Hygiene og sånt

Er det mye, går det på 95 grader, sammen med andre ting som tåler den temperaturen.
Ellers går håndduker og babyklær på 60 grader. Hadde det vært opp til meg hadde vi sortert litt bedre, men kjæresten gidder ikke..
Menneh, hva vasker dere kjøkkenhåndklærne sammen med? :p
Føler ikke for å hive dem sammen med håndduker, uansett temp. Men det er kanskje jeg som er hysterisk?
Kjøkkenhåndkle osv går sammen med håndklær på 95.
 
Er det mye, går det på 95 grader, sammen med andre ting som tåler den temperaturen.
Ellers går håndduker og babyklær på 60 grader. Hadde det vært opp til meg hadde vi sortert litt bedre, men kjæresten gidder ikke..
Menneh, hva vasker dere kjøkkenhåndklærne sammen med? :p
Føler ikke for å hive dem sammen med håndduker, uansett temp. Men det er kanskje jeg som er hysterisk?

Kjøkkenhåndklær og kjøkkenkluter går for seg selv på 95 grader.
 
Skyller i vasken med såpe først. Er det ikke for ille går det sammen med annet tøy, men har hatt et par brakere som har blitt skylt i vasken og rett inn i maskinen alene på 60 grader :p

Samme her [emoji28]
 
Er det mye, går det på 95 grader, sammen med andre ting som tåler den temperaturen.
Ellers går håndduker og babyklær på 60 grader. Hadde det vært opp til meg hadde vi sortert litt bedre, men kjæresten gidder ikke..
Menneh, hva vasker dere kjøkkenhåndklærne sammen med? :p
Føler ikke for å hive dem sammen med håndduker, uansett temp. Men det er kanskje jeg som er hysterisk?
Vasker kjøkkenhåndklær og kjøkkenkluter for seg på 60 grader her. Venter med å vaske til alle er skitne så det blir mest mulig i maskinen (blir ikke full uansett, har ikke sååå mange kjøkkenhåndklær)
 
Vasker kjøkkenhåndklær og kjøkkenkluter for seg på 60 grader her. Venter med å vaske til alle er skitne så det blir mest mulig i maskinen (blir ikke full uansett, har ikke sååå mange kjøkkenhåndklær)

Jeg gjør akkurat det samme :) eller på 95 grader, som regel :)
 
Kluter og håndklær skylles og går sammen med andre håndklær på 60 grader. Tøy skylles og vaskes sammen med annet tøy på 40 grader.
 
Tenkte forresten å dele tips til stelleunderlag, for å slippe å vaske alt for mye. Kjøpte egentlig disse til meg selv i frykt for at vannet skulle gå, men de er helt gull til stellebordet.

https://www.komplettapotek.no/produ...MIipmglOHQ3QIVwpAYCh0-nw3fEAQYASABEgJ57PD_BwE

Ja. Jeg bruker de underlagene til Libero. De har ikke like god sugeevne, men den trenger vi sjelden. Det er beskyttelsen på selve stellematten jeg er ute etter, og da funker det gull som et mellomlag som kan skiftes ved behov.
 
60 grader, gjerne sammen med annet babytøy. Blander ikke babyens klær/utstyr med vårt, for å unngå hundehår i babyklærne.
 
Back
Topp