IKM uke 17!!

9 dpo:happy093
Vis vedlegget 354827
Håper og krysser alt jeg kan for at denne holder hele veien:dummy::dummy1: For å være helt ærlig har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre nå:hilarious: tar jo folat og jod som anbefalt, men sist graviditet fikk jeg beskjed om at en ikke trenger legetime før uke 12. Hva tror dere? Når bør jeg ha første legetime/jordmortime? Og hvor tildlig på TUL?:happy:
Gratulerer :D jeg hadde tidlig ul i uke 6 med begge mine, fikk se hjerte banke da :)
 
9 dpo:happy093
Vis vedlegget 354827
Håper og krysser alt jeg kan for at denne holder hele veien:dummy::dummy1: For å være helt ærlig har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre nå:hilarious: tar jo folat og jod som anbefalt, men sist graviditet fikk jeg beskjed om at en ikke trenger legetime før uke 12. Hva tror dere? Når bør jeg ha første legetime/jordmortime? Og hvor tildlig på TUL?:happy:
Er vel vanlig å ha første kontroll hos jordmor rundt uke 12. Det har jeg hatt. Legen henviser til tul om han ser behovet. Så bestemmer de når du får time.
 
Da ringer jeg til uka:happy: Har en ma bak meg og er livredd for det samme skal skje igjen. Oppdaget på privat TUL i uke 10 at forster/embryo ikke hadde utvillet seg siden uke 6:(.
Håper det går bedre denne gangen❤️❤️ Har man krav på ekstra oppfølging etter en ma?
 
Nei det tviler jeg på, er mange år siden.

Jeg hadde MA nylig, og fikk beskjed om ekstra oppfølging når jeg blir gravid igjen. Ikke fordi det er større sjanse for at noe går galt, men for å betrygge meg med ekstra ultralyd osv :)

Det var fastlegen min som sa:) vil tro du kan få det om du føler behov.
 
Da ser det ut som el var i går og at jeg nå er 1dpo. Tar ikke temphoppet heeelt som god fisk, siden det var en kaotisk natt med lite søvn og mye bevegelse. Tempen var 36,2 kl 02.00, 36,76 kl 05.00 og 36,69 kl 06.15, så noe som ikke er helt på stell der. Pleier ikke tempe flere ganger på en natt, men siden det var litt kaos og en viktig dag, gjorde jeg det for å kanskje forstå om tempen var på vei opp eller ei :hilarious:

Skulle så gjerne likt å se hva som skjer inni kroppen disse dagene. Et slags livekamera, liksom :nailbiting: haha!

Hurra for alle oss som har nådd dpo-dagene, og heia, heia til dere som fortsatt må jobbe litt :cat:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210423_094153_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20210423_094153_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    300,8 KB · Visninger: 27
5 dpo og null symptomer, vet ikke om jeg noen gang har vært så symptomfri:p vet at det er for tidlig til å skulle kjenne noe, men man går jo automatisk å kjenner etter:hilarious:
Sammme her :hilarious:
 
9 dpo, ingen symptomer. Mulig jeg tar en test 12 dpo, men har ikke følt på noen trang så langt i syklusen. :p
 
Leter etter symptomer her, 5 dpo men ingenting:meh: sist jeg ble gravid fikk jeg noen sikkelig tak i magen ved nysing, rundt 4 dpo men har ikke det nå. Mister troen her med engang:arghh: fikk forsterket luktesans rundt 7dpo sist gang, så får se om det skjer da.. Må bare krysse alt jeg kan:smiley-angelic001
 
Last edited:
10 dpo og testeshowet er igang. Helt blenda på dagens strimmel :p
 

Vedlegg

  • IMG_20210423_130612.jpg
    IMG_20210423_130612.jpg
    483,9 KB · Visninger: 77
Cd24 og blenda g- og el-test..
Aner ikke om el har vært eller kommer.
 
4 dpo, ikke noen voldsomme symptomer enda. fortsatt i dårlig form, men mindre feber enn i går. Har antatt covid test i dag. Hurra... :arghh: håper alt i verden på at den er negativ :/
 
Leter etter symptomer her, 5 dpo men ingenting:meh: sist jeg ble gravid fikk jeg noen sikkelig tak i magen ved nysing, rundt 4 dpo men har ikke det nå. Mister troen her med engang:arghh: fikk forsterket luktesans rundt 7dpo sist gang, så får se om det skjer da.. Må bare krysse alt jeg kan:smiley-angelic001
Hvert svangerskap er ulikt, så syns ikke du skal gi opp helt enda! Hvordan ble det med aksjer i forhold til EL denne gangen? Kommer sikkert til å tenke akkurat det samme selv, når jeg er litt lengre ut i dpo-land og leter etter alle mulige tegn på graviditet:hilarious:
 
Hvert svangerskap er ulikt, så syns ikke du skal gi opp helt enda! Hvordan ble det med aksjer i forhold til EL denne gangen? Kommer sikkert til å tenke akkurat det samme selv, når jeg er litt lengre ut i dpo-land og leter etter alle mulige tegn på graviditet:hilarious:
Ble lagt inn aksjer to dager før el og samme dag som el, så håper det holder :) jeg er så flink til å sammenligne, derfor jeg blir sånn :p haha. Håper det bare er litt mindre symptomer bare denne gangen og at det er en liten spire :D
 
Ble lagt inn aksjer to dager før el og samme dag som el, så håper det holder :) jeg er så flink til å sammenligne, derfor jeg blir sånn :p haha. Håper det bare er litt mindre symptomer bare denne gangen og at det er en liten spire :D
Det skal vel være perfekt utgangspunkt, det? Blir spennende å følge med, altså! Får leve litt gjennom dere så lenge:D
 
Det skal vel være perfekt utgangspunkt, det? Blir spennende å følge med, altså! Får leve litt gjennom dere så lenge:D
Ja jeg håper det altså :D i utgangspunktet skal det jo holde men jeg har så lite el slim, som jeg kan se ivartfall. Har ikke helt trua pga det :p
 
Back
Topp