Feil kjønn på TUL?

Athea87

Flørter med forumet
Noen som har opplevd å få vite annet kjønn på OUL enn det de hadde fått vite på ultralyd tidligere i svangerskapet??
 
Ja, vi fikk vite at dette nesten garantert var gutt på TUL, og bildene så virkelig ut som gutt for en ikke-profesjonell, men på OUL og deretter var det jente. Tok litt omstilling hos meg for å ta inn over meg. Men kjente jeg var litt irritert på ultralydjordmoren, hun burde visst dette. Lastet opp bildet på diverse Facebook grupper der folk er profesjonelle i å tyde såkalt nub vinkel og de profesjonelle gjettet riktig der.
 

Vedlegg

  • 1.2.276.0.26.1.1.1.2.2020.351.50121.7562990.92012544.jpg
    1.2.276.0.26.1.1.1.2.2020.351.50121.7562990.92012544.jpg
    130,7 KB · Visninger: 88
Ja, vi fikk vite at dette nesten garantert var gutt på TUL, og bildene så virkelig ut som gutt for en ikke-profesjonell, men på OUL og deretter var det jente. Tok litt omstilling hos meg for å ta inn over meg. Men kjente jeg var litt irritert på ultralydjordmoren, hun burde visst dette. Lastet opp bildet på diverse Facebook grupper der folk er profesjonelle i å tyde såkalt nub vinkel og de profesjonelle gjettet riktig der.
Ja det forstår jeg godt! Virker ikke helt betryggende, at facebook-gruppene gir sikrere svar enn jordmoren
 
Ja, vi fikk vite at dette nesten garantert var gutt på TUL, og bildene så virkelig ut som gutt for en ikke-profesjonell, men på OUL og deretter var det jente. Tok litt omstilling hos meg for å ta inn over meg. Men kjente jeg var litt irritert på ultralydjordmoren, hun burde visst dette. Lastet opp bildet på diverse Facebook grupper der folk er profesjonelle i å tyde såkalt nub vinkel og de profesjonelle gjettet riktig der.
Hvor tidlig tok dere TUL?
 
Vi fikk beskjed om antageligvis jente på TUL I uke 12, men det var ingen tvil om at det var gutt da vi kom til OUL :p
 
Back
Topp