⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Etter idag og igår vurderer jeg sterkt å stappe spiralen inn igjen :hilarious:

Overnattinger, unger her og der. Vi som liksom endelig har litt kontroll igjen. Kan nyte litt roligere uker når de to eldste er hos faren. Så skal vi få en baby til?? :hilarious::hilarious: Hahah. Bare for å komme meg til sofaen nå, så tråkket jeg over sikkert 100 popcorn på gulvet. Har og lagd 4 forskjellige minipizzaer til mini diktatorene:hilarious: Haha.. Evig være moderne mammaslaveri :wacky:

Jaja. Koselig er det også :love7:wav

Denne kjente jeg meg igjen i:laughing002
Her har vi tre barn til sammen, de er store og ordner det aller meste selv. Vi som voksne har mye frihet både i hverdagen og når de er hos sine andre foreldre. Også prøver vi nå å få et barn sammen, og skal starte hele prosessen på nytt, galskap:knegg:
Men så er det en gang sånn at jeg alltid har hatt lyst på ett barn til, og nå har jeg sjansen til det. Så da håper vi at det klaffer og at en liten spire snart klamrer seg fast:) Som du sier, det er jo koselig, og tiden går så fort at plutselig er babyen stor også:love7
 
Spennende! :wideyed: Jeg er veldig usikker pga jeg ikke har fått mensen etter MA:woot: kan være at kroppen fortsatt er på styr! Men den oppførte seg som den hadde eggløsning i allefall og vi hadde sex de to dagene før selve el-dagen, så muligheten er der :p Jeg er skikkelig testetøs, og kommer sikkert til å ryke på en test fra 8dpo. :hilarious: Hva med deg?

Skal prøve å holde meg så lenge som mulig:dead: men ryker sikkert på 7/8 dpo
 
Da er det endre :happy093.

Takk! Fy søren tiden går sakte i dpo-land altså.. Psyker meg selv ut ved å tenke at «til og med etter 48 timer, er jeg fortsatt bare 5dpo, som er altfor tidlig til noe som helst» :hilarious::hilarious:
 
Takk! Fy søren tiden går sakte i dpo-land altså.. Psyker meg selv ut ved å tenke at «til og med etter 48 timer, er jeg fortsatt bare 5dpo, som er altfor tidlig til noe som helst» :hilarious::hilarious:
Er så enig med deg, her har jeg ferie i tillegg å tiden kunne ikke gått saktere....
måtte ta meg en høne blund for var så trøtt i ste nå er jeg bare syyyykt tørst :wacky:
 
Denne kjente jeg meg igjen i:laughing002
Her har vi tre barn til sammen, de er store og ordner det aller meste selv. Vi som voksne har mye frihet både i hverdagen og når de er hos sine andre foreldre. Også prøver vi nå å få et barn sammen, og skal starte hele prosessen på nytt, galskap:knegg:
Men så er det en gang sånn at jeg alltid har hatt lyst på ett barn til, og nå har jeg sjansen til det. Så da håper vi at det klaffer og at en liten spire snart klamrer seg fast:) Som du sier, det er jo koselig, og tiden går så fort at plutselig er babyen stor også:love7
Jaaa det kan jo bli et skikkelig kjærlighetsbarn sånn som vi fikk for 2 år siden :Heartbigred
Har bare beriket forholdet vårt faktisk. Men livredd når vi går for nr 2 sammen. For det har jeg hatt litt vond erfaring med før. Krever mye av et forhold. Men forhåpentligvis går det så bra. Plutselig er det de små som er store :love7

Masse lykke til :wav
 
Her var det ingen tvil:D:D
Nærmer seg dpo-land:nailbiting:
 

Vedlegg

  • A2028A38-983E-4DC5-8AD5-35BF8BB36260.jpeg
    A2028A38-983E-4DC5-8AD5-35BF8BB36260.jpeg
    588,8 KB · Visninger: 44
4dpo idag ifølge temp og følelse. Litt morsom greie: dagen etter EL legger samboer hånda på magen og sa dønn seriøst "du vet at du ble gravid igår?". Da hadde han fått en sterk fornemming om en baby (og at det blir en gutt), noe han ifølge han selv ikke har følt på samme måte de forrige 8pp. Jeg lo, og tenker at han begynner å bli like tullete som meg, men er det en gang jeg håper han har rett så er det hvertfall nå :hilarious:
Jeg har igrunn mistet håpet, men det blir allikevel morsomt å se om han har synske evner eller bare en sterk ønsketenking :laughing002
 
4dpo idag ifølge temp og følelse. Litt morsom greie: dagen etter EL legger samboer hånda på magen og sa dønn seriøst "du vet at du ble gravid igår?". Da hadde han fått en sterk fornemming om en baby (og at det blir en gutt), noe han ifølge han selv ikke har følt på samme måte de forrige 8pp. Jeg lo, og tenker at han begynner å bli like tullete som meg, men er det en gang jeg håper han har rett så er det hvertfall nå :hilarious:
Jeg har igrunn mistet håpet, men det blir allikevel morsomt å se om han har synske evner eller bare en sterk ønsketenking :laughing002

Ikke mist håpet! Kanskje han har rett :shy: er selv i pp 9. (tror egentlig det er pp 8, siden den første ble ikke gjennomført skikkelig) men kjenner følelsen når ting tar tid :shifty:
 
Jaaa det kan jo bli et skikkelig kjærlighetsbarn sånn som vi fikk for 2 år siden :Heartbigred
Har bare beriket forholdet vårt faktisk. Men livredd når vi går for nr 2 sammen. For det har jeg hatt litt vond erfaring med før. Krever mye av et forhold. Men forhåpentligvis går det så bra. Plutselig er det de små som er store :love7

Masse lykke til :wav

Ja, jeg har troa på at et felles barn blir veldig bra. :love7 Selv om minstemann her i huset absolutt ikke vil ha søsken:stop: Satser på at det blir greit når babyen forhåpentligvis kommer:)

Skjønner at du synes det er litt skummelt med negativ erfaring fra før, men vi får tro det går veldig bra:Heartred

Masse lykke til til dere også! Må spiren sitte raskt og TR dra på en lang ferie!:wav
 
Kjennes litt ut som kroppen begynner å forberede seg på TR her. Litt sånn murringer i magen og kan innimellom føle et snev av kvalme. Basert på mine erfaring fra tidligere er dette ikke tegn på graviditet hos meg :smiley-ashamed008
Men det er lov å håpe :smiley-angelic001
Har jo også nesten skkurat startet med prøvinga på nr 2 så burde jo smøre meg med litt tålmodighet… men er det en ting jeg ikke er så er det tålmodig :shy:
 
Appen mener peak i går, vet ikke helt om jeg tror på det..? På kun 0,8
Hva ville dere tenkt?
upload_2021-8-1_11-35-28.jpeg
 
Er det noen som forstår dette her??:bored: Har regelmessig syklus på 28 dager. Hadde tydelig el.smerter og alle symptomer på el samt peak på målinger. Nå skulle jeg bare måle for å se at den går ned igjen, men nå er el testen nærmest positiv igjen:shifty:
 

Vedlegg

  • 64723538-631E-44F5-851B-D2A35D4B7B3E.png
    64723538-631E-44F5-851B-D2A35D4B7B3E.png
    1,3 MB · Visninger: 44
Er det noen som forstår dette her??:bored: Har regelmessig syklus på 28 dager. Hadde tydelig el.smerter og alle symptomer på el samt peak på målinger. Nå skulle jeg bare måle for å se at den går ned igjen, men nå er el testen nærmest positiv igjen:shifty:
Kan være at egget har forsøkt å bli sluppet første peak og så prøver kroppen igjen nå.

vet jo at HCG kan reagere på EL tester, men 5 dpo er litt tidlig for det kanskje?
 
Back
Topp