❤️ IKM uke 31 ❤️

Jeg er 8 dpo idag og har tatt to tester allerede :hilarious: Begge med svak skyggestrek (babyplan). Føler jeg må ta en i ettermiddag også, men vet jo innerst inne at det bare er tull å gjøre det :hilarious:
Dpo land kan gjøre skrullinger av den sterkeste:smiley-angelic006
 
8 dpo ettermiddag. Skjønner egentlig ikke hva jeg driver med :hilarious: #sendhelp
 

Vedlegg

  • 9578F91F-FFAD-41E6-99E8-B2D6C1F77B41.jpeg
    9578F91F-FFAD-41E6-99E8-B2D6C1F77B41.jpeg
    571,8 KB · Visninger: 101
Jeg er 8 dpo idag og har tatt to tester allerede :hilarious: Begge med svak skyggestrek (babyplan). Føler jeg må ta en i ettermiddag også, men vet jo innerst inne at det bare er tull å gjøre det :hilarious:

Holder på sånn jeg også. Så angrer jeg etterpå fordi jeg "kasta bort" tester:bag::hilarious:
 
8 dpo ettermiddag. Skjønner egentlig ikke hva jeg driver med :hilarious: #sendhelp

Bare sniker litt, hører egt med i denne ikm gruppa, men bestemt meg for å egentlig ikke melde meg inn i noen gruppe denne mnd. Er max 7 dpo og allerede tatt flere bortkasta tester, så føler med deg :smug:
 
Er det noen av dere som bruker PC? Ifølge siden min har jeg en signatur som viser at jeg har vært gift i 9+ år, så jeg bare lurte på om den er synlig for dere? Jeg har vært skilt i to år, så da hadde det isåfall vært greit å fjerne den:wtf:
 
Er det noen av dere som bruker PC? Ifølge siden min har jeg en signatur som viser at jeg har vært gift i 9+ år, så jeg bare lurte på om den er synlig for dere? Jeg har vært skilt i to år, så da hadde det isåfall vært greit å fjerne den:wtf:
Jeg bruker mobil, jeg kan se alderen din, hvor mange innlegg du har skrevet, osv. Men ingenting om sivilstatusen din. :)
 
Jeg bruker mobil, jeg kan se alderen din, hvor mange innlegg du har skrevet, osv. Men ingenting om sivilstatusen din. :)
Jeg husker jeg la inn en counter når jeg var aktiv her inne sist, men det er typ 7 år siden, så jeg håper det bare er noe som henger igjen for jeg finner ingen måte å redigere signatur ol...
Ifølge profilsiden min ser det ut som på filen..
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210731-194254_Chrome.jpg
    Screenshot_20210731-194254_Chrome.jpg
    93,8 KB · Visninger: 72
Jeg husker jeg la inn en counter når jeg var aktiv her inne sist, men det er typ 7 år siden, så jeg håper det bare er noe som henger igjen for jeg finner ingen måte å redigere signatur ol...
Ifølge profilsiden min ser det ut som på filen..
Det stemmer! Nå fant jeg det, men det var jammen vanskelig... :hilarious: Det er ikke sånn at man ser det med det første. Så ikke vær bekymret, tipper på at ikke så mange har lest det. Men jeg tror det bør være mulig å redigere dette på en eller annen måte?
 
Det stemmer! Nå fant jeg det, men det var jammen vanskelig... :hilarious: Det er ikke sånn at man ser det med det første. Så ikke vær bekymret, tipper på at ikke så mange har lest det. Men jeg tror det bør være mulig å redigere dette på en eller annen måte?
Så lenge det ikke er synlig på innlegg går det greit, er bare usikker på signaturen er på innlegg når man er på PC. Men "alle" bruker vel mobil uansett;)
 
I følge countdowntopregnancy.com så er det ca 20% av gravide som får positiv 8dpo, og 9dpo er det ca 50%, så stort hopp mellom de dagene :happy:
Så artig, stemmer veldig godt med meg denne gangen. Fullstendig blenda 8 dpo, og svak men tydelig strek på 9 (Babyplan Early).
 
Så artig, stemmer veldig godt med meg denne gangen. Fullstendig blenda 8 dpo, og svak men tydelig strek på 9 (Babyplan Early).
Du er 9 i dag? Da blir det spennende framover:happy093.
 
Morgenens tester. Ser svakt på begge, men skulle gjerne kommet noe mer tydelig snart :nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_20210801_064030.jpg
    IMG_20210801_064030.jpg
    688,5 KB · Visninger: 97
Morgenens tester. Ser svakt på begge, men skulle gjerne kommet noe mer tydelig snart :nailbiting:
Ser noe på den blå ihvertfall, får håpe de blir sterkere utover uka. Hvor mange dpo er du?
 
8 dpo og blenda. I går var korsryggen sår, og det føltes som mensen var rett rundt svingen. PMS symptomer såpass tidlig er veldig uvanlig for meg, så da får vi se om kroppen lurer meg, om testen blir positiv eller om tr dukker opp tidlig...
 

Vedlegg

  • 20210801_065822.jpg
    20210801_065822.jpg
    367,2 KB · Visninger: 59
Åh, jeg ser streken spesielt på makesure er tydeligere allerede! Spent på second morning urin etterpå:p er alltid ganske utvannet på morran :rolleyes:
Ser noe på den blå ihvertfall, får håpe de blir sterkere utover uka. Hvor mange dpo er du?

Jeg lurer på om jeg prøver en digital på neste tisserunde. Fallhøyden ble stor nå, men jeg tror det går :p

10 dpo i dag
 
Back
Topp