. Vi skal ha rester, får lufte pølse og potetmos imorgen.. men da vil jeg sikkert ikke ha det igjen