Desember 2021

Sofia87

Elsker forumet
Assistert-jentene
Maisløyfene 2024
På tide med desembergruppe:Heartred

Hvis dere skriver dere opp i første innlegg, så legger jeg dere inn i oversikten nedenfor :love2

Skriv deg opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

RUGER

GRAVID
Cashewnuddå-37-b3-Aleris-Hamlet-#4-progynova/cyclogest-23/11,usikker innsett

Timi90 - 31 - B1 - Medicus - 4. innsett (FET #1 fra ICSI #3) - Progynova og Cyclogest - Innsett uke 48/49

Gullfisk91 - 30 - B3 - Porsgrunn - Forsøk nr 5 -Fyremadel/Menopur/Ovitrell/Lutinus - Innsett Mandag uke 51 Porsgrunn

AVBRUTT
Persefone - 36 - B2 - Fertilitetssenteret - Søskenforsøk 1 - Gonal F/Fyremadel - Innsett uke 50

Mini_G - 35 - B2 - Fertilitetssenteret - Forsøk1 - Menopur

IKKE GRAVID
Vilje35 - 35 - B1- Hausken - Forsøk 1- Gonal F/Ovitrelle/Cyclogest - innsett uke 49/50

Prøvedorris-28-Første barn-Riksen-Fryseforsøk #2 (fra ICSI #2) -Progynova/Crinone-Innsett uke 48/49

Mini_S - 32 - B2 - Haugesund - 1.innsett (ICSI#2) - fryseforsøk i naturlig syklus - innsett uke 49

soloprøver2020 - 35 - B1 - Ciconia Aarhus - 2. innsett på andre IVF - Ovitrelle, Crione - innsett ca. uke 49

BatteryBarn - 26 - B1 - Porsgrunn - #1 ICIS Forsøk - Menopur/Fyremadel

Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - 4. innsett (ICSI#3) - Letrozol/Menopur/Ovitrelle/Lutinus - Innsett uke 51

Beadybird her. 38 - B2 - Porsgrunn - Forsøk nr 1 -Menopur/Fyremadel/Ovitrell/Lutinus - Innsett onsdag uke 50.

Sandy01 - 30 - Barn nr1 - porsgrunn - Forsøk 2(men ble avbrutt forrige) - menopur 1200iu, bemfola, fyremadel og ovitrelle - venter på oppstart ca. 02.12

FORTSETTER OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING I JANUAR
Venterpåstorken - 35år - baby #1 - Riks - 2. innsett (ICSI #2) - Synarela, Gonal F, Ovitrelle, crinone gel - planlagt oppstart med nesespray uke 51
 
Last edited:
På tide med desembergruppe:Heartred

Hvis dere skriver dere opp i første innlegg, så legger jeg dere inn i oversikten nedenfor :love2

Skriv deg opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett


VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING
Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - 4. innsett (ICSI#3) - Letrozol/Menopur/Ovitrelle/Lutinus - Innsett uke 49/50

STIMULERER


RUGER

TOTALFRYS

GRAVID

AVBRUTT

IKKE GRAVID
Desember skal bli din måned, Sofia87 :love7
 
Jeg er helt fersk i dette med prøverør. Skal i gang med første nå, icsi pga mannlig faktor. Mannen har gått på medisiner som gjør at han er steril mens han tar de. Har nå brukt et år og mange tusenlapper på å få igang svømmere, men nå er de der xsmile9
Har tittet innom tråder her litt hele tiden også poppet det opp en gruppe for desember
Blir spennende å følge med på hvordan det går for alle som kommer inn her etterhvert :D
 
Så spennende! Vet du hvilke medisiner du skal gå på? ☺️☺️
Starter på menopur 225ie og såkalt kort prokoll :happy: Er spent på hvordan kroppen takler dette. Det jeg har brukt mest tid på å bearbeide er at jeg ikke kan planlegge arbeidshverdagen min når jeg starter opp. Har skjønt det kommer til å bli mange turer frem og tilbake til klinikken :happy:
 
Yey for desembergruppe! :happy:
Jeg melder meg inn her selv om det blir mellom desember og januar :happy093


Venterpåstorken - 35år - baby #1 - Riks - 2. innsett (ICSI #2) - Synarela, Gonal F, Ovitrelle, crinone gel - planlagt oppstart med nesespray uke 51
 
Ikke med her, men vil bare komme inn og heie på alle som skal ha forsøk i desember - Måtte dette bli deres måned! :D:Heartred:Heartred
 
Yey for desembergruppe! :happy:
Jeg melder meg inn her selv om det blir mellom desember og januar :happy093


Venterpåstorken - 35år - baby #1 - Riks - 2. innsett (ICSI #2) - Synarela, Gonal F, Ovitrelle, crinone gel - planlagt oppstart med nesespray uke 51
Velkommen skal du være:love7Føles alltid godt å være med i en gruppe - da nærmer det seg liksom liiiiitt:love7
 
Starter på menopur 225ie og såkalt kort prokoll :happy: Er spent på hvordan kroppen takler dette. Det jeg har brukt mest tid på å bearbeide er at jeg ikke kan planlegge arbeidshverdagen min når jeg starter opp. Har skjønt det kommer til å bli mange turer frem og tilbake til klinikken :happy:
Så spennende! Du får bare spørre i vei her underveis, sååå mange fine, flinke og kloke damer her :love7
Jaa, det blir litt logistikk som skal gå opp, jeg har delvis vært sykemeldt og samtidig hatt åpen dialog med alle på jobbene mine om dette, så da har det løst seg sånn tålig greit :D
 
Så spennende! Du får bare spørre i vei her underveis, sååå mange fine, flinke og kloke damer her :love7
Jaa, det blir litt logistikk som skal gå opp, jeg har delvis vært sykemeldt og samtidig hatt åpen dialog med alle på jobbene mine om dette, så da har det løst seg sånn tålig greit :D

Jeg har åpen dialog med lederen min og en kollega ang dette. Lederen min er veldig støttende og opplever henne som forestående for at det er vanskelig og planlegge når jeg skal til undersøkelser :happy:
Har ikke fortalt andre det, kjenner litt på det at om det mislykkes så er det mange som skal være skuffet sammen med meg :(
Om det viser seg at dette tar tid, at jeg blir fraværende fra jobb over lengre tid bør jeg vel kanskje vurdere å si det til de jeg samarbeider med tettest med :happy:
Opplever du mye mas fra kollegaer om hvordan det går? :happy:
 
Så kjekt at du laget desembergruppe, Sofia87:love7

Her håper jeg at det blir fryseforsøk i desember, men dessverre veldig usikker om det blir innsett. må ringe Haugesund ved neste mens og avtale nærmere, men snakket om fryseforsøk i naturlig syklus.
Siden det bare er ett 3 dagers på frys er sjansen dessverre stor at den ikke overlever opptining. Og så kan jo EL falle på feil dag ift.innsett og helgestengt, men vi krysser fingrene for at det blir innsett!!

Mini_S - 32 - B2 - Haugesund - 1.innsett (ICSI#2) - fryseforsøk i naturlig syklus - innsett uke 49
 
Har samtale med ny klinikk 1 desember og forventer mens 4 desember. Har en våt drøm om å få starte opp med en gang, men skal vel noe til å få det xsmile9 avventer derfor, men håper å melde meg inn etter hvert!
 
Jeg har åpen dialog med lederen min og en kollega ang dette. Lederen min er veldig støttende og opplever henne som forestående for at det er vanskelig og planlegge når jeg skal til undersøkelser :happy:
Har ikke fortalt andre det, kjenner litt på det at om det mislykkes så er det mange som skal være skuffet sammen med meg :(
Om det viser seg at dette tar tid, at jeg blir fraværende fra jobb over lengre tid bør jeg vel kanskje vurdere å si det til de jeg samarbeider med tettest med :happy:
Opplever du mye mas fra kollegaer om hvordan det går? :happy:
Jeg fortalte ikke noe de mnd vi holdt på med inseminasjon, men da vi fikk over til IVF ble det så mye styr og de måtte tilrettelegge litt for meg så da hoppet jeg i det og fortalte alle. Har stort sett bare vært positivt. At de spør underveis i løpet synes jeg bare er hyggelig, setter pris på at de bryr seg :love7Det eneste som jeg synes er slitsomt er at de (og alle andre som vet hva vi er igjennom) kommer med kommentarer som «denne gangen SKAL det gå» «Nå måååå det gå» «Hæ? Gikk det ikke denne gangen heller?»
Det har vært tungt for meg for selv er jeg realistisk og vet at IVF ikke = barn på første forsøk. Virker som om det er oppfatningen hos mange. Men de to siste innsettene så har jeg sagt ifra at jeg ikke ønsker de skal komme med slike kommenterer fordi jeg føler jeg skuffer de også hver gang testen ikke er positiv. Det har de tatt til seg og det var godt å få sagt ifra :happy: Så jeg for min del tenker ja til åpenhet, men jeg skjønner at det ikke er fasiten for alle :):Heartred
 
Last edited:
Har samtale med ny klinikk 1 desember og forventer mens 4 desember. Har en våt drøm om å få starte opp med en gang, men skal vel noe til å få det xsmile9 avventer derfor, men håper å melde meg inn etter hvert!
Ååh! Spennende kjære Høsteple:Heartred Hvilken klinikk har dere valgt? Krysser fingrene for at klinikken hiver seg rundt og du får begynne med en gang:smiley-angelic001
 
Så kjekt at du laget desembergruppe, Sofia87:love7

Her håper jeg at det blir fryseforsøk i desember, men dessverre veldig usikker om det blir innsett. må ringe Haugesund ved neste mens og avtale nærmere, men snakket om fryseforsøk i naturlig syklus.
Siden det bare er ett 3 dagers på frys er sjansen dessverre stor at den ikke overlever opptining. Og så kan jo EL falle på feil dag ift.innsett og helgestengt, men vi krysser fingrene for at det blir innsett!!

Mini_S - 32 - B2 - Haugesund - 1.innsett (ICSI#2) - fryseforsøk i naturlig syklus - innsett uke 49

Jaaa, synes vi måtte ha en desembergruppe nå:love2
Ååååh, som jeg hater helgestengt klinikk:blackeye: Skikkelig slitsom ekstrabelastning :hungover:
Krysser fingrene for at det er gullegget du har på frys og at egget klarer seg og du kommer deg til innsett :love7
 
Ååh! Spennende kjære Høsteple:Heartred Hvilken klinikk har dere valgt? Krysser fingrene for at klinikken hiver seg rundt og du får begynne med en gang:smiley-angelic001
Ovumia i Finland :) mest fordi det er lett å reise dit, de snakker bra engelsk og det er lov med pgta testing :smiley-bounce012
 
Back
Topp