Mormelkserstatning - ulik smak

LilleOlleBolle

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Hei,

Vi prøvde i dag med en liten smaksprøve av Hipp ferdigblandet mme. Det var bare grimaser og hun nektet å drikke... (Hun tar flaske fint med morsmelk, så det er ikke flasken)

noen som har erfaringer med smaksforskjeller, så det kan være verdt å prøve andre merker?

Og hva finnes på markedet om dagen? Jeg har fått med meg Hipp, Nan og Little Steps...
 
Min kar drikker pulver-melk som en konge men ikke søren om han drikker ferdigblandet, uansett hvordan det serveres eller merke!

Han er tidenes matvrak og ALT går ned, utenom advokado og ferdigblandet MME!

Du kan jo bare prøve flere varianter. Eller finne en måte å blande erstatning på farta:) 2 termoser, en med varmt vann og en med kaldt vann som har vært kokt!
 
Min kar drikker pulver-melk som en konge men ikke søren om han drikker ferdigblandet, uansett hvordan det serveres eller merke!

Han er tidenes matvrak og ALT går ned, utenom advokado og ferdigblandet MME!

Du kan jo bare prøve flere varianter. Eller finne en måte å blande erstatning på farta:) 2 termoser, en med varmt vann og en med kaldt vann som har vært kokt!
Det gir meg litt håp, da tror jeg vi kjøper en pakke med pulver for å prøve en dag:) vi har brukt pulver med storebror, så jeg hadde meg noen triks etterhvert! Enn så lenge er det kun snakk om litt på kvelden, og da er vi stort sett hjemme;)
 
Trenger hun mme pga helsen? :)

Du kan prøve Semper også. Den skal være mildere på smak.
Vekstkurven hennes hadde sunket litt, og jeg har prøvd det jeg kan for å prøve å øke produksjonen, så helsesøster mente jeg fint kan prøve å «komplettere» et måltid med en liten ekstra flaske:) men ser ikke ut til at det blir godtatt av sjefen:p

har ikke sett Semper i det siste, vet du om de selges i enkelte butikker?
 
Vekstkurven hennes hadde sunket litt, og jeg har prøvd det jeg kan for å prøve å øke produksjonen, så helsesøster mente jeg fint kan prøve å «komplettere» et måltid med en liten ekstra flaske:) men ser ikke ut til at det blir godtatt av sjefen:p

har ikke sett Semper i det siste, vet du om de selges i enkelte butikker?

Har du prøvd med hjelpebryst? Det kan gjøre det lettere å øke produksjonen/få i barnet mme. :)

Jeg tror kanskje jeg har blandet jeg, og at Semper kanskje bare har hatt grøt? I så fall beklager jeg.
 
Har du prøvd med hjelpebryst? Det kan gjøre det lettere å øke produksjonen/få i barnet mme. :)

Jeg tror kanskje jeg har blandet jeg, og at Semper kanskje bare har hatt grøt? I så fall beklager jeg.
Føler at jeg har fått økt produksjonen litt nå, hun virker mer fornøyd om dagen (har hatt rimelig hyppig amming en god stund nå) så klarer oss uten tillegg for øyeblikket hvertfall:) men skal ha hjelpebryst i bakhodet hvis vi får utfordringer senere!

semper har hvertfall hatt erstatning før, men vet ikke om det selges lenger...
 
Back
Topp