Avstemning: Navn skjult forum

Hva synes du vårt skjulte forum skal hete?

  • Mars 2022

    Votes: 6 9,4%
  • Marsbarna 2022

    Votes: 7 10,9%
  • Marsboerne 2022

    Votes: 8 12,5%
  • Marsglede 2022

    Votes: 5 7,8%
  • Marsgull 2022

    Votes: 1 1,6%
  • Marshmallows 2022

    Votes: 26 40,6%
  • Marsipanene 2022

    Votes: 6 9,4%
  • Marsjubel 2022

    Votes: 2 3,1%
  • Marsknøttene 2022

    Votes: 6 9,4%
  • Marslykke 2022

    Votes: 17 26,6%
  • Marsmammaene 2022

    Votes: 1 1,6%
  • Marsnurkene 2022

    Votes: 0 0,0%
  • Marsskattene 2022

    Votes: 0 0,0%
  • Marsspirene 2022

    Votes: 1 1,6%
  • Vårbarna 2022

    Votes: 2 3,1%
  • Vårglede 2022

    Votes: 0 0,0%
  • Vårgull 2022

    Votes: 0 0,0%
  • Vårjubel 2022

    Votes: 0 0,0%
  • Vårknøttene 2022

    Votes: 0 0,0%
  • Vårlykke 2022

    Votes: 3 4,7%
  • Vårmammaene 2022

    Votes: 0 0,0%
  • Vårnurkene 2022

    Votes: 2 3,1%
  • Vårskattene 2022

    Votes: 1 1,6%
  • Vårspirene 2022

    Votes: 3 4,7%

  • Antall som har svart
    64
  • Avstemningen er avsluttet .

Lenepia

Forelsket i forumet
Marshmallows 2022
Hurra, vi har mange nok innlegg til å få skjult forum! Så gjenstår det bare å bestemme seg for hva det skal hete. Vi trenger også at én eller to melder seg til å være tilgangsansvarlig! :happy: (Kanskje mindre arbeid med to stykker? Om du kunne tenke deg å være tilgangsansvarlig, men kun hvis det blir sammen med en annen, er det også lov til å skrive.)

Avstemningen er satt til å stenges om tre dager. Siden det er mange valg, er det lov å stemme på to alternativer, så er det større sjanse for at ett alternativ får mange nok til å vinne. Alternativene er sortert alfabetisk, og du kan se foreløpig resultat etter å ha stemt selv.

Legger inn separate innlegg nedenfor om hjerter eller ikke som du kan stemme på med en hake/"enig" på innlegget.
 
Hvis du foretrekker "Navn/banner 2022" UTEN hjerter, stem på dette innlegget ved å reagere med hake/"enig".
 
Hvis du foretrekker "❤️ Navn/banner 2022 ❤️" MED hjerter, stem på dette innlegget ved å reagere med hake/"enig"
 
  • Liker
Reactions: Ria
Så mange gode forslag!
 
Jeg kan være tingangsansvarlig, om ingen andre melder seg :wacky: Men jeg antar at det er litt mer effektivt med to stykker? Må nevne at jeg aldri har vært tilgangsansvarlig før, så jeg trenger en rask gjennomgang :hilarious:
 
Jeg kan være tingangsansvarlig, om ingen andre melder seg :wacky: Men jeg antar at det er litt mer effektivt med to stykker? Må nevne at jeg aldri har vært tilgangsansvarlig før, så jeg trenger en rask gjennomgang :hilarious:
Jeg kan også være tilgangsansvarlig med deg, aldri vært det før men regner med man får en innføring i det ;)
 
Jeg kan være tingangsansvarlig, om ingen andre melder seg :wacky: Men jeg antar at det er litt mer effektivt med to stykker? Må nevne at jeg aldri har vært tilgangsansvarlig før, så jeg trenger en rask gjennomgang :hilarious:

Jeg kan også være tilgangsansvarlig med deg, aldri vært det før men regner med man får en innføring i det ;)

Herlig, takk skal dere ha! :happy:
 
Når går avstemningen ut og når kan man si fra til ansvarlige om å få komme inn i skjult gruppe?:happy:
 
Jeg kan være tingangsansvarlig, om ingen andre melder seg :wacky: Men jeg antar at det er litt mer effektivt med to stykker? Må nevne at jeg aldri har vært tilgangsansvarlig før, så jeg trenger en rask gjennomgang :hilarious:
Jeg kan også være tilgangsansvarlig med deg, aldri vært det før men regner med man får en innføring i det ;)

Da ble avstemningen stengt. Klart flertall for Marshmallows 2022 :happy:
J4KK4 og Junepie, sender en av dere melding i henhold til instruksjonene i tråden vi fikk om skjult forum for litt siden? :)
 
Back
Topp