Hvor langt er du på vei? ✨

4+0 :Heartred kanskje? :smiley-ashamed004 haha, litt usikker på hvor langt jeg er på vei pga at vi mistet i jula. Fikk melding om at jeg skal på ultralyd 5.februar for å bekrefte lengde på svangerskapet.

Jeg er enten 4+6 eller 3+5.. første dag siste mens var 18. Desember. Så vet ikke om jeg skal regne fra da eller hva jeg skal. Appene sier forskjellig også.

Jeg er enten 4+6 eller 3+5.. første dag siste mens var 18. Desember. Så vet ikke om jeg skal regne fra da eller hva jeg skal. Appene sier forskjellig også.
Ville gått fra første dag i siste mens før første ultralyd. Om du er 4+6, har du kanskje termin i september? :Heartred

Ville gått fra første dag i siste mens før første ultralyd. Om du er 4+6, har du kanskje termin i september? :Heartred
Ja, men eggløsning var ikke før 7/8 januar. Så aaaner ikke hva jeg skal regne :smiley-ashamed004 Får vel vite på ul om 14 dager :Heartred

Litt forvirrende da Premom sier 3+4 og Flo sier 3+5. Men hadde første dagen i mensen 27.12, og eggløsning 9/10 januar. Vanlig syklus på ca.28 dager.

Back
Topp