Symptomer

Hormonella i dag! Uff. Mannen er på jobb, og guttungen må stå ut med meg, stakkars :oops:
 
Føles ikke ut som jeg har noen symptomer lengre :nailbiting: egentlig ganske nervepirrende.. nesten så jeg tar en ny test, selv om jeg er 7+3…

drømmer mye da.. og mulig jeg bare er vant til andre små symptomer som hyppig vannlating osv. Men det betrygger meg ikke særlig idag
 
Fryser noe enormt og er såå trøtt! Gruer meg til tidligvakt i morgen. Har mindre matlyst og blir fortere mett. Jeg kjøpte smågodt til å kose meg med alene i helgen. Men det frister ikke. Gleder meg til energien kommer tilbake igjen og bedre søvn :shy: gleder meg mest til å holde babyen i armene mine, kunne berre spolt frem tida. Dette er mitt tredje svangerskap og de 2 første har jeg berre nøte å være gravid. Nå vil jeg berre bli ferdig :hilarious: trodde aldri jeg kom til å si det
 
Lurer på om det kan være gravidrelatert? :knegg: de siste tre dagene har jeg blitt "kjempe mett" hver gang jeg spiser, og vært litt sånn irritert fordi jeg blir uggen hvert gang jeg spiser, og tenkt jeg har sist så mye :knegg: ikke tenkt at det kanskje var gravid relatert.. Om så, er alle gravid symptomer velkomne :wav
 
9+0 - uggen, men holder det i sjakk med mat og vann gjennom dagen, vondt i hodet daglig.. kaffi smaker grusomt.. oppblåst og treg mage. Mindre trett nå enn forrige helg til tross jobbhelg med doble vakter denne helgen
 
Lurer på om det kan være gravidrelatert? :knegg: de siste tre dagene har jeg blitt "kjempe mett" hver gang jeg spiser, og vært litt sånn irritert fordi jeg blir uggen hvert gang jeg spiser, og tenkt jeg har sist så mye :knegg: ikke tenkt at det kanskje var gravid relatert.. Om så, er alle gravid symptomer velkomne :wav
Hadde det sånn med andremann. STAPPMETT etter et halvt rundstykke :p
 
Kjenner til den metthet greia altså...blir mett av ingenting. Småspiser hele dagen føler jeg da jeg må holde kvalmen i sjakk...:hungover:
 
8+3 i dag. Ikke klart å gjøre noe på tre uker pga. kvalmen. Føles som konstant fyllesyke. Blir til og med kvalm av min egen kroppslukt, så må ha vinduet åpent og ligge med nesen mot vinduet. Er også svimmel og har tidvis vondt i hodet. På toppen av det hele har jeg fått kløende utslett på magen. Må bare være flink til å ikke klø på det. Fikk utslett på slutten av forrige svangerskap også.
Begynner å bli ganske deppa av å kun ligge i senga og ikke kunne fungere som normalt. Gleder meg ikke over graviditeten så langt vertfall..
 
Store bryst! Jeeses! Folk må tro jeg har vært å forstørret dem :facepalm:
 
8+3 i dag. Ikke klart å gjøre noe på tre uker pga. kvalmen. Føles som konstant fyllesyke. Blir til og med kvalm av min egen kroppslukt, så må ha vinduet åpent og ligge med nesen mot vinduet. Er også svimmel og har tidvis vondt i hodet. På toppen av det hele har jeg fått kløende utslett på magen. Må bare være flink til å ikke klø på det. Fikk utslett på slutten av forrige svangerskap også.
Begynner å bli ganske deppa av å kun ligge i senga og ikke kunne fungere som normalt. Gleder meg ikke over graviditeten så langt vertfall..
Huff, du har pratet med legen om medisin?
 
Altså dagene er som natt og dag for tiden. Igår var jeg elendig, idag vil jeg si jeg er i veldig god form(jeg er kvalm og har bare spist en skive i hele dag, men jeg klarer vertfall å gjøre noe).:angelic: Jeg håper virkelig kvalmen vil avta om noen uker(helst så snart så mulig:facepalm:) og at ikke dette er den nye hverdagen frem til sommeren:nailbiting:
 
9+2, eneste symptomene jeg har og har hatt lenge nå er å være oppblåst og trøtt :D ellers føler jeg meg veldig bra, hvis jeg kjenner godt etter kan jeg merke noe mer. Men velger å bare tenke at jeg er heldig å er i god form.
 
Er 9+5 idag (i følge menstermin). Og har i det siste døgnet vært mye mindre kvalm enn vanlig. Og puppene er ikke like ømme. Blir litt bekymra for at det er noe galt. Forventer ikke at kvalmen skal avta før nærmere uke 11/12 :confused: er fortsatt trøtt og treg i magen. Tiden før uke 12 er virkelig nervepirrende :dead:
 
5+3 kvalmen har komt for fullt. Hadde HG i forrige svangerskap og så vet hva det går i, bare at denne gangen vet jeg det finnes medisiner som kan hjelpe. Har første kontroll om 1,5 uke, men har snakket med legen om å kunne prøve reseptfrie reisesyketabletter om ikke andre ting hjelper. De tar det værste av kvalmen slik at jeg klarer å hvertfall fungere og få i meg litt mat denne gangen. Men jeg blir også ekstra trøtt, om om jeg ikke var trøtt nok fra før.
 
9+1.Har et lite mønster på annen hver dag her. Ene dagen føler jeg meg fantastisk(fortsatt kvalm men får i meg mat og klarer å gjøre daglige ting og fungere) mens dagen etterpå er jeg helt elendig, får knapt i meg vann og føler jeg skal dø av denne kvalmen. Ikke hatt oppkast til nå, men noen ganger skulle jeg ønske jeg bare fikk det ut altså..:confused: Idag er en sånn dag, og jeg vil bare spole frem tiden til uke 12 ish? (om kvalmen i det hele tatt går vekk da....?)
 
Er 9+5 idag (i følge menstermin). Og har i det siste døgnet vært mye mindre kvalm enn vanlig. Og puppene er ikke like ømme. Blir litt bekymra for at det er noe galt. Forventer ikke at kvalmen skal avta før nærmere uke 11/12 :confused: er fortsatt trøtt og treg i magen. Tiden før uke 12 er virkelig nervepirrende :dead:
Mine symptomer virker å endre seg hele tiden. Hadde en hel uke uten noen symptomer, så kom de tilbake igjen med full styrke. Nå er det roligere igjen. Blir like bekymret som deg hver gang, men ville bare dele at det er flere som har det sånn. Og et døgn uten tror jeg uansett er kjempevanlig og ingenting å bekymre seg over :)
 
Mine symptomer virker å endre seg hele tiden. Hadde en hel uke uten noen symptomer, så kom de tilbake igjen med full styrke. Nå er det roligere igjen. Blir like bekymret som deg hver gang, men ville bare dele at det er flere som har det sånn. Og et døgn uten tror jeg uansett er kjempevanlig og ingenting å bekymre seg over :)
Kvalmen kom nå etter middagsduppen :hilarious::hungover: takk for at du sa det! Beroligende når flere føler det sånn!
 
Kvalmen kom nå etter middagsduppen :hilarious::hungover: takk for at du sa det! Beroligende når flere føler det sånn!
Og der har jeg kastet opp tre ganger allerede i dag også :hilarious:. Mine symptomer kommer og går noe voldsomt i alle fall, prøver å minne meg selv på at det har vært slik hele tiden :happy:
 
Back
Topp