❤️IKM uke 27❤️

Ikke en dritt symptomer! Ingenting! :shifty: Derfor ble jeg totalt sjokkert i dag.
Håper jeg får samme resultat i morgen! Jeg kjenner ikke noe særlig denne PP, litt overrasket over hvor avslappet jeg er og ikke går på symptomjakt. Kanskje fordi jeg tester tidlig denne gangen? Jeg har jo lang lutealfase, så ventetiden er vanligvis en uke lenger :hilarious:
 
Har lest at om man har en lutealfase kortere enn 12 dager, så er det veldig vanskelig å bli gravid. Er så frustrert og lei over at den kroppen her er helt på bærtur etter medisinsk abort. Har lyst til å grine. Om det ikke skjer et mirakel i løpet av sommeren får jeg vurdere en tur til gynekolog å sjekke hva som skjer med denne kroppen....

Pleier du å ha så kort lutealfase?
Hei, ville bare skyte inn her at jeg har lutealfase på 9 dager. Får TR på den 10.dagen etter EL. Har vært gravid tre ganger (hvorav en endte i SA), men ble gravid på PP3 og PP2:) Så det har ikke vært noe hindring for min del med «defekt» lutealfase hvertfall:)
 
Håper jeg får samme resultat i morgen! Jeg kjenner ikke noe særlig denne PP, litt overrasket over hvor avslappet jeg er og ikke går på symptomjakt. Kanskje fordi jeg tester tidlig denne gangen? Jeg har jo lang lutealfase, så ventetiden er vanligvis en uke lenger :hilarious:
Så du tester i morgen? ☺️
 
Hei, ville bare skyte inn her at jeg har lutealfase på 9 dager. Får TR på den 10.dagen etter EL. Har vært gravid tre ganger (hvorav en endte i SA), men ble gravid på PP3 og PP2:) Så det har ikke vært noe hindring for min del med «defekt» lutealfase hvertfall:)
Så godt å høre at det kan være håp selv om man har kort lutealfase :happy:
 
Så du tester i morgen? ☺️
Tror nok det! Det beste hadde jo vært å vente til søndag, men pointet med å teste tidlig denne PP var jo at vi skulle få tid til å fordøye hvis jeg er gravid før vi reiser og møter hele slekta, på mandag eller tirsdag. Så da bør jeg vel prøve meg i morgen, hvis blenda prøver jeg igjen på søndag :p
 
Det gjorde ikke jeg heller! Kjenner ikke noe nå heller :smiley-bounce012
Alltid håp! Men sist jeg ble gravid så kjente jeg godt når det festet seg. Tydelige menssmerter sent på kvelden og litt spotting dagen etterpå. Trodde virkelig mensen skulle komme da! Men hver graviditet kan jo være forskjellig, så gir ikke opp før tr ❤️
 
Føler at TR er på vei når som helst :arghh: Så går på do konstant for å sjekke…og i kampens hete tok jeg en CB. Er nesten tom for strimmel tester… etter 3 min så den sånn ut…føler jeg kan se noooe. Men dette er bare å pine seg selv med…
D2225031-440E-4E86-98C4-5A65C81DB5A6.jpeg
 
Føler at TR er på vei når som helst :arghh: Så går på do konstant for å sjekke…og i kampens hete tok jeg en CB. Er nesten tom for strimmel tester… etter 3 min så den sånn ut…føler jeg kan se noooe. Men dette er bare å pine seg selv med…
Vis vedlegget 383822
Kan skimte noe ❤️
 
Så gøy at det allerede har kommet positive tester her :woot:

Jeg er bare 3 dpo, så tenkte å vente til onsdag da er jeg 8 dpo. Men med alle testene som blir lagt ut her så ska det bli tøft å holde seg unna testing :laughing002
Gikk ut i ferie i dag, så regner med dagene går fort. Men det hadde passet så bra å fått en positiv test i ferien ettersom jeg har en jobb jeg ikke kan være gravid i. Så da hadde jeg fått noen ekstra uker før jeg måtte fortalt det til sjefen.
 
Hvor i dpo-land er folk nå?
Bare 6dpo her :hello
Tror ikke jeg skal teste før 13 dpo - forhåpentligvis klarer jeg å holde meg
6 dpo her også :) planer om å vente med å teste til tirsdag, da er jeg 10 dpo. Men vet ikke om jeg greier å ikke teste på mandag..
 
6 dpo her også :) planer om å vente med å teste til tirsdag, da er jeg 10 dpo. Men vet ikke om jeg greier å ikke teste på mandag..
Nå er jeg ganske sikker på at jeg kommer til å begynne testinga på tirsdag når jeg også er 10 dpo. Jeg tror det er fullstending usannsynlig at jeg klarer å vente ei hel uke til med å begynne å teste. Kjølper nok en pakke Make sure på mandag :cool: For jeg begynte å tenke, jeg tror jeg tåler å se en negativ test mer enn jeg tåler å se blod på papiret.
 
Nå er jeg ganske sikker på at jeg kommer til å begynne testinga på tirsdag når jeg også er 10 dpo. Jeg tror det er fullstending usannsynlig at jeg klarer å vente ei hel uke til med å begynne å teste. Kjølper nok en pakke Make sure på mandag :cool: For jeg begynte å tenke, jeg tror jeg tåler å se en negativ test mer enn jeg tåler å se blod på papiret.
Jeg kjenner at det frister sinnsykt mye p teste nå etter å ha sett at så mange driver og tester nå! Så til og med for meg at jeg gikk på badet og dyppa en pinne nå :p herregud.
Men jeg skal klare å vente til mandag i det minste. Helst tirsdag!

Jeg har babyplan sine tester liggende, 1 clearblue som viser + om man er gravid og 1 med ukesindikator. Men de to siste jeg nevnte skal jeg ikke ta før etter en stund. Klarer meg med strimmeltester en stund. Men kunne ønske at jeg også hadde make sure sine :hilarious: Jeg blir så testegal når jeg først begynner. Blir fort et par tre tester om dagen:arghh:
 
I morgen er jeg 7 dpo og da begynner testinga her. Vel, jeg tok en tidligere i dag siden jeg tar meg en cider, men den var jo som forventet helt blenda. Typen skal bort i morgen, så da blir det fort et par tre tester iløpet av dagen. Det murrer og rykker i underlivet, så håper at det er noe som fester seg nå.
Blir spennende å se om det kommer flere positive tester her i løpet av de nærmeste dagene. Er så morsomt at det er noen som har testet positivt allerede.
 
Back
Topp