❄️ IKM uke 5 ❄️

Dere nygravide, hvordan er utfloden..? For dere som vil dele :hilarious:

er på CD21 i dag, og har i et par dager hatt mye EL slim. …mulig tidlig graviditetstegn..?
Jeg hadde masse utflod sist jeg var gravid. Nå har jeg ikke mer enn vanlig :bored:
 
Jeg hadde masse utflod sist jeg var gravid. Nå har jeg ikke mer enn vanlig :bored:
Leste helt sjukt mye om dette i går da jeg håpet at slimet kanskje kunne være graviditetstegn, men da sto det egentlig at særlig økt mengde ikke ville skje før etter noen uker. Så tror i hvert fall ikke du skal bekymre deg på grunn av det :)
 
Håper flere av dere kommer over i termingruppe snart:Heartred:Heartred
Tok ny test i dag 10 dpo og det er såå godt å se at den er sterkere
 

Vedlegg

  • E10AB50E-8B73-4C16-90FE-2C6BC1D1B842.jpeg
    E10AB50E-8B73-4C16-90FE-2C6BC1D1B842.jpeg
    259,8 KB · Visninger: 92
Håper flere av dere kommer over i termingruppe snart:Heartred:Heartred
Tok ny test i dag 10 dpo og det er såå godt å se at den er sterkere
Oi, så tydelig test så tidlig! Er også 10 dpo i dag og sitter å grugleder meg til å teste i morgen :nailbiting:

Tviler på at jeg kan kjenne symptomer. Sist jeg var gravid gikk jeg forbi ikm og hadde ømme pupper før jeg tenkte "åja, hæ?" og ble fortsatt sjokket av positiv test. De siste pp'ene har jeg vært litt kvalm, og 2 av de har jeg hatt blod blandet i slim ca 7 dpo. Har ikke hatt det nå, men i dag har jeg hatt halsbrann, noe jeg kun har opplevd sent i forrige svangerskap. Er uansett spent på testing! :wacky:
 
Gratulerer såå mye til dere som har fått positive tester! :love017

Jeg tenkte egentlig teste imorgen 12 dpo, men har fått mensenkramper og begynt å spotte i dag som jeg alltid gjør på denne tida, så nå har jeg gitt opp håpet og forbereder meg mentalt på tr og pp 15 :wtf:
 
Kjøpt tester i dag , men trur det er for tidlig for meg å prøve enda :wtf:
Hvor mange dpo er du da? Så spennende med tester:Heartred

Oi, så tydelig test så tidlig! Er også 10 dpo i dag og sitter å grugleder meg til å teste i morgen :nailbiting:

Tviler på at jeg kan kjenne symptomer. Sist jeg var gravid gikk jeg forbi ikm og hadde ømme pupper før jeg tenkte "åja, hæ?" og ble fortsatt sjokket av positiv test. De siste pp'ene har jeg vært litt kvalm, og 2 av de har jeg hatt blod blandet i slim ca 7 dpo. Har ikke hatt det nå, men i dag har jeg hatt halsbrann, noe jeg kun har opplevd sent i forrige svangerskap. Er uansett spent på testing! :wacky:
Ja jeg synes også den er veldig sterk! Men det er vell bare positivt. For min del er jeg allerede ganske dårlig form, synes det er veldig tidlig:rolleyes:
Gleder meg masse til å se testen din i morgen! Så spennende:Heartred
 
Tok disse nå, vanlige tester begge to, 10 dpo
Skimter noe, men strekene var tydelige før bruk så er litt skeptisk, blir spennende å se i morgen :)
89CD2692-A2EA-490A-8515-A8DB7CBA3953.jpeg
 
Hvor mange dpo er du da? Så spennende med tester:Heartred litt usikker fra hvilken dag man skal regne fra , men el var den 19 trur jeg , så om man regner fra den dagen så er jeg 8 DPO i dag ? :bookworm: Men aner ikke :nailbiting:


Ja jeg synes også den er veldig sterk! Men det er vell bare positivt. For min del er jeg allerede ganske dårlig form, synes det er veldig tidlig:rolleyes:
Gleder meg masse til å se testen din i morgen! Så spennende:Heartred
 
Wææ :nailbiting::dummy: ingen tvil lenger :Heartred
 

Vedlegg

  • 850A55F0-5215-40CA-89ED-FE9761431964.jpeg
    850A55F0-5215-40CA-89ED-FE9761431964.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 105
11/12 dpo og helt blenda test :( blir nok en ny pp… Gratulerer så mye til alle med to streker ❤️
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    2 MB · Visninger: 50
Ble veldig skuffa da jeg så kontrollstreken lyse mot meg mens det så blenda ut resten. Men så begynte jeg å skimte noe. Klarte ikke å ta godt bilde. 11 dpo og tempen er 37.1 (har vært 37.0 de siste dagene, tempet ikke før 7 dpo) o_O
 

Vedlegg

  • IMG_20220128_071256.jpg
    IMG_20220128_071256.jpg
    1,7 MB · Visninger: 99
Ble veldig skuffa da jeg så kontrollstreken lyse mot meg mens det så blenda ut resten. Men så begynte jeg å skimte noe. Klarte ikke å ta godt bilde. 11 dpo og tempen er 37.1 (har vært 37.0 de siste dagene, tempet ikke før 7 dpo) o_O
Jeg ser noe :)
 
Back
Topp