En sliten kropp

Bondefrua_86

Blir kjent med forumet
Dette handler ikke akkurat om barna dette innlegget her, men hvordan gjør dere med sexlivet etter at dere ble mamma. Har nemlig en liten gående diskusjon her hjemme;) hehe Har en samboer som er rimelig klar, hele tiden, hehe men kjenner at kroppen min er sliten som en tvillingmamma etter en lang dag. Vet ikke hva samboeren min er laget av jeg:facepalm:;) Har ikke noe med at jeg ikke vil, men orker ikke hver dag jeg altså:happy:
 
Forstår at du er sliten. Har dessverre ingenting å komme med. Er alene med mine to og har ofte lyst, men har som sagt ikke partner, og iallfall ikke tid til dating. Kan bare anbefale å ha god kommunikasjon.
 
Samboeren min er klar over at jeg er sliten etter en dag med null fred, og vi har hatt en snakk ang dette med samleie. Her har vi funnet ut at det trenger ikke alltid å vere full pakke hver gang. Noen ganger har vi samleie, noen ganger holder det med oralsex eller litt tafsing med hendene;) Det viktigeste for oss er å være intime, og ha kosen selv om det er en travel hverdag der kanskje begge er dauslitne etter dagen. En ekstra nuss her og der, en dusj sammen, klasking på rumper og litt tafsing i forbifarten:laughing002
Noen ganger har vi tid og energi til en skikkelig romantisk aften, noen ganger er det en kjappis.

Dette er det som funker for oss, vi har snakket mange ganger om dette og funnet ut at fram til energinivået øker litt/kan sende mini til besteforeldre i noen timer, så funker dette som bare det! :love022

Litt sånn som babyprøver sier, å ha god kommunikasjon
 
Her er det helt dødt fra min side. Tror det er trebarnslivet og all logistikk på dagtid som gjør at vi blir mer samarbeidspartnere enn kjærester, pluss at vi enda ikke har noe prevensjon på plass utenom kondom, som er skikkelig turn off. Er usikre på om han skal sterilisere seg, og jeg vil ikke risikere ny graviditet, selv om jeg enda ikke har fått mens tilbake. Føler meg tørr også, sikkert på grunn av amming og hormoner. Har heller ingen egentid for å holde meg selv ved like, får ikke fred til å barbere meg her eller der, eller bare stelle meg for å føle meg vel. Går i ammebh og brystene lekker hvis ikke. Nei, blir lite love her i gården dessverre. Håper det blir bedre etter hvert og at lysten kommer tilbake. Er ikke seksuelt frustrert en gang heller, bare helt dødt. Mannen min er attraktiv og jeg liker han jo. Ikke som jeg tenker på noen andre heller. Hatt sex to ganger siden fødselen bare.., sa det, ag heg vil ikke ha sex bare fordi jeg har dårlig samvittighet, vil jo ha lyst jeg og. Tips anyone?
 
Back
Topp