Hvordan "stige i gradene"?

Hva er den høyeste "graden" da? Hva skal man sikte mot? [8D]
 
ORIGINAL: LindaH84

Hehe, jeg kunne godt tenkt meg å vært 5-stjerners da :P hahahaha

Guri malla for en humor altså..


Hehe!! Og VIPS!! så hadde du det!!!
 
ORIGINAL: Espira

eg og vil ha flere stjerner.


jeg å!!! [:D]
 
hvor finner jeg stjernene nå da....sto da under nick mitt før[;)]
 
ORIGINAL: Toalettet

Det vil altså si at de største nerdene på babyverden er de med flest stjerner..? [:D]Hihihihihihiii[8D]

da vet vi hva de driver dagen med da........får her i bygda går det rykter om at jeg sitter bare på bv forum....så det vise seg at det er noen på andre mnder som vet av meg så sprer di rykte fjåtter

kan man bytte nick eller
lei[:@][:o]
 
man henger ut de svakeste vet du......men jeg kutta de ut som venner,trodde at det var gode venner av meg men der tar jeg feil

får ha dere i bv forume som venner i stede hehe[;)]
 
ORIGINAL: Toalettet

ORIGINAL: mamma til 2snupper

man henger ut de svakeste vet du......men jeg kutta de ut som venner,trodde at det var gode venner av meg men der tar jeg feil

får ha dere i bv forume som venner i stede hehe[;)]

Her er det ihvertfall mange snille damer som støtter deg [:D]
Gratulerer med nytt nick! [:D]

takk du
 
ORIGINAL: inamaria

jeg fikk min andre stjerne når jeg hadde skrevet 300 innlegg [:)]


sign
 
når får man stjerne nr 4?[:)]
 
:)
 
Kanskje ved innlegg 1400??[8D]
 
Skulle det heller vært knyttet opp mot innhold? Kvalitet fremfor kvantitet? Jeg vil gjerne være aktiv deltager, men har ikke nok innlegg for å få tilgang til skjulte forum. I teorien kan jeg jo bare spamme, men har ikke gjort det så langt.
 
Skulle det heller vært knyttet opp mot innhold? Kvalitet fremfor kvantitet? Jeg vil gjerne være aktiv deltager, men har ikke nok innlegg for å få tilgang til skjulte forum. I teorien kan jeg jo bare spamme, men har ikke gjort det så langt.
Denne tråden er fra 2010. Så tror ikke det hjelper å poste så mye her :)
 
Takk for det, men hjelper visst for nå får jeg oppnådd antall innlegg
Skjønner ikke helt hva du mener, men vanligvis må du i hvert fall poste de 50 innleggene i termingruppen du vil bli medlem av :)
 
Back
Topp