IKM Uke 43

Supert! Gratulerer så veldig mye! Veldig spennende å se... men skal være flink å ikke teste i mårra, selv om det er litt å pine seg selv :wacky: hvilken dpo finn du positiv?
Tusen takk! Hehe jaa jeg startet å teste 10 dpo, ga opp når jeg testet helt blenda 12 dpo og fikk positiv på morgenen 13 dpo:Heartred
 
Kveldens tester 25mlU øverst å 10mlU nederst
Rimelig utvannet kveldsurin.

Symptomene begynte for fult idag. Småømme tunge pupper å magen kjennes ut som jeg har tatt 200 situps:hilarious: Spent på om det holder denne gangen eller om det blir ny kjemisk:rolleyes:

20211024_221830.jpg
 
12 dpo, og testen hadde ikke økt siden 10 dpo. Fikk svak strek, men ikke noe å juble for. Ser ut til å kjemisk som forrige mnd… Venter noen dager før jeg tester på nytt nå. Så får vi se om mensen dukker opp snart!
 
Hører nok til i denne gruppa jeg og:happy:
Høstblomst - B1 - PP1 - OL 12/13 - IKM 27
 
Tusen takk! Hehe jaa jeg startet å teste 10 dpo, ga opp når jeg testet helt blenda 12 dpo og fikk positiv på morgenen 13 dpo:Heartred
Oi, så spennende! Bare 1 dag igjen nå, så får vi se! Har gått med bind de siste dagene, for jeg tror liksom ikke at tr ikke kommer :laughing025
 
Oi, så spennende! Bare 1 dag igjen nå, så får vi se! Har gått med bind de siste dagene, for jeg tror liksom ikke at tr ikke kommer :laughing025

Jeg har lata som det er null stress å vente med å teste til IKM, men merker at det skal bli vanskeligere når alle dere begynner testinga i morra :angelic::smiley-angelic006 Jeg har egentlig lyst til å holde meg helt til søndag, om ikke tr kommer før den tid, da. :smiley-ashamed004
 
Jeg har lata som det er null stress å vente med å teste til IKM, men merker at det skal bli vanskeligere når alle dere begynner testinga i morra :angelic::smiley-angelic006 Jeg har egentlig lyst til å holde meg helt til søndag, om ikke tr kommer før den tid, da. :smiley-ashamed004
Hadde jeg visst helt når IKM var skulle jeg prøvd å holde meg. Men aner jo ikke med den syklusen jeg har og har litt mange eventer jeg må unngå alkohol/rødt kjøtt osv fremover. Tør ikke drikke vin på onsdag om jeg ikke har testet meg om du skjønner.
 
Prøvernr3 - 36 år- PP2 (etter sa) - B3 - 19/10 - IKM 30/10

Hopper inn her fra ikm42… tror el var forsinket, så håper på to streker snart! Har testet i ukevis allerede siden jeg fikk peak på el på Premom to ganger :facepalm:.

lykke til alle sammen! Håper å få se masse positive tester i løpet av uken.
 
Jeg har lata som det er null stress å vente med å teste til IKM, men merker at det skal bli vanskeligere når alle dere begynner testinga i morra :angelic::smiley-angelic006 Jeg har egentlig lyst til å holde meg helt til søndag, om ikke tr kommer før den tid, da. :smiley-ashamed004
Later som jeg ikke stresser jeg heller:dead:… ikm er vel fredag, tror jeg… Men har ikke noe å teste med hjemme heller.. Venter på tester i posten. Og apoteket prøver jeg å unngå :smiley-angelic006
 
Jeg har kort lh fase på (10)11dager. Ikm imorgen el onsdag. Tempen ser fin ut, men er bekymret for at steken ikke et blitt sterk nok....

Fikk svak svak svak skygge på babyplan tidlig test på fredag og lørdag (9dpo). Tørket bort. Igår søndag fikk jeg første strek på babyplan vanlig 25mlU, som ble nesten usynlig når den ble tørr.

Idag er steken/skyggen mye tydeligere (men også svakere når den tørker). Synes selv den har litt farge, er vanselig å få frem på bildet.

Har noen av dere opplevd lignende utviklig? Går det for sakte eller er den ok? Har en kjemisk fra september friskt i minne, da utviklet ikke streken seg nok og jeg begynte å blø.

20211025_090752.jpg
Screenshot_20211025-091113_FF App.jpg


20211025_093045.jpg
 
Last edited:
Ny negativ test- og beskjed om at noen i nær omkrets som akkurat slo opp og ble sammen igjen ble gravid uten å prøve på 1 omgang :banghead: Som er selvsagt flott for de og er glad på deres vegne osv.. men jeg sitter med tårer og en klump i magen fordi jeg føler at det er noe galt med kroppen min.. ikke bare fordi vi er på pp3 uten klaff. Som er fortsatt «tidlig» i løypa ofc. Men fordi basert på ansiktet, kramper og slim er hormonene mine i kaos. Og da er sjansen liten for klaff med det første.. vinduet for baby innenfor bachelor plan er også begynt å minke. Og jeg føler meg generelt bare lei meg.. vi er utrolig heldige som har en fra før av.. men ønske om en til, søsken for mini og mammaperm på 1 år forsvinner sakte men sikkert.. :(:( har heldigvis en legetime neste uke så får be om sjekk og oppfølging da. Bare fordi jeg har en følelse av at noe er galt med hormonene mine.. :( håper egt tr dukker opp snart om ho skal komme uansett så vi kan gå videre på «siste» pp før vi faktisk må vurdere å legge inn håndkleet mtp skolen.. litt klaging fra meg siden jeg ikke kan fortelle det til noen andre
 
Back
Topp