Godt voksen og prøver?

Amilie

Betatt av forumet
Er det flere godt voksne som er prøvere her på forumet?

Jeg er 39 og mannen er 38. Vi har tre barn fra før, 05, 08 og 10, men har alltid følt at vi mangler et barn.

Har selvfølgelig flere bekymringer til å være så godt voksen og evt graviditet. Men det må vi nesten ta om det kommer.
Det er jo ikke sikkert vi vil lykkes, men vi gir ikke opp drømmen helt enda..
 
Jeg er 37 og prøver på første barn. Har prøvd i ett år nå uten hell (bortsett fra en tidlig SA) :grumpy:
 
Jeg er 37 og prøver på første barn. Har prøvd i ett år nå uten hell (bortsett fra en tidlig SA) :grumpy:
Å.. Leit å høre om SA. Har hatt en MA mellom eldste og mellomste, og det var vondt å oppleve. Håper dere snart har en spire på vei
 
Jeg blir 41 i oktober og fikk en liten gutt for 10 dager siden:love7 Er riktignok IVF siden jeg er solomor. Graviditeten gikk kjempe bra, ingen vondter bortsett fra litt høyt BT på slutten. Så jeg ville absolutt ikke tenkt at alderen er noe hinder mtp på det å bli gravid.
 
Jeg blir 41 i oktober og fikk en liten gutt for 10 dager siden:love7 Er riktignok IVF siden jeg er solomor. Graviditeten gikk kjempe bra, ingen vondter bortsett fra litt høyt BT på slutten. Så jeg ville absolutt ikke tenkt at alderen er noe hinder mtp på det å bli gravid.
Gratulerer med en liten gutt Tøff er du som gikk gjennom den prosessen alene, men veldig kjekt at du lykkes.. Godt at graviditeten gikk så fint. Fikk du tettere oppfølging enn yngre gravide?
 
Hei! :happy:
Jeg er 37 og prøver på vårt andre barn :joyful:
Tenker jo på det med alder og hva som kan oppstå, men som du sier, det tar vi når det kommer.
Har forsåvidt tenkt å ta en slik NIPT test. Lurer på om vi over 35 får tilbud om det gratis?! Noen fler som tenker å ta den?
 
Vet ikke helt hvor grensen for godt voksen går, men er 35 og prøver på nr 2. Også veldig spent på det med NIPT for oss over 35. Ønsker å ta den uansett så hadde vært kjekt å spare de tusenlappene. I info filmen som ligger på OUS sine sider sier de at de over 35 får, så vet ikke om det er i gang allerede der?
 
Hei! :happy:
Jeg er 37 og prøver på vårt andre barn :joyful:
Tenker jo på det med alder og hva som kan oppstå, men som du sier, det tar vi når det kommer.
Har forsåvidt tenkt å ta en slik NIPT test. Lurer på om vi over 35 får tilbud om det gratis?! Noen fler som tenker å ta den?
Aldri hørt om NIPT test. Hva er det for noe?
 
:wav
Vet ikke helt hvor grensen for godt voksen går, men er 35 og prøver på nr 2. Også veldig spent på det med NIPT for oss over 35. Ønsker å ta den uansett så hadde vært kjekt å spare de tusenlappene. I info filmen som ligger på OUS sine sider sier de at de over 35 får, så vet ikke om det er i gang allerede der?
Vanskelig å sette en aldersgrense på når man er godt voksen:happy: Men kjekt å se andre på den siden av 35. Lykke til med prøving.. :wav
 
Jeg er 38 og samboer er 42
Jeg har ei datter på 15 år fra tidligere og samboer har ingen , så vi har prøvd 2 år nå uten en eneste positiv test..pluss at jeg prøvde i 11-12 år med x'en. Nå har jeg hatt 2 sykluser hvor jeg har brukt letrozol og følges opp av gyn, så håper det klaffer selvom jeg regner med det ikke blir noe barn på oss...
 
Jeg er 38 og samboer er 42
Jeg har ei datter på 15 år fra tidligere og samboer har ingen , så vi har prøvd 2 år nå uten en eneste positiv test..pluss at jeg prøvde i 11-12 år med x'en. Nå har jeg hatt 2 sykluser hvor jeg har brukt letrozol og følges opp av gyn, så håper det klaffer selvom jeg regner med det ikke blir noe barn på oss...
Så vondt å prøve så lenge uten å lykkes.. Håper det klaffer for dere ganske så snart Hva tenker du/dere om såpass aldersforskjell på en evt baby og datteren din? Er jo i grunnen en fjern tanke å skulle begynne på nytt med nattevåk og bleieskift og samtidig ha barn med helt andre behov og oppfølging mtp skole og fritidsaktiviteter.
 
Så vondt å prøve så lenge uten å lykkes.. Håper det klaffer for dere ganske så snart Hva tenker du/dere om såpass aldersforskjell på en evt baby og datteren din? Er jo i grunnen en fjern tanke å skulle begynne på nytt med nattevåk og bleieskift og samtidig ha barn med helt andre behov og oppfølging mtp skole og fritidsaktiviteter.

Jo det tenker jeg skal gå helt fint.
Hun har alltid ønsket seg søsken så tror hun hadde blitt veldig glad.
Blir jo en helt ny hverdag det er sant, men det får vi nesten bare ta tak i om det skjer.. for nå føler jeg det snart er siste mulighet,,,
 
Fikk første rett før jeg ble 39 og andre rett før jeg ble 41. Jeg har trua på dere!
 
Jeg er 38år å vi prøver på nr 2. Vi hadde en MA i mars og en SA i juli. Håper vi får oppleve å bli gravid å beholde snart.
 
Jeg er 36 og mannen 41, vi har en på snart 5år. Har prøvd i 1 år nå med en sa og en ma. Har fremdeles håp for at det klaffer snart. Kjenner mange over 35 år som har blitt gravide både med og uten hjelp.
 
Back
Topp