❤️IKM uke 27❤️

Måtte bare dobbelt sjekke :hilarious:
 

Vedlegg

  • 1CC44419-9634-4424-96DB-DEB6323E9203.jpeg
    1CC44419-9634-4424-96DB-DEB6323E9203.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 159
Har ikke testet før i dag. Er 10 dpo i dag - kan ikke du for svarte teste positivt i morgen?!?!? :Heartred:Heartred
Jaaaa❤️❤️ Nei jeg gjør nok ikke det. Hadde vært antydning til strek i dag om jeg var gravid. Tror du ikke??
 
Nå kommer det mer rosa utflod...så da er det vel bare spotting før TR sikkert. Skjønner ikke det, aldri spottet før TR før, og er jo bare 9 dpo i dag...forrige gang fikk jeg TR 12 dpo. Er jo veldig kort lutealfase da. Så virker som syklusen min har tulla seg helt til etter medisinsk abort
Samme her. Spotting startet i dag og er også 9 DPO. Sinnsykt irriterende!
 
Jaaaa❤️❤️ Nei jeg gjør nok ikke det. Hadde vært antydning til strek i dag om jeg var gravid. Tror du ikke??
Det var ikke NOE antydning på alle mine tester i går. Kanskje en pitteliten skygge, men den så jeg bare om jeg hang ut av vinduet for å få mest mulig dagslys på :hilarious: du er 9 dpo i dag ikke sant?
 
Hvor i dpo-land er folk nå?
Bare 6dpo her :hello
Tror ikke jeg skal teste før 13 dpo - forhåpentligvis klarer jeg å holde meg
Jeg er 8 dpo i dag. Kan uansett ikke teste før Ovitrelle er ute av kroppen. Kanskje jeg tar en på mandag, eller så venter jeg til enda litt nærmere IKM som er på torsdag :)

Veksler mellom å ha tro på dette forsøket, og være veldig pessimistisk. Så vi får bare krysse fingrene og se hva det blir til.
 
Samme her. Spotting startet i dag og er også 9 DPO. Sinnsykt irriterende!
Har lest at om man har en lutealfase kortere enn 12 dager, så er det veldig vanskelig å bli gravid. Er så frustrert og lei over at den kroppen her er helt på bærtur etter medisinsk abort. Har lyst til å grine. Om det ikke skjer et mirakel i løpet av sommeren får jeg vurdere en tur til gynekolog å sjekke hva som skjer med denne kroppen....

Pleier du å ha så kort lutealfase?
 
Det var ikke NOE antydning på alle mine tester i går. Kanskje en pitteliten skygge, men den så jeg bare om jeg hang ut av vinduet for å få mest mulig dagslys på :hilarious: du er 9 dpo i dag ikke sant?
Jeg kan også bare være 8 dpo. I følge forige mens så er jeg 8 dpo i dag. Men jeg tempa og den sa el en dag før. Men jeg har hatt feber og vært litt sjuk så jeg kan ha hatt litt forhøyet temp☺️ Så vi får se bare utover. Har masse tester nå❤️
 
Nå kommer det mer rosa utflod...så da er det vel bare spotting før TR sikkert. Skjønner ikke det, aldri spottet før TR før, og er jo bare 9 dpo i dag...forrige gang fikk jeg TR 12 dpo. Er jo veldig kort lutealfase da. Så virker som syklusen min har tulla seg helt til etter medisinsk abort
Det er mange som har festeblødning som faktisk tror det er mensen og ikke tenker noe mere på det. Plutselig er de nesten 2 mnd på vei når de skulle hatt mensen igjen, for sist mensen var festeblødning. Så mange som forveksler det. Noen blør mye og andre lite.
Men 9 dager er jo svært kort. Håper det ikke er tr det som kommer nå ❤️
 
Det er mange som har festeblødning som faktisk tror det er mensen og ikke tenker noe mere på det. Plutselig er de nesten 2 mnd på vei når de skulle hatt mensen igjen, for sist mensen var festeblødning. Så mange som forveksler det. Noen blør mye og andre lite.
Men 9 dager er jo svært kort. Håper det ikke er tr det som kommer nå ❤️
Joda, man hører jo om sånt, men ja. Tror det er mensen som er på vei. Får bare vente å se om det tar seg opp i løpet av dagen eller i morgen. Men høres jo ut som jeg må få sjekka ut hva som skjer med den kroppen her nå etter medisinsk abort. Ble gravid på PP2 med med guttungen. Og på PP1 da vi starta i januar. Så trodde ikke det skulle bli sååå vanskelig å få til nr.2. Men er vel den aborten som kødder det til. Ellers så hadde vi bare sabla flaks de to andre gangene. Sorry mye negativitet her nå :playful:
 
Back
Topp