Norri prøver på første

Hvordan går det med deg?:happy:

Hei! Det går bare fint med meg :) 11+0 i dag!

Var på ultralyd forrige uke da jeg var 9+5, og da ble bebbisen målt til 10+2, så det virker som den vokser og gror som den skal :woot: Skal på ny ultralyd neste uke, så håper alt fortsatt er bra :Heartred
 
Hei! Det går bare fint med meg :) 11+0 i dag!

Var på ultralyd forrige uke da jeg var 9+5, og da ble bebbisen målt til 10+2, så det virker som den vokser og gror som den skal :woot: Skal på ny ultralyd neste uke, så håper alt fortsatt er bra :Heartred
Fantastisk! Dette må jo gå bra❤️
 
Hei! Det går bare fint med meg :) 11+0 i dag!

Var på ultralyd forrige uke da jeg var 9+5, og da ble bebbisen målt til 10+2, så det virker som den vokser og gror som den skal :woot: Skal på ny ultralyd neste uke, så håper alt fortsatt er bra :Heartred
Ååh så artig å høre:love7 blir spennende å følge med videre.
Har du noen symptomer?
 
Ååh så artig å høre:love7 blir spennende å følge med videre.
Har du noen symptomer?

har ikke så mange symptomer, men puppene er ømme, er ekstremt trøtt, har vært en god del forstoppet, men virker som det kanskje har gått seg litt til nå :p også er jeg ekstremt oppblåst

Er koselig at du følger med :Heartred
 
har ikke så mange symptomer, men puppene er ømme, er ekstremt trøtt, har vært en god del forstoppet, men virker som det kanskje har gått seg litt til nå :p også er jeg ekstremt oppblåst

Er koselig at du følger med :Heartred
Deilig å slippe unna symptomene da. De hærjet mye med meg:bag::hilarious:
Håper du får hvilt masse fremover:happy: unner deg virkelig dette så er så koselig å høre hvordan det går:happy:
 
Deilig å slippe unna symptomene da. De hærjet mye med meg:bag::hilarious:
Håper du får hvilt masse fremover:happy: unner deg virkelig dette så er så koselig å høre hvordan det går:happy:

ja jeg var bare plaget med litt kvalme, eller sjøsyke som jeg kalte det frem til uke 8-9, så har hatt det ganske behagelig så langt :p

Tusen takk, så snill du er :Heartred:Heartred
 
har ikke så mange symptomer, men puppene er ømme, er ekstremt trøtt, har vært en god del forstoppet, men virker som det kanskje har gått seg litt til nå :p også er jeg ekstremt oppblåst

Er koselig at du følger med :Heartred

Du fikk meg til å le :hilarious: du sier du har ikke så mange symptomer og så kommer du med en fin liste, + kvalme :p men godt du ikke er veldig plaget av dem iaf
 
Du fikk meg til å le :hilarious: du sier du har ikke så mange symptomer og så kommer du med en fin liste, + kvalme :p men godt du ikke er veldig plaget av dem iaf

jaa haha syns ikke det er mange i forhold til hva jeg har lest andre har :hilarious: og er ikke kvalm nå lengre :woot:
 
Så hyggelig å lese dagboken din, norri:Heartred Deilig å se at du blei gravid :wav Håper at alt fortsatt står bra til med deg. Nyt tiden:flower
 
Jeg maser bare videre jeg:hilarious:

Hvordan går det med deg nå?:love7 Er du langt på vei?

Haha er bare koselig at du "maser" :Heartred Den blir litt glemt denne dagboka, dessverre!

Med meg går det veldig bra, formen er fin og trøttheten har sluppet tak - takk gud :) Vi var på oul på fredag, og alt var bra med baby, så det var utrolig fint å se :D Nå er jeg 18+3 uker :woot: Syns plutselig tiden gikk fort nå!

Håper alt er bra med deg :Heartred
 
Haha er bare koselig at du "maser" :Heartred Den blir litt glemt denne dagboka, dessverre!

Med meg går det veldig bra, formen er fin og trøttheten har sluppet tak - takk gud :) Vi var på oul på fredag, og alt var bra med baby, så det var utrolig fint å se :D Nå er jeg 18+3 uker :woot: Syns plutselig tiden gikk fort nå!

Håper alt er bra med deg :Heartred
Godt du glemmer dagboka altså. Håper du har fine dager:happy:

Godt formen er bedre. Vet dere kjønnet?:)
Jeg kjente de første bevegelsene rundt uke 20, herregud for en glede! Det beste med graviditete :Heartred

Vi kooser oss med ferie. Lillegutt er helt turbo, høyt og lavt. Livet har aldri vært bedre:)
 
Godt du glemmer dagboka altså. Håper du har fine dager:happy:

Godt formen er bedre. Vet dere kjønnet?:)
Jeg kjente de første bevegelsene rundt uke 20, herregud for en glede! Det beste med graviditete :Heartred

Vi kooser oss med ferie. Lillegutt er helt turbo, høyt og lavt. Livet har aldri vært bedre:)

Hvordan går det med dere?:happy:

huff nå fikk jeg dårlig samvittighet her, var ikke meningen å ikke svare :bag: har levd i en boble med lite til ingen forumtid de siste mnd. 35+0 i dag, og alt er bra med meg og baby :woot: vi vet ikke kjønn, så vi er veldig spente på hvem som skjuler seg der inne! Håper alt er bra med deg:Heartred
 
huff nå fikk jeg dårlig samvittighet her, var ikke meningen å ikke svare :bag: har levd i en boble med lite til ingen forumtid de siste mnd. 35+0 i dag, og alt er bra med meg og baby :woot: vi vet ikke kjønn, så vi er veldig spente på hvem som skjuler seg der inne! Håper alt er bra med deg:Heartred
Ææ, tenk at du snart er mamma! Har tenkt så mye på deg den siste tiden ❤️ Spennende å ikke vite kjønn da :joyful:
 
huff nå fikk jeg dårlig samvittighet her, var ikke meningen å ikke svare :bag: har levd i en boble med lite til ingen forumtid de siste mnd. 35+0 i dag, og alt er bra med meg og baby :woot: vi vet ikke kjønn, så vi er veldig spente på hvem som skjuler seg der inne! Håper alt er bra med deg:Heartred
Herregud så villt!
Er glad du koser deg. Skal sitte spent her å vente på babyoppdatering:happy:
Masse lykke til med sluttspurten!
 
Ææ, tenk at du snart er mamma! Har tenkt så mye på deg den siste tiden ❤️ Spennende å ikke vite kjønn da :joyful:

gode batuuli :Heartred Ja tenk det, helt rart å tenke på! Hvordan går det med deg? Hvor gamle er jentene dine blitt?:love7
 
Back
Topp