Dagbok - alle gode ting er 3?

Akkurat det samme med meg. Hadde kjempehøy poengsum den måneden jeg ikke ble det, men mye lavere da jeg faktisk ble det :wacky: Men spennende å følge med på uansett :joyful:
Sånn var det med meg også! Hadde 80 poeng og masse symtomer mnd før det klaffet, men 50 eller noe og ingen symtomer tidlig mnd det klaffet:hilarious: Så kroppen er ikke alltid helt etter boka nei!:rolleyes: Håper for deg Nuuni!:joyful:
 
9 dpo
Fortsatt høy temperatur og fortsatt negativ test :) Kan innbille meg strek når jeg vrir og vender og ser med ett øye, men tror dette bare er ønsketenkning:joyful:
 
Ååååå jeg håper det er strek. Du er tross alt bare 9dpo, så det er godt tid til å utvikle strek :wav
 
Ååååå jeg håper det er strek. Du er tross alt bare 9dpo, så det er godt tid til å utvikle strek :wav
Ja, det håper jeg også! Har bare testet med 25mlu, så skal kjøpe nye tester i dag. Brukte opp min siste i morges. Må bare se om man får kjøpt tidligtest i fysisk butikk/apotek!
 
Ja, det håper jeg også! Har bare testet med 25mlu, så skal kjøpe nye tester i dag. Brukte opp min siste i morges. Må bare se om man får kjøpt tidligtest i fysisk butikk/apotek!
Da er det jo enda lenger til de skal utvikle strek, så det er null stress. Kroppen viser jo at den brygger på noe :Heartred
 
Screenshot_20210421-101146.png


Dagens test, superredigert :D
 
Jeg synes jeg ser noe svakt om jeg legger godviljen til :) :)
Gleder emg til neste test :)
Haha, ja det trengs mye godvilje for å se noe her:joyful: Har ikke helt troen, men det er nå gøy likevel!
 
Sååå spennende! Jeg synes også jeg ser noe! :woot:
Spennende! Jeg tror jo selv at dette bare er den linjen der fargestoffet skal trekkes opp, så er ikke særlig optimistisk:hilarious:
 
Bommet på g-testene i dag, og det jeg trodde var en 6-pk inneholdt kun 1 test. Den måtte jeg jo svi av med en gang jeg kom hjem fra jobb, men den var enda mer negativ enn de andre testene :joyful: Blir ingen testing i morgen siden jeg er tom for tester. Om tempen holder seg høy, tar jeg kanskje en på fredag, men har ikke store troen egentlig.
 
10 dpo
Tempen falt i dag, så ikke mye håp her egentlig.
 
11 dpo
Ny stigning i tempen, men har ikke helt troen. Føler meg veldig lite gravid, har ikke engang et fnugg av innbilte symptomer:joyful: Mulig jeg tar en test i morgen hvis jeg får kjøpt nye tester i dag. Alt til høyre for det blå feltet er reelle temperaturer.

Screenshot_20210423-074325~2.png
 
11 dpo
Ny stigning i tempen, men har ikke helt troen. Føler meg veldig lite gravid, har ikke engang et fnugg av innbilte symptomer:joyful: Mulig jeg tar en test i morgen hvis jeg får kjøpt nye tester i dag. Alt til høyre for det blå feltet er reelle temperaturer.

Vis vedlegget 354829
Kan el ha vært cd13? Siden det er et voldsomt temphopp da? :rolleyes:I så fall er du 6dpo i dag? Håper deg har klaffet for deg nå!!:joyful:
 
Kan el ha vært cd13? Siden det er et voldsomt temphopp da? :rolleyes:I så fall er du 6dpo i dag? Håper deg har klaffet for deg nå!!:joyful:
Sånn tempmessig er det mulig, men håper virkelig ikke det med tanke på aksjer:joyful: Fra ca cd8 fikk jeg svakere og svakere el-tester, gikk over til kremet CM og ble nesten aseksuell:hilarious: Neste runde må jeg tempe gjennom hele TR sånn at jeg har full kontroll!
 
Sånn tempmessig er det mulig, men håper virkelig ikke det med tanke på aksjer:joyful: Fra ca cd8 fikk jeg svakere og svakere el-tester, gikk over til kremet CM og ble nesten aseksuell:hilarious: Neste runde må jeg tempe gjennom hele TR sånn at jeg har full kontroll!
Håper for deg! :joyful: Blir spennende fremover!:)
 
12 dpo

Tempefall og negativ test i morges. Nå må TR bare komme sånn at vi kan prøve på nytt:smiley-angelic001
 
Back
Topp