rar syklus

JuliiiMamma

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Juligull2021
Har pleid å ha relativ syklus før svangerskapet og nå etter svangerskapet da jeg for ikke lenge siden fikk mensen igjen.

i denne syklusen så har jeg hatt rar syklus

Er i dag CD14 og har i dag hatt en blødning :wideyed:
Dette har jeg ALDRI opplevd, så vet jo ikke i det hele tatt hvorfor jeg blør eller hva dette kan være
pleier å ha syklus på rundt 25/26. Så skal jo ikke ha perioden før om rundt 14 dager,


Noen som har opplevd noe lignede og som kan kanskje forklare meg hva dette kan være??
Skal også sies at jeg har hatt stikninger på høyre side i de siste dagene. samt små stikninger på midten.
 
Last edited:
Jeg vet selvsagt ikke hva som er galt med syklusen din, men ville bare skyte inn at jeg har hørt at uventede blødninger bør sjekkes opp hos lege. Håper alt er greit! :)
 
Jeg vet selvsagt ikke hva som er galt med syklusen din, men ville bare skyte inn at jeg har hørt at uventede blødninger bør sjekkes opp hos lege. Håper alt er greit! :)

Trodde først at det kunne festeblødning da det var spotting først, men så kom det litt mer og da ble jeg usikker på om det var spotting eller ikke.
Så må ringe lege i morgen for å få undersøkt dette.
 
En liten update:

hadde reist innom legevakten i går kveld og der hadde dem tatt flere tester som ga utslag på hcg test :wideyed:

fikk time på sykehuset i morgen og kjenner jeg gruer for om jeg faktisk da har abort eller hva dette kan være. Sitter her og er bekymret for om det faktisk er en spontanabort :(:(:(
 
Var på tile der jeg får bekreftet pos på blodprøve. Men da sitter man med valget om å ønske å gjennomføre fjerning av ene delen eller ta i bruk medisiner :(:(:(

Kjenner meg veldig tom og trist over at det endte med at jeg må inn for å opere vekk på ene siden :(
 
Var på tile der jeg får bekreftet pos på blodprøve. Men da sitter man med valget om å ønske å gjennomføre fjerning av ene delen eller ta i bruk medisiner :(:(:(

Kjenner meg veldig tom og trist over at det endte med at jeg må inn for å opere vekk på ene siden :(

Er det svangerskap utenfor livmor? ❤️
 
Hei. Håper det går bra med deg! Jeg fikk cellegift for å avslutte EXU, har ikke hatt noen bivirkninger. Håper de finner en løsning som gjør at du slipper å fjerne egglederen. Sender uansett en god klem.
 
Hei. Håper det går bra med deg! Jeg fikk cellegift for å avslutte EXU, har ikke hatt noen bivirkninger. Håper de finner en løsning som gjør at du slipper å fjerne egglederen. Sender uansett en god klem.

dem tenker det å fjerne eggleder er det beste, noe jeg selv er usikker på. Ligger nå på sykehuset og ønsker jo kanskje at dem heller bevarer egglederen :(:( Takk!
 
Har vært en del hjemme fra hverdagen hvis man kan si det på den måten, smertene har avtatt, men det er en prosess kjenner jeg som kroppen går igjennom både når det gjelder det fysiske som det psykiske.


Selv om det er rundt 1 mnd siden merker jeg det tærer på. Har tross mistet noe, men samtidig så har jeg ikke mistet da det er ikke er levbart der den festet seg. men håper så inderlig at neste spire som evt kommer ikke fester seg på samme måte
 
Back
Topp