Oktober 2021

Nei, ingen blodfortynnende. Fikk ikke det da jeg faktisk fikk OHSS i juni heller, men de tok blodprøver da. Vil tro de hadde satt meg på det hvis de hadde funn på de prøvene.

Åååå, så nervepirrende!:wideyed: Spent på oppdatering fra deg i dag, blir en fryktelig spennende dag!
Ja er så syyykt spennende. Skal ta blodprøve litt før 11, UL 1115 for å se om jeg får innsett og så innsett 1230:nailbiting: Hvis det er noe å sette inn. Vet ikke når de ringer om det ikke er det :nailbiting:
 
Men er det så dårlig da egentlig? :love2 På mine 15 var 3 umodne, det kan vel være tilfelle med flere umodne hos deg og? :)
9 er jo absolutt et veldig godt utgangspunkt:) Krysser fingrene for at de deler seg fint og at gullegget er blant dem:dummy:
Nei, er kanskje ikke så dårlig egentlig :p men skal jo så lite til før jeg blir bekymra i den prosessen her, haha. Takk!
 
Ja er så syyykt spennende. Skal ta blodprøve litt før 11, UL 1115 for å se om jeg får innsett og så innsett 1230:nailbiting: Hvis det er noe å sette inn. Vet ikke når de ringer om det ikke er det :nailbiting:
Ååååå krysser alt jeg har for deg, skjønner hvordan du har det nå! Håper på kun gode nyheter:Heartred
 
Nei, er kanskje ikke så dårlig egentlig :p men skal jo så lite til før jeg blir bekymra i den prosessen her, haha. Takk!
Ååååå krysser alt jeg har for deg, skjønner hvordan du har det nå! Håper på kun gode nyheter:Heartred
Vet, man blir sååå bekymra og tenker alle mulige tanker og scenarioer. Det er ikke lett:love2 Men synes du skal være fornøyd med 9, det er jo maaange :love2:love2
Var ei som sa de ringte før kl 09 om det ikke var noe å sette inn, så da er det en bekymring mindre :nailbiting::) Ingen telefon her enda så da bør det være en blasto iallefall:love7
 
Vet, man blir sååå bekymra og tenker alle mulige tanker og scenarioer. Det er ikke lett:love2 Men synes du skal være fornøyd med 9, det er jo maaange :love2:love2
Var ei som sa de ringte før kl 09 om det ikke var noe å sette inn, så da er det en bekymring mindre :nailbiting::) Ingen telefon her enda så da bør det være en blasto iallefall:love7
Tuuusen takk, ja bør jo egentlig være fornøyd!

Så bra, da er det jo i alle fall én som kan settes inn i dag:happy::happy:
 
Bare 6 egg ut og denne gangen gjorde det vondt. Jeg har en dårlig følelse på denne runden. Har ikke noe tro på at det blir noe å sette inn. Sist gang var det nesten dobbelt så mange egg og ingenting gikk bra. Tårene bare renner. De var fornøyd med 6 egg her på klinikken, men jeg tror ikke det er så bra. Tror ikke lang protokoll og Menopur var tingen for meg. Vil ha Bemfola igjen neste gang.
 
Endelig er testdatoen her, selv om jeg har testet lenge og tatt maange :D er 4+5 idag og fikk 3+ idag på den siste digitale testen jeg hadde spart på til idag. Bare å vente på at st.olavs ringer tilbake nå da :)
HURRAaaaaa!!! Fantastisk! Gratulerer!!! ❤️❤️❤️
 
Fikk ut 16 egg i går, bare 9 ble befrukta fikk jeg beskjed om nå.

Litt skuffa, og litt redd for at det er noe "galt" med meg og eggene mine, men tydelig at mengden egg ikke alltid har sammenheng med andelen befruktninga og antall gode embryo. Sist fikk jeg ut 10 egg, av de ble 8 befrukta.

Jaja, får ha tro på de 9! De tømte jo ALT de såg, så har nok blitt med en del umodne egg også. Da jeg så over arket fra kontrollen, så det ut som det skulle bli 9-10 egg ut i går, så jeg fikk jo litt sjokk når det ble 16 :p

Håper formen fortsatt er god i morgen, så jeg får innsett i alle fall:Heartred Og håper inderlig jeg kan få noen små på frys også, blir jo litt nervøs med den litt lave befruktningsraten..
Synes 9 av 16 høres ut som et bra resultat, jeg :p
At du har fått ut 9 modne egg som kan befruktes høres jo heeelt konge it!

Mitt første uttak fikk de ut 10, 5 ble befruktet (50%).
Mitt andre uttak fikk de ut 9, 7 ble befruktet(78%).
Så antall ut sier ikke nødvendigvis noe om befruktning eller kvalitet :happy:

Hvis 9-10 så modne ut før uttaket, og du har fått 9 befrukta, så må jeg jo si at det virker som du har et meget bra resultat :D:D Kan godt hende de har hentet ut rubbel og bit som andre kanskje ville latt være.
Ikke ta disse sorgene på forskudd :D:D
 
Bare 6 egg ut og denne gangen gjorde det vondt. Jeg har en dårlig følelse på denne runden. Har ikke noe tro på at det blir noe å sette inn. Sist gang var det nesten dobbelt så mange egg og ingenting gikk bra. Tårene bare renner. De var fornøyd med 6 egg her på klinikken, men jeg tror ikke det er så bra. Tror ikke lang protokoll og Menopur var tingen for meg. Vil ha Bemfola igjen neste gang.
Du, jeg håper det blir noen fine embryo, selv om du har en dårlig magefølelse:Heartred Antallet egg sier jo ikke nødvendigvis noe om kvaliteten og hvor mange embryo en får! Det erfarer jeg selv tydeligvis nå. Jeg velger å håpe for deg, selv om du selv ikke tror dette går veien. Dumt å høre du hadde smertefullt uttak:Heartred
 
Synes 9 av 16 høres ut som et bra resultat, jeg :p
At du har fått ut 9 modne egg som kan befruktes høres jo heeelt konge it!

Mitt første uttak fikk de ut 10, 5 ble befruktet (50%).
Mitt andre uttak fikk de ut 9, 7 ble befruktet(78%).
Så antall ut sier ikke nødvendigvis noe om befruktning eller kvalitet :happy:

Hvis 9-10 så modne ut før uttaket, og du har fått 9 befrukta, så må jeg jo si at det virker som du har et meget bra resultat :D:D Kan godt hende de har hentet ut rubbel og bit som andre kanskje ville latt være.
Ikke ta disse sorgene på forskudd :D:D
Tusen takk for positive tanker og kloke ord! Slapper litt mer av nå. Dessuten hjelper det jo ikke at jeg sitter her og stresser, eggene ligger hos Spiren og blir passa på der, nå får jeg ikke gjort noen verdens ting mer uansett:wtf:
 
Tusen takk for positive tanker og kloke ord! Slapper litt mer av nå. Dessuten hjelper det jo ikke at jeg sitter her og stresser, eggene ligger hos Spiren og blir passa på der, nå får jeg ikke gjort noen verdens ting mer uansett:wtf:
Haha, godt poeng! Men det er ofte lettere sagt enn gjort! :hilarious::hilarious:
 
Endelig er testdatoen her, selv om jeg har testet lenge og tatt maange :D er 4+5 idag og fikk 3+ idag på den siste digitale testen jeg hadde spart på til idag. Bare å vente på at st.olavs ringer tilbake nå da :)

Wow!! Tenker det blir spennende å få vite hcg nå. Gratulerer så mye, nyt at du er gravid som bare det:love7
 
Jeg ruger :sad010:Heartred:Heartred:Heartred
En perfekt blastocyste satt inn (under tvil, hadde litt væske i buken:nailbiting:) og en på frys. Så skulle de ringe i morgen for det var noen flere de ville dyrke videre til da :smiley-angelic001Letta over en på frys iallefall, men hadde kanskje håpet 2-3 siden det var så mange befrukta :hungover:Men alt i alt så er det jo uansett bra med 1 inn og en på frys :love7
 
Jeg ruger :sad010:Heartred:Heartred:Heartred
En perfekt blastocyste satt inn (under tvil, hadde litt væske i buken:nailbiting:) og en på frys. Så skulle de ringe i morgen for det var noen flere de ville dyrke videre til da :smiley-angelic001Letta over en på frys iallefall, men hadde kanskje håpet 2-3 siden det var så mange befrukta :hungover:Men alt i alt så er det jo uansett bra med 1 inn og en på frys :love7
Gratulerer som ruger!:love7 Og med en liten eskimo på frys:wav Krysser fingrene for at kanskje det kommer enda fler på frys i morgen, men uansett er det jo helt fantastisk med både innsett (selv med litt væske i buken) OG eskimo!!:hello2 Håper det er selve gullegget du bærer på nå.
 
Bare 6 egg ut og denne gangen gjorde det vondt. Jeg har en dårlig følelse på denne runden. Har ikke noe tro på at det blir noe å sette inn. Sist gang var det nesten dobbelt så mange egg og ingenting gikk bra. Tårene bare renner. De var fornøyd med 6 egg her på klinikken, men jeg tror ikke det er så bra. Tror ikke lang protokoll og Menopur var tingen for meg. Vil ha Bemfola igjen neste gang.

Sender deg en klem, skjønner at du er nervøs med en sånn erfaring fra forrige runde. Men dette er uforutsigbart, det kan gå helt annerledes denne gangen. Krysser fingrene for gode nyheter de neste dagene:Heartred
 
Jeg ruger :sad010:Heartred:Heartred:Heartred
En perfekt blastocyste satt inn (under tvil, hadde litt væske i buken:nailbiting:) og en på frys. Så skulle de ringe i morgen for det var noen flere de ville dyrke videre til da :smiley-angelic001Letta over en på frys iallefall, men hadde kanskje håpet 2-3 siden det var så mange befrukta :hungover:Men alt i alt så er det jo uansett bra med 1 inn og en på frys :love7

Åh, gratulerer så mye! Det er jo minst to veldig gode sjanser. Nå må lille spire klamre seg fast!:)
 
Jeg ruger :sad010:Heartred:Heartred:Heartred
En perfekt blastocyste satt inn (under tvil, hadde litt væske i buken:nailbiting:) og en på frys. Så skulle de ringe i morgen for det var noen flere de ville dyrke videre til da :smiley-angelic001Letta over en på frys iallefall, men hadde kanskje håpet 2-3 siden det var så mange befrukta :hungover:Men alt i alt så er det jo uansett bra med 1 inn og en på frys :love7

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Så, så fantastisk ❤️ Håper OHSS holder seg unna og at dette var gullegget ditt ❤️❤️
 
Jeg ruger :sad010:Heartred:Heartred:Heartred
En perfekt blastocyste satt inn (under tvil, hadde litt væske i buken:nailbiting:) og en på frys. Så skulle de ringe i morgen for det var noen flere de ville dyrke videre til da :smiley-angelic001Letta over en på frys iallefall, men hadde kanskje håpet 2-3 siden det var så mange befrukta :hungover:Men alt i alt så er det jo uansett bra med 1 inn og en på frys :love7
Jeeeee! Gratulerer som ruger!! :Heartred:Heartred:Heartred
Krysser fingrene at OHSS holder seg unna, og at det er gullegget de har satt inn nå :wav
 
Siden det kribler i fingrene etter å ha en oktobertråd så prøver jeg meg på å starte en. Skal gjøre så godt jeg kan med å prøve å følge opp når Synarelaen og hormonene herjer som verst :smiley-angelic008

Hvis dere skriver dere opp i første innlegg, så legger jeg dere inn i oversikten nedenfor :love7

Skriv deg opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett


VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING

Persefone - 36 - B2 - Riksen - 1. fryseforsøk - Progynova/Lutinus - innsett ca uke 43

*J***- 34- barn nr 2 - Riksen- Forsøk nr 4 (fryseforsøk)- Progynova/Crinone- oppstart i ca uke 40- innsett ca uke 42

Forhåpningsfull - 27år - B1 - St. Olavs - IVF/ICSI - Uttak #2 - Oppstart med Bemfola 150 fra syklusdag 2 uke 41

Heisann! - 31 - B1 - Fryseforsøk #1 (etter to uttak, og ett fersk innsett) - Primolut/Letrozol/Metformin - oppstart primolut uke 38, usikker på innsett

Dagni - 41 - B1 - Medicus Oslo - IVF#3 - Femar 5mg, Menopur 225IE, Fyremadel - oppstart uke 40/41

Dipsy - B2 - Danmark - IVF #2 - Gonapeptyl, Menopur, fyremadel, Ovitrelle, Lutinus, Prednisolon - uttak ca uke 43/44

Kelsey - B1 - Porsgrunn - FET#1 fra IVF#1 - Innsett i uke 43

Sjof - 30 - barn nr 1 - st olavs - forsøk 1 - fryseforsøk (første avbrutt) - progynova/estradot - innsett uke 42/43

STIMULERER
Lasorah - 32 år - Barn #1 - Spiren i Trondheim - Forsøk #2 - Bemfola 150 IE, Fyremadel og Cyclogest - Oppstart ca. uke 40, uttak/innsett uke 42/43

HappyMom86 - 35 - Barn nr 3, men første med ny partner - Hausken i Bergen - Forsøk nr 2 - Synarela, Menopur, Ovitrelle og Cyclogest - Egguttak ca uke 42/43.

RUGER
Smuta - 40 - B2 - Fryseforsøk etter IVF#4 med PGT-A-testa embryo - OLGA Fertility Clinic, St. Petersburg - innsett av blastocyst 12.10

RebelFlower - 29 - B3 - Riksen - Fryseforsøk #1 - Progynova/Crinone - Reservert innsett uke 41

Memy - 33år - barn nr 2 (første med ivf/icsi) - medicus - 1. Innsett på 4. Ivf/icsi-forsøk - progynova, cyclogest. Oppstart ila uke 39.

cyberkeley - 28 - B1 - St Olavs - innsett #1 (fra IVF #3 med donorsæd etter 2 avbrutt ICSI/TESA) - innsett i naturlig syklus ca uke 42

Statistikern - 33 (snart 34) - Barn 1 - Riksen- Første fryseforsøk etter 1 ivf og 5 IUI - Naturlig syklus - innsett uke 42

Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - IVF/ICSI#3 (3. uttak/3.innsett) - Synarela/Bemfola(225IE)/Ovitrelle/Lutinus - Uttak uke 41

TOTALFRYS
Mini_S - 32 år - B2 - Haugesund - 1.uttak (etter 2 fryseforsøketter B1) - Progynova, Gonal-f, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - uttak uker 41

GRAVID:Heartred
MaVo91 - 30år - St.olavs - menopur 225ie og fyremadel juni 21, ut 14 egg med 10 blasto på frys og totalfrys - 1. innsett tint blasto 6.september/negativt - 2.innsett tint blasto naturlig syklus oktober

Lillemirakel2020 - 30 - B2 - Medicus Stavanger - Forsøk 2 (brukte 3 forsøk sist) - Duphaston - innsett fryst blasto 7. oktober

Henka - 30år - B2 - Haugesund - IVF/ICSI #3 - pergoveris/ fyrmadel/ gonapeptyl x2 + 1/2 ovitrelle/ cyklogest - uttak uke 40. Innsett 8.okt.


AVBRUTT

IKKE GRAVID

Jeg kan flyttes fra gravid til ikke gravid :( fikk bekreftet kjemisk eller tidlig SA. Så vi får prøve igjen neste måned….
 
Back
Topp