Fobi.

Jeg får helt fnatt av øredobber :inpain: Altså, både tanken på hullet i ørene (eller andre steder), verk og guffe og det å ta på en øredobb, selv helt ubrukte.
Har ikke problemer med å rense sår med guffe, så det er ikke det som er problemet.. Skjønner det ikke selv engang... Merkelig fobi...
 
Vet ikke om det kan kalles en fobi, men det verste jeg kan tenke meg er å bli kilt.
Mister kontrollen og blir sint, og kan slå, sparke og skrike.

Heldigvis sjelden noen kiler meg, og jeg har forklart barna at de ikke skal kile fordi jeg syns det gjør vondt, og de respekterer heldigvis det :)
 
Maur!:eek: Andre kryp går helt fint så lenge de ikke er PÅ meg. Men liker å vite hvor de er. Hadde en edderkopp i stua en stund, den pleide å sitte i taket over sofan. Plutselig var den nede på sidebordet, bak glasset mitt. Skvatt litt da gitt, den var ganske stor :hilarious: Den ble satt ut i hagen..
Får helt noia av å ta på og høre skrapelyder fra et spesielt stoff, tror det er noe vevd polyester eller noe som ofte brukes i vesker, toalettmapper, ytterklær osv. jeg ikke kan ha og ta i slike produkter, takler det ikke. Grøsser bare ved tanken! Har aldri møtt på noen med samme problem :hungover:
 
Back
Topp