Tett i nesen

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Hver gang jeg blir gravid blir jeg litt tettere i nesen. Får puste, men det er litt tyngre. Men luktesansen er allikevel 10 ganger bedre enn når jeg ikke er gravid.

er liksom ikke så kult å være tett i nesen i desse covid tider :hilarious:

flere som har det likt? Noen som vet hva som gjør det?
 
Hver gang jeg blir gravid blir jeg litt tettere i nesen. Får puste, men det er litt tyngre. Men luktesansen er allikevel 10 ganger bedre enn når jeg ikke er gravid.

er liksom ikke så kult å være tett i nesen i desse covid tider :hilarious:

flere som har det likt? Noen som vet hva som gjør det?
Oh yes:hilarious: fryktelig slitsomt å være tett...sambo sier at jeg snorker og :smiley-ashamed005
Har hørt at det er helt normalt, men hva som er grunnen vet jeg ikke
 
Sykt tett, dødsirriterende når jeg skal sove - for da blir jeg tett i det neseboret som er vendt ned mot senga :p
 
Var tett i nesen hele forrige svangerskap, hadde håpet jeg skulle slippe denne gangen meen neida..:shifty:
 
Hver gang jeg blir gravid blir jeg litt tettere i nesen. Får puste, men det er litt tyngre. Men luktesansen er allikevel 10 ganger bedre enn når jeg ikke er gravid.

er liksom ikke så kult å være tett i nesen i desse covid tider :hilarious:

flere som har det likt? Noen som vet hva som gjør det?

Har det akkurat likt! Og tar meg i det hver gang jeg må "snufse". Jeg kan ikke forklare folk hvorfor enda, så de tror vel at jeg er syk eller noe:p Høres ut som jeg har grått eller som om jeg er forkjøla.
 
Har det akkurat likt! Og tar meg i det hver gang jeg må "snufse". Jeg kan ikke forklare folk hvorfor enda, så de tror vel at jeg er syk eller noe:p Høres ut som jeg har grått eller som om jeg er forkjøla.

mhm. Og så når jeg er tett nyser jeg alltid. Det er også vanskelig å skjule. Så folk ser jo rart på meg. Og enn så lenge vet jo ingen om graviditeten her, så kan jo ikke si noe :hilarious:
 
Hos meg blir det helt tett både morgen og kveld!:hilarious: Det har gått i litt Otrivin, men uten menthol selvfølgelig:happy:
 
Hos meg blir det helt tett både morgen og kveld!:hilarious: Det har gått i litt Otrivin, men uten menthol selvfølgelig:happy:

eg har bare hatt den med mentol hjemme. Så har brukt den to ganger. Håper ikke jeg har gjort noe skade :sorry: må få tak i annen på tirsdag
 
Hver gang jeg blir gravid blir jeg litt tettere i nesen. Får puste, men det er litt tyngre. Men luktesansen er allikevel 10 ganger bedre enn når jeg ikke er gravid.

er liksom ikke så kult å være tett i nesen i desse covid tider :hilarious:

flere som har det likt? Noen som vet hva som gjør det?
Jeg ble tett i nesen når jeg ble gravid i 2015 ga seg aldri :hilarious:
 
Klarer man seg uten nesespray er jo det best, men finnes saltvannsnesespray å, blir ikke blir avhengig på den : )
 
Jeg har prøvd alle alternativer, men er kun Otrivin som fungerer på meg. Begrenser det til kun en gang om kvelden, får ikke sove hvis jeg er tett i nesen. Får helt klaus av det
 
Jeg har prøvd alle alternativer, men er kun Otrivin som fungerer på meg. Begrenser det til kun en gang om kvelden, får ikke sove hvis jeg er tett i nesen. Får helt klaus av det
Samme her.. brukte det i begge mine tidligere svangerskap. Sluttet dagen etter de ble født :)
 
Som jeg har forstått det kommer det av økt blodmenge i kroppen, som gir hovne slimhinner, som igjen fører til tett nese :)
 
Back
Topp