Du vet du er gravid når...

Alvedans

Flørter med forumet
Så denne i en annen termingruppe og syntes den var morsom :joyful:

Kan starte med en: når mesteparten av gulosttyper smaker søppel og bare Norvegia er spiselig :smiley-angelic006

Har også lurt på om den hyperdødelige morgenånden min og den alltid tilstedeværende fadde smaken i munnen (også etter tannpuss og munnskyll!!) er en gravidgreie. Håper virkelig det, for sånn her kan man jo ikke leve resten av livet :whacky059

Så denne i en annen termingruppe og syntes den var morsom :joyful:

Kan starte med en: når mesteparten av gulosttyper smaker søppel og bare Norvegia er spiselig :smiley-angelic006

Har også lurt på om den hyperdødelige morgenånden min og den alltid tilstedeværende fadde smaken i munnen (også etter tannpuss og munnskyll!!) er en gravidgreie. Håper virkelig det, for sånn her kan man jo ikke leve resten av livet :whacky059
Kjenner godt igjen den smaken! Men den forsvant etter fødselen sist så håper på det samme nå :smiley-ashamed004

Du vet du er gravid når du plutselig synes partneren din er irriterende for å være oppmerksom og søt det ene øyeblikket for så å føle seg ensom det neste :bored:

Eller når du våkner om natta for å tisse, men må stålsette seg for å komme seg ut av senga og inn på toalettet. Bekkenet mitt er iallefall helt stivt spesielt om natta. Så uansett hva jeg gjør for å se grasiøs ut passer det best med theme song til Benny Hill.

Når du er sulten og full i magen på samme tid.

Når du har dårlig tid og må ta valget mellom å tisse for 47 gang i dag eller spise før du drar ut.

*når du automatisk holder/stryker på magen hele tiden uten å tenke over det

*når hver tannpuss gjør at du brekker deg

*når din egen promp faktisk lukter mer enn mannens sin, men liker å tenke at det er hans dna inni meg så er hans skyld..

*når man er konstant sulten, spiser noe usunt, får dårlig samvittighet overfor baby og spiser noe sunt og legger seg som en oppblåst elefant hver kveld ‍♀️

Når man drar ned på butikken for å kjøpe noe mat, ender opp med 5 ulike alternativer.. men ender opp med å spise noe man har hjemme istedenfor

Back
Topp