Når forteller dere?

Ingen som vet enda. ;) men må nok fortelle etterhvert. Bestiller legetime så jeg får dra på TUL før neste arbeidshelg da jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei.
Har risikojobb så får ikke jobbe etter uke 12..
 
Kun fortalt til ei venninne som visste at mensen min var forsinka… vurderer å straks fortelle til mi mor. Ikke TUL før om 32 dager til.. syns det blir for lenge å vente.. (er nå 7+3)
 
Jeg ønsker å vente til etter ultralyd i vk 13, er ikke komfortabel med at "hele verden" vet det i tilfelle det ikke ender bra. Men må nok se an formen videre av først, akkurat nå er jeg svimmel og småkvalm på jobb - arbeidseffektiviteten er dårlig :(
 
Vi hadde egentlig tenkt å vente ei stund med å si noe til noen. Litt fordi 5 og 6 åringen skal slippe å vente så lenge. Meeeen... jeg fikk forespørsel om et møte, og om jeg kanskje kunne være interessert i ny arbeidsplass. Et sted jeg veldig veldig veldig gjerne skulle jobba. Men det er i en liten bedrift der vi kjenner driver og eier fra før. Så jeg følte veldig at jeg måtte opplyse om graviditet. Jeg hadde ikke hjerte til at de skulle først vente på meg med 3mnd oppsigelsestid også starte opplæring også gå ut i permisjon etter tre mnd... Sjefen der var veldig takknemlig for at jeg fortalte det og de er i en litt sårbar tid der de trenger å bygge opp bedriften.

Det var ikke akkurat han jeg så for meg at skulle være den første som fikk vite det akkurat... og jeg håper så veldig at de kanskje kunne tenkt seg å ansette meg når jeg er ferdig med permisjon....
 
Vi har delt siden uke 8 nå er det helt offentlig er 10+3.

Det er jo en så fin nyhet at den må deles :)
 
Har delt med noen få venninner nå, skal på ny tul uke 13+5, om alt er ok da deler vi med barna og besteforeldre, og etter det vil det nok spre seg :p
 
Har delt med en venninne allerede. Om alt ser bra ut på neste UL i uke 10, deler vi det til familie. Resten stresser vi ikke med å dele til, tAr det som det kommer:rolleyes:
 
Har kun fortalt det til sjefen på jobb. Pga sykemelding! Tenkte å vente til uke 12 med resten. Har ikke vært på tidlig ultralyd men har hørt hjertet slå. Fikk høre det på helsestasjonen med en sånn doppler eller hva det heter. Det var en god følelse.
 
Jeg har fortalt det til mine nærmeste venner, og stemoren og faren min da jeg ikke orket å reise å besøke dem som planlagt :happy: Tar resten litt etterhvert, kanskje etter UL i uke 12.
 
Vi har fortsatt ikke sakt det til noen, bortsett fra han jeg var i jobb-samtale med da.. han lovte å ikke si noe videre så jeg håper det går greit.

Vi vil gjerne fortelle det til barna først, men vi tenkte ikke å si noe til noen før det synes. Så da håper jeg det ikke synes før OUL, slik at vi kan vise bilde.
 
Skulle egentlig vente, men den kula vokser i rekordfart, så i morgen på samboers bursdag får svigers vite det :) da er jeg 11 uker, og har aldri venta så lenge med å si det før :p Skal prøve å vente litt til med guttene, for de blir nok ikke å kunne holde det for seg selv :p (3 og 6 år)
 
Vi har delt med mine og hans foreldre for lenge siden, men jeg delte det med resten av min familie etter ultralyd i går og fra i dag trenger jeg ikke holde det hemmelig lenger :D samboer vil at vi skal ta et typisk bilde med oss to og ultralydbilde og dele på sosiale medier, men jeg er ikke helt der så får se om bare han legger ut eller om jeg gjør det samme. Jeg deler generelt svært lite sånt :hilarious:
 
Jobben vet, mine foreldre, barna og en av søsknene mine! Og to venninner. Nå venter vi bare på svar på nipt så skal barna få lov til å fortelle det til folk! Syns det er greit å slippe å gå og fortelle det selv :joyful:

Kommer nok til å legge ut noe på sosiale medier etter ordinær ultralyd. :D
 
Back
Topp