Flere som er utørstelige?

Det trodde jeg at gjaldt også, men jordmor påpekte at man kom over anbefalt dagsdose på kunstig søtstoff før man når dagsdosen for koffein.. Jeg kunne drukket Pepsi Max til alle måltider for tida :wacky:
Åh… hva er grensen på det da? :hungover:
 
Sniker
Hadde det sånn sist svangerskap helt til ungen var ute på fødeavdelingen :p og det skulle være ISKALDT vann hele tiden også.
 
Klarer kun å drikke vann stort sett! må også drikke på nattestid!
Drikker litt juice og litt ekte solbærsaft innimellom for å variere! Også kan jeg drikke kakao!
Alt av kunstig drikke klarer jeg ikke- så helst vann som jeg ikke er så god på å drikke ellers! Så det er jo igrunn bare positivt:)
 
Hang upen på appelsinjuice har gitt seg, og nå er det kjøleskapskaldt vann med sitronskiver oppi som gjelder :hilarious: c-vitamin er liksom greia mi nå :hilarious:
 
Er mye tørst, men svært begrenset hva jeg klarer å drikke. Før var jeg avhengig av Pepsi Max, men det drikker jeg ikke lenger, klarer ikke tanken på det en gang :yuck:

Så her blir det mye vann om dagen, kaldt vann! Drakk mye appelsinsaft i starten, men det også klarer jeg ikke tanken på lenger :yuck:

Kan drikke varm og kald sjokolademelk da :)
 
Føler jeg drikker non-stop. Klarer ikke cola zero lengre, som var det beste jeg visste før:hilarious:
 
Og jeg er fortsatt ørkenrotta i forumet :hilarious: Sjelden tørst, er sjelden tørst utenom graviditet også. Tvinger i meg væske, men klarer ikke alltid å få i meg anbefalt mengde. Ikke så lett heller, stod et sted at væsken i mat kunne utgjøre nærmere 1 liter av det daglige behovet? Stemmer det? Det hadde hjulpet meg mye haha for jeg klarer egentlig ikke å drikke 2 liter væske per dag.
 
Back
Topp