Gaveønsker

Bolla93

Flørter med forumet
Juligull2021
Vi har begynt å få spørsmål fra venner og familie om hva baby ønsker seg i julegave. Han trenger virkelig ingen ting, og leker og klær (opp til str. 86!) har han allerede alt for mye av. Av besteforeldre og oldeforeldre har vi sagt bidrag til bilstol og det som trengs til utvidelse av seng (har Stokke Mini).

Har noen tips til lure ting han kan ønske seg? Det virker som de fleste ønsker å gi fysisk gave i stedet for bidrag på sparekontoen hans. Det eneste jeg kommer på er bøker, men det kan jo fort bli veldig mye av det hvis han ønsker det fra alle som spør :p
 
God idé at man kan ønske seg noe til Stokkesengen. Vi mangler madrass til sengen etter mini.

Jeg tenkte ønske skikkelige sokkesko som er bra å ha når bæreselen blir brukt. Og kanskje ny badebalje med stativ. Det er så krøkkete å sitte på gulvet, kjenner jeg.

Og det er aldri feil med mange bøker. Man blir fort lei av de samme historiene om man skal lese litt hver dag :hilarious:
 
Min søster har gjort slik i alle år at hun kjøper gaver til ungene sine selv og vi bare betaler hun tilbake. Da kan hun velge hva de vil ha eller trenger siden hun vet det best. Tror jeg skal gjøre det samme, usikker om svigerfamilien synes det er greit da hehe.
 
Bøker er jo en fin ting å ønske seg, men skal alle kjøpe bøker kan det fort bli litt mye av det gode :p men utenom bøker så kan man gjerne ønske seg litt mer skikkelig klær som feks fra lillelam. Nå vet jeg ikke hvor dere bor, men de heldressene kan være gode for de små rundt de tidene, hvis dere har feks step stolen til Stokke kan man ønske seg brettet eller diverse som hører til. Ville ha ønsket noe lille trenger som mest.

Men hvis dere har nok størrelse på klær til bruk nå er det vell en god idé å kunne ønske seg klær i større størrelse som lille kan bruke etterhvert.

Så hadde jeg vært deg hadde tatt en runde rundt i huset å sett om det er kanskje noe utstyr lille kunne trenge :) eller så er jo gavekort en god ting da man kan handle det man selv føler for. Da kanskje ønske i en barnebutikk??
 
Back
Topp