Rift grad 2

Lillelottoventer

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
Andre som har fått rift under fødsel? Fikk en grad 2 rift for 2 uker siden og må si det fortsatt er veldig smertefullt på den ene siden. Ser ingen ting der jeg syntes det gjør vondt? Andre som har erfaring om når det blir bedre? Forslag til hvasse hjelper? Bruker isbind, Paracet og Ibux.. kan man smøre på noe?
 
Andre som har fått rift under fødsel? Fikk en grad 2 rift for 2 uker siden og må si det fortsatt er veldig smertefullt på den ene siden. Ser ingen ting der jeg syntes det gjør vondt? Andre som har erfaring om når det blir bedre? Forslag til hvasse hjelper? Bruker isbind, Paracet og Ibux.. kan man smøre på noe?
Jeg hadde også et par rift grad 2. Sluttet for meg å gjøre vondt etter 3 uker.
 
Samme her, men smertestillende funker ikke voldsomt. Men satser på at det gir seg, det er vel mye det at det gror. Mitt sitter på veggen mot endetarmen, så hver gang luft eller annet reiser rundt så kjenner jeg det greit :bag::sorry:
 
Samme her, men smertestillende funker ikke voldsomt. Men satser på at det gir seg, det er vel mye det at det gror. Mitt sitter på veggen mot endetarmen, så hver gang luft eller annet reiser rundt så kjenner jeg det greit :bag::sorry:
Ja, må vel gi seg en gang. Veldig kjipt mens det står på så håper ikke det blir langvarig !!
 
Jeg revnet til grad 2 begge fødslene. Første gangen hadde jeg vondt i vertfall 6-8 uker om ikke lengre. Denne gangen merker jeg det ikke.
 
Ja, må vel gi seg en gang. Veldig kjipt mens det står på så håper ikke det blir langvarig !!
Det var vist bare ørliten rift, men pga plassering var det best å sy. Mer alvorlig om det skulle gå dritt.

Så lenge jeg får sove om natta er det greit :bag:
 
Fikk en rift grad 1 og kjenner fortsatt at det er ømt, 2 uker etter fødsel. Beste tipset er vel å passe på å få i seg nok vann så man ikke blir obstipert, for er da man virkelig for kjenne om det har grodd eller ei o_O
 
Å knipe øker blodsirkulasjon. Leser at det hjelper for flere. Masse god bedring! ♥️
 
Fikk 3 ganske små rifter, 2 av dem har grodd veldig fint 2 uker etter, men det tredje er ømt, litt hovent og ser ikke ut som det har lukket seg helt:nailbiting: noen som har opplevd at rifter ikke gror som det skal? Tenker å ringe legen i morgen for en sjekk, sånn i fall det har blitt betent.:oops:
 
Back
Topp