Nettsider for kjøp av babyting og utstyr

Mikri

Forelsket i forumet
Marsfiolene 2026 ♡
☀️Påskeliljene 2026☀️
Etter at jeg har begynt å kikke på babyting og utstyr har det åpenbart seg en helt ny verden av nettbutikker. Jeg pleier være ganske kritisk til bruken av nettbutikker generelt, og kjøper normalt bare fra kjente nettsider. Har forsøkt å søke opp flere av disse nye på steder som trustpilot, og ser de får ganske varierende reviews.

Dere som allerede har rukket å kjøpe litt (enten denne runden eller til tidligere barn), hvilke erfaringer har du fra de ulike nettbutikkene - gode som dårlige? Tenker spesielt på de som er forhandlere av dyrere ting som barnevogner og bilstoler.

Ingen erfaring, men da vi kjøpte vogn og bilstol så sa hun i butikken at det ofte var litt trøbbel med reklamasjon på sånne ting med nettbutikker. At det tok lang tid og at man ofte måtte ha forbrukerrådet inn i bildet og så videre.

Det kan jo ha vært et salgstriks, meeen jeg tenker uansett at det er fint å kunne gå til en fysisk butikk om det er noe galt med så dyre og vesentlige ting som vogn og bilstol :Heartpink

Har kjøpt en del fra jollyroom, veldig fornøyd med kundeservicen der, lett å bytte om noe er galt :)

Har kjøpt flere vogner på babycare og har aldri vært noe problem der :)

Signerer de over og vil bare legge til at barnas hus har prismatch på barnevogner og bilstoler om jeg husker riktig, så om du finner et godt tilbud i en butikk du er usikker på eller vil ha mulighet til å gå innom fysisk så er jo det lurt.

Lilleprinsen har jeg også handlet mye fra, både på nett og i fysisk butikk. Får raskt svar om det er noe, og mener de også hadde prismatch på vogn i 2023 :)

Signerer de over og vil bare legge til at barnas hus har prismatch på barnevogner og bilstoler om jeg husker riktig, så om du finner et godt tilbud i en butikk du er usikker på eller vil ha mulighet til å gå innom fysisk så er jo det lurt.

Lilleprinsen har jeg også handlet mye fra, både på nett og i fysisk butikk. Får raskt svar om det er noe, og mener de også hadde prismatch på vogn i 2023 :)
Ja, dette med Barnas hus sin prismatch skulle jeg tipse om også! For min del føles det tryggere å kunne gå tilbake til en fysisk butikk ved eventuell reklamasjon på de store tingene som vogn og bilstol.

Har faktisk ingen dårlige erfaringer fra nettbutikker mtp klær og utstyr til barn❤️ du kan jo skrive inn her om det er nokre spesielle nettsider du tenker på, så er det lettere å huske om det er noko shady etc :dance008 har nok bete meg merke i masse folk har skrevet, men hodet er graut så kommer ikkje på verken nettsider eller hendelser eg har hørt om nå:hilarious:

Bestilte fra Stokke AS (Stokke.com), men sendte det tilbake da leveringstiden var lang, og i mellomtiden hadde jeg kjøpt det jeg skulle ha et annet sted. Dette er 2–3 måneder siden. På nettsiden deres står det at de svarer på e-post innen 48 timer, og at man må regne med tilbakebetaling innen 4 uker. Jeg har sendt flere e-poster uten å få svar, og heller ingen tilbakebetaling! Vet ikke om flere har samme erfaring fra nettsiden, men, jeg kommer ikke til å bestille noe fra de igjen.

Back
Topp