Symptomer på covid for barn

onske

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Marshmallows 2022
Oktoberfest 2024 ❤️
Dere som har hatt barn med covid, hvilke symptomer har vært det første? Og mest fremtredende?
Noen som har hatt kun diaré? Hvor mange diarebleier? Når har dere fått positiv test etter første løse bleie?
 
Har to barn med Covid19 nå, han er 4, hun er 2,5. Han klaget på vondt I hodet og vondt i magen i dagene før, hun klaget på vondt magen. Dagen han testet positivt virket både han og hun litt ute av form.ikke kom konkret. Var utbrudd I bhg, så vi testet. Han fikk positivt og ut over kvelden ble det litt feber. Hun virket litt ute av form uten at det er noe konkret, og så plutselig feber den dagen hun testet positivt. Sa selv hun hadde vondt magen. Etterhvert hoste osv, men gutten hadde vi jo helt sikkert sendt i bhg den dagen han fikk positiv test,hadde det ikke vært søndag.
 
Ja og en ting til. Gutten ble kald om natta og ville ha pledd i senga. Jeg opplevde samme,våknet om natta noen dager før og frøs.
 
Ja og en ting til. Gutten ble kald om natta og ville ha pledd i senga. Jeg opplevde samme,våknet om natta noen dager før og frøs.
Tusen takk for svar!:happy:
 
Her våkna vi av at dattera på 16 mnd spydde ned senga si. Valgte å ta en test midt på natta da vi hadde hørt fra flere foreldrene i barnehagen at de trodde de hadde fått omgangsyken, men så viste det seg at det var korona. Testen var positiv. Etterhvert kom det flere symptomer - diare, luft i magen, nedsatt matlyst, ikke helt i form/sutrete, noe snørr og litt hoste. Vi er bare på dag 3 etter positiv test så håper symptomene ikke forverres.
 
Datteren vår på 19 mnd var bare snørrete 4-5 dager, og hadde feber én dag :) Så var det over..
 
Her slapp vi(hun) ganske greit unna. Nærkontakt mandagen(2 uker siden) i bhg, hosta litt onsdag kveld. Positiv test torsdag på morgenen. Hosta og litt snørr torsdag og fredag, lett feber fredag kveld og helt fin etter det bortsett fra litt hoste 2-3 dager. Jeg fikk positiv lørdagskveld, fortsatt syk, 10 dager etter.
 
Ene barnet fikk feber kun noen timer når han hadde det i desember, og det var det. Andre barnet har det nå og har hatt hoste, ikke noe annet :)
 
1 år og 1 måned - 40 i feber, rask pust, hadde en kveld med løs mage før hun våknet med feber dagen etter. På dag to nå etter positiv test, og ganske dårlig ennå :(
 
1 år og 1 måned - 40 i feber, rask pust, hadde en kveld med løs mage før hun våknet med feber dagen etter. På dag to nå etter positiv test, og ganske dårlig ennå :(

Stakkars lille - god bedring ❤️ Har hun vært mye syk før eller er det av de første rundene i tillegg?
 
Stakkars lille - god bedring ❤️ Har hun vært mye syk før eller er det av de første rundene i tillegg?
Tusen takk! :Heartred Andre gang med ordentlig feber, og er jo førstemann, så blir helt på tuppa :sorry: Skikkelig ekkelt - og man har jo bare lyst til at de skal bli bra! Heldigvis er hun litt bedre i dag!
 
Tusen takk! :Heartred Andre gang med ordentlig feber, og er jo førstemann, så blir helt på tuppa :sorry: Skikkelig ekkelt - og man har jo bare lyst til at de skal bli bra! Heldigvis er hun litt bedre i dag!

Huff, håper hun holder på å bli ordentlig bra nå ❤️ Det er ekstra skummelt med første barnet og de først gangene de er syke synes jeg, også blir de jo gjerne litt ekstra syke når immunforsvaret ikke har fått prøvd seg på noen sykdommer også..
Her ble det søren meg ikke noe korona på oss da det var utbrudd i bhg, er under 5 barn som ikke har hatt positivt test noen gang pg min er en av dem. Men spørs om vi kn ha hatt det i høst uten å merke st det var det. Hadde en ny sykdom omtrent hver uke så vi testet ikke hver gang da. Vesla på 11mnd har vært syk 8 ganger mellom august og nå liksom :wacky: mannen min er positiv her nå da, så vi burde få det innen en ukes tid om vi andre ikke har hatt det.
 
Huff, håper hun holder på å bli ordentlig bra nå ❤️ Det er ekstra skummelt med første barnet og de først gangene de er syke synes jeg, også blir de jo gjerne litt ekstra syke når immunforsvaret ikke har fått prøvd seg på noen sykdommer også..
Her ble det søren meg ikke noe korona på oss da det var utbrudd i bhg, er under 5 barn som ikke har hatt positivt test noen gang pg min er en av dem. Men spørs om vi kn ha hatt det i høst uten å merke st det var det. Hadde en ny sykdom omtrent hver uke så vi testet ikke hver gang da. Vesla på 11mnd har vært syk 8 ganger mellom august og nå liksom :wacky: mannen min er positiv her nå da, så vi burde få det innen en ukes tid om vi andre ikke har hatt det.
Åj, da har dere fått kjørt dere! Ble nettopp tilsendt en artikkel fra en venninne som sa at dersom man har vært smittet med et annet type virus som ligner, så kan man ha blitt immun av det. Så det er jo også en mulighet.

Her er heldigvis frøkna på bedringens vei, mens mor slo ut i dag. Far er foreløpig frisk, men tror ikke det varer. Egentlig greit om vi slipper å være nede for telling samtidig - selv om jeg klarer meg greit så langt! :)
 
Dere som har hatt barn med covid, hvilke symptomer har vært det første? Og mest fremtredende?
Noen som har hatt kun diaré? Hvor mange diarebleier? Når har dere fått positiv test etter første løse bleie?
Her har 4-åringen hatt korona. Hun har overhodet ikke hatt noen symptomer. Vi testet etter å ha fått beskjed om et tilfelle i barnehagen. Positiv hjemmetest og positiv PCR-test.
 
Her har 4-åringen hatt korona. Hun har overhodet ikke hatt noen symptomer. Vi testet etter å ha fått beskjed om et tilfelle i barnehagen. Positiv hjemmetest og positiv PCR-test.
Ikke sant.. er umulig å vite! Har foreløpig ikke fått det vi, men er jevnt over et tilfelle i uken i barnehage
 
Back
Topp