IKM uke 49

2dpo her. Dagene går nok fort fram mot gtesting, men ikke fort nok:playful:
Blir spennende å følge med på deres symptomjakt og gtester:)
Jeg har ikke så stor tro på at disse dagene går fort:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Jeg som trodde jeg peaket i går, fikk enda sterkere test nå :bored: Da har jeg kanskje EL i morgen istedet, og ikke superkort topp denne gangen. Jaja det kan vel variere litt fra syklus til syklus.. ah, tiden mot dpo blir lenger og lenger :hilarious:
 
Ser ut til at det blir sen EL på meg denne runden. Monitoren viser fortsatt kun Høy. Godt en har mye å gjøre hjemme med oppussing så en slipper å tenke så mye på all denne testingen.
 
Ser ut til at det blir sen EL på meg denne runden. Monitoren viser fortsatt kun Høy. Godt en har mye å gjøre hjemme med oppussing så en slipper å tenke så mye på all denne testingen.

Har aldri brukt monitor, men skal den vise høyere enn Høy? Har lest at etter at testene er positive, så begynner prosessen mot EL. Testene kan være positive i flere dager uten at det påvirker om eggløsningen kommer. :)
 
Har aldri brukt monitor, men skal den vise høyere enn Høy? Har lest at etter at testene er positive, så begynner prosessen mot EL. Testene kan være positive i flere dager uten at det påvirker om eggløsningen kommer. :)

Ja, den skal vise Max, og da viser den max i 2 dager og da er EL iløpet av da sånn jeg har forstått det. Men utifra de testene så er de fortsatt veldig svake så har begynt å miste litt troa denne pp
 
Nå tok jeg en test, på egentlig ikke noe konsentrert urin. Tenkte egentlig ikke at det var noe vits, men fikk DEN streken:woot:
Såååå, da er jeg ikke en dpo men har eggløsning i morgen først:hilarious:
 
Noen som vet hvorfor jeg ikke får høyere enn 1,13 når teststreken er tydelig sterkere enn kontrollstreken? Er det fordi jeg ikke bruker Premom sine egne teststrips?:wideyed:
 

Vedlegg

  • B6C89976-3F50-43DF-8F35-B73EFA4D8CBA.jpeg
    B6C89976-3F50-43DF-8F35-B73EFA4D8CBA.jpeg
    291,1 KB · Visninger: 61
Nå tok jeg en test, på egentlig ikke noe konsentrert urin. Tenkte egentlig ikke at det var noe vits, men fikk DEN streken:woot:
Såååå, da er jeg ikke en dpo men har eggløsning i morgen først:hilarious:
Samme som meg da :hilarious: lett å la seg lure denne runden gitt :p
 
Noen som vet hvorfor jeg ikke får høyere enn 1,13 når teststreken er tydelig sterkere enn kontrollstreken? Er det fordi jeg ikke bruker Premom sine egne teststrips?:wideyed:
Man trenger ikke bry seg så mye om tallene, den der er jo TYDELIG positiv:p
Samme som meg da :hilarious: lett å la seg lure denne runden gitt :p
Nei, skal vist ikke være enkelt!:dead: Men jeg er glad uansett jeg altså! Bedre med tydelig el enn muligens-el-har-vært:hilarious: 2 dager forsinka, men pytt,pytt:wtf: Kroppen har virkelig oppført seg merkelig denne runden:eek:
 
Noen som vet hvorfor jeg ikke får høyere enn 1,13 når teststreken er tydelig sterkere enn kontrollstreken? Er det fordi jeg ikke bruker Premom sine egne teststrips?:wideyed:

Premom er ikke alltid enig med meg heller, men går den over 1 så betyr det vel at den er sterkere enn teststreken = positiv :happy: Opplever også at kontrollstreken ikke er like sterk på alle testene.
 
Last edited:
Nei, skal vist ikke være enkelt!:dead: Men jeg er glad uansett jeg altså! Bedre med tydelig el enn muligens-el-har-vært:hilarious: 2 dager forsinka, men pytt,pytt:wtf: Kroppen har virkelig oppført seg merkelig denne runden:eek:

Ja sant, greit å følge med med testing hvertfall! Kanskje den tuller med oss pga. kjemisk forrige :bored: Jaja, NÅ kommer den vel i morgen! :D
 
Nå tok jeg en test, på egentlig ikke noe konsentrert urin. Tenkte egentlig ikke at det var noe vits, men fikk DEN streken:woot:
Såååå, da er jeg ikke en dpo men har eggløsning i morgen først:hilarious:
Så deilig med en bekreftelse :happy:
 
Fikk tilbud om å ta dose 3 av koronavaksine i morgen.. 3dpo. Er heldigvis litt hanglete enda så den blir utsatt litt. Kommer til å ta den, men frista lite i dpo land
 
Ja sant, greit å følge med med testing hvertfall! Kanskje den tuller med oss pga. kjemisk forrige :bored: Jaja, NÅ kommer den vel i morgen! :D
Det kan fort hende ja, har egentlig ikke tenkt over det. Er jo bare 3,5 mnd siden pilleslutt, så har skylt litt på det. El på cd 25,19 og nå 21, så ikke rart man blir forvirra:wtf:
 
Det kan fort hende ja, har egentlig ikke tenkt over det. Er jo bare 3,5 mnd siden pilleslutt, så har skylt litt på det. El på cd 25,19 og nå 21, så ikke rart man blir forvirra:wtf:
Hehe ja blir forvirrende det der. Får håpe det blir siste gang du må forholde deg til det på en stund :rolleyes:
 
Når regner dere DPO? Er ikke eggløsning ca dagen etter peak? Da vil vel 1 dpo være på lørdag?
Endelig snakker vi skikkelig peak. Aldri vært over 1,4. Kanskje det bringer litt mer håp over denne PP’en?:shy::nailbiting:
Premom vil fortelle deg når 1dpo er, men ja dagen etter EL som vanligvis er dagen etter peak, så på lørdag.
 
Tror vi fortsatt ikke el har vært? :confused: Så utrolig kjedelig å kun få 0
 

Vedlegg

  • AB1D35B3-965E-4D57-8B62-9B3220FD59E2.png
    AB1D35B3-965E-4D57-8B62-9B3220FD59E2.png
    3,3 MB · Visninger: 59
Back
Topp