IKM uke 24 - 2021

Får fra babyplan (tror jeg det heter) senere i uka, så får teste igjen da! Gøy at du også ser streken!

Herregud du er tålmodig! "Senere i uka". Jeg vrengte bilen ut av garasjen og kjørte rett på apoteket 8 dpo. :hilarious::hilarious:
 
Huff stakkars deg, ikke noe særlig å være så bekymret hele tiden. :Heartred Jeg skjønner at dette er noe du ønsker deg veldig sterkt, og at du derfor blir så redd for at det ikke skal gå. Jeg har bekymringer jeg også, men jeg prøver å observere de når de kommer, og så unngå å gå noe videre inn i bekymringene. Hvis man tillater seg selv å fantasere om at noe har gått galt, gjerne hvordan det skal gå galt også, manglende symptomer, etc, da skremmer man seg selv veldig opp. Så mitt beste råd er å forsøke å stoppe den fantasien med en gang man merker at man er i den, og gjerne distrahere/avlede seg med noe annet. Man kan også prøve å bytte ut den skremmende indre samtalen med noe mer betryggende, kanskje du skal tillate deg selv å tro på at dette går bra så lenge alt tyder på det? Det er noe med å stole på at en klarer å håndtere en sorg hvis den kommer, men at det ikke er det som skjer akkurat nå.

Jeg har bestilt UL 6+3, og har bestemt meg for at det på en måte er da jeg får den større bekreftelsen jeg gjerne vil ha NÅ om at dette går bra. Jeg kan tolke eller kjenne etter så mye jeg bare vil, men jeg får ikke noe mer svar før da (+UL rundt uke 11-12). Jeg tenkte seneste i dag at jeg skulle ønske at alle graviditeter som ble påvist alltid ble noe av!! Så deilig det hadde vært om man bare kun vært helt sikker! :Heartred Men den usikkerheten må vi dessverre leve med hele gjengen, og samtidig kan man trøste seg selv med at i de aller fleste tilfeller så går det faktisk bra! :):Heartred

Høres ut som en sunn tilnærming til tanke- og følelseslivet :) Er veldig uvant for meg å være så følsom og bekymret, men blir vel påvirket av både hormoner og at det går mot en stor forandring i livet. Tok en test nå i ettermiddag og den er veldig svak, ser nesten ikke streken, så spørs om det er liv laget det her.
 
Her er kveldens test med tidligtest fra babyplan. Er det ikke en veldig svak strek der også? Kan dette gå veien?
F47B69B7-3ED7-4761-8251-ED6BF2D3AEF1.jpeg
 
Kanskje jeg bare er litt for pessimistisk etter åtte forsøk uten at noe har skjedd :rolleyes:Tør liksom ikke helt å tro det kan være noe. Men veldig gøy at flere mener den er positiv :woot:
Det kan jeg tenke meg føles uvirkelig! Men helt ærlig så tror jeg det er virkelig :Heartred
 
Høres ut som en sunn tilnærming til tanke- og følelseslivet :) Er veldig uvant for meg å være så følsom og bekymret, men blir vel påvirket av både hormoner og at det går mot en stor forandring i livet. Tok en test nå i ettermiddag og den er veldig svak, ser nesten ikke streken, så spørs om det er liv laget det her.

Ikke så rart at du bekymrer deg ekstra nå, det er jo en ganske stor livshendelse i sving ja. Jeg håper virkelig at det bare en en sen stigning og at det går bra allikevel, men det er vel bare de kommende dagene som kan gi svaret ja. Håper masse for deg i hvert fall! :Heartred
 
Høres ut som en sunn tilnærming til tanke- og følelseslivet :) Er veldig uvant for meg å være så følsom og bekymret, men blir vel påvirket av både hormoner og at det går mot en stor forandring i livet. Tok en test nå i ettermiddag og den er veldig svak, ser nesten ikke streken, så spørs om det er liv laget det her.

Hvordan går det med deg?:Heartpink
 
Jeg henger meg på bekymringen til Hattifnatt. I dag var streken svakere, så begynner å bli bekymret for at dette ikke går veien likevel… Har du fått mensen enda, Hattifnatt? Eller har testene blitt sterkere igjen?
 
Høres ut som en sunn tilnærming til tanke- og følelseslivet :) Er veldig uvant for meg å være så følsom og bekymret, men blir vel påvirket av både hormoner og at det går mot en stor forandring i livet. Tok en test nå i ettermiddag og den er veldig svak, ser nesten ikke streken, så spørs om det er liv laget det her.
Hvordan går det? Tenker på deg❤️
 
Back
Topp