Hvordan går det med dere?

Vela❤️

Forumet er livet
Marsipanene 2019
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hvordan går det med alle? Er det snart barnehagestart? Hva gjør dere i ferien?

Her går det bra, barnehagestart er 30.august og vi skal en tur til sommerhuset på sørlandet + besøke familien min på Østlandet☺️
 
Går fint med oss :) Her blir det barnehagestart 6. september. Veldig spent! Jeg har to dager ferie neste uke, men ellers skal jeg jobbe i hele sommer (brukte ferien min i vinter :p).
 
Hei alle! Her er det full jobb, ingen ferie i sommer. Pappan er hjemme med to barn, og han er så flink til å ta dem med ut å finne på ting som lekeplass og bading. Så når jeg er ferdig på jobb på ettermiddagene så har jeg bare drart etter han og barna for å være ute og bade. Gir meg litt sommerferie følelse selv om det er tilbake i full jobb. <3
 
Barnehagestart for oss er 30.september. Men vi kommer til å drøye den til slutten av oktober, så frøkna er mer robust og forhåpentligvis klarer å gå litt. Blir enklere for henne å holde ut i barnehagen når hun blir uavhengig!
 
Det går greit! Vi har også barnehagestart 30.august :happy: jeg har ferie nå, men mannen jobber. Så her er det som vanlig hverdag, men med begge kidsa hjemme. Vi håper at mannen skal få ha litt ferie den siste ferieuka mi så vi kan finne på noe sammen. Da har jeg og eldste bursdager, så da blir det stas med litt familietid!
 
Back
Topp