Trenger tips til litt spesielt navn, har funnet et..men trenger flere!

Luna88

Andre møte med forumet
Hei!

Vi har flere navn på lista,men mitt favorittnavn Elliot - som kommende barnefar ikke likte så godt, er nå favoritten hans. Han kaller babyen i magen det titt og ofte. Og jo mer han gjør det,jo mer usikker blir jeg
Andre favoritter er Emmet, Abel, Cornelius og Alfred.

Har noen flere forslag å komme med,som kan passe min "smak"? Håper på flere forslag, eventuelt bli overbevist om at Elliot er riktig navn for oss ❤️
 
Av de navnene du nevner er Elliot helt klart favoritt. Heller Emrik enn Emmet også
 
Vilfred og Vilgot syns jeg er veldig fine og lite brukte navn!

Eller.. Vemund, Jeppe, Trym.
 
Jeg synes Villum er ganske stilig! Gammelt navn som er lite brukt i Norge nå :joyful:
 
Hei!

Vi har flere navn på lista,men mitt favorittnavn Elliot - som kommende barnefar ikke likte så godt, er nå favoritten hans. Han kaller babyen i magen det titt og ofte. Og jo mer han gjør det,jo mer usikker blir jeg
Andre favoritter er Emmet, Abel, Cornelius og Alfred.

Har noen flere forslag å komme med,som kan passe min "smak"? Håper på flere forslag, eventuelt bli overbevist om at Elliot er riktig navn for oss ❤️
Elliot er min nummer én også, her er resten som er på blokka :p
 

Vedlegg

  • F6D333C4-72AE-47C2-9383-EB090FE8C361.png
    F6D333C4-72AE-47C2-9383-EB090FE8C361.png
    34,9 KB · Visninger: 96
Jeg hadde også et navn som favorittnavn, men jo mer jeg sa det høyt og tenkte på det så ble jeg usikker på om jeg likte navnet så godt. Vi endte likevel på det navnet og jeg har ikke angret. Det føles helt naturlig :) Så stol på magefølelsen.

Hvis ikke kan jeg foreslå Wilhelm og Herman :)
 
Åååh Elliot er så fint. Det var førstevalget mitt dersom det ble gutt, men fikk jente! Gå for Elliot! ❤
 
Emrik, Saxe, Sjur, timmy, Jim, Albert, Aslak, tallak, tage, Brage, Frikk, constantin, maximilian(Max), Mavrik, Narve, vinter
 
Olve, Eugen, Lexander, Marvin, Gard
 
Darian er en favoritt her, som jeg ikke vil få bruk for selv pga en bekjent allerede har døpt sønnen sin det :)
 
Back
Topp