Mistet..

:Heartbigred Veldig leit å høre. Sender varme tanker og en stor stor klem. Skjønner hvis du ikke vil svare, men jeg er litt i samme situasjon. Ble du henvist til sykehuset for videre oppfølging?

Jeg ble satt tilbake fra 8+0 til 6+2, svak hjertelyd, så ble henvist til sykehuset på mandag. Gyn sa hjertet mest sannsynlig stoppet snart. Forferdelig å ha alle graviditetssymptomer og så blir det ingenting.
 
:Heartbigred Veldig leit å høre. Sender varme tanker og en stor stor klem. Skjønner hvis du ikke vil svare, men jeg er litt i samme situasjon. Ble du henvist til sykehuset for videre oppfølging?

Jeg ble satt tilbake fra 8+0 til 6+2, svak hjertelyd, så ble henvist til sykehuset på mandag. Gyn sa hjertet mest sannsynlig stoppet snart. Forferdelig å ha alle graviditetssymptomer og så blir det ingenting.
Hvordan har det gått med deg? :Heartbigred
 
Jeg var på Ullevål på mandag. Da hadde hjertet trolig stoppet lørdag sa de. Ikke noe tegn til at kroppen forstår det. Jeg spyr om morgenen, har null smerter og null blødning.

Er enslig, så skal legges inn på Ullevål på mandag for å få det ut. Føles ikke bra å gjøre det hjemme med venninne. Hørt så mange fæle historier.

Lille olivenen ble til gjennom inseminasjon på første forsøk. Jeg er 38, så var et lite mirakel som dessverre ikke holdt. Blir nok IVF i høst. Gruer meg.

Håper det går bra med dere alle som har marstermin :Heartbigred Dere er snart over den verste kneika, hold ut.
 
Back
Topp