IKM uke 17!!

Det er jo lov å håpe, men jeg tror liksom ikke helt det. Har aldri hørt om noen som faktisk har hatt det:p Fortsetter selvsagt å teste da:happy:

Edit: tar gjerne imot erfaringer med festeblødning :happy:
Jeg har opplevd en slags liten blødning de 2 gangene jeg har blitt gravid. Aner ikke om det har noen sammenheng, men har ikke opplevd det på den måten i andre sykluser. Første gang hadde jeg 3 dager med bittelitt lyserødt på papiret. Andre gangen hadde jeg én dag med litt brunlig utflod. Begge endte i sa da... Litt usikker på hvilken dpo det var da jeg ikke testa etter eggløsning og kan ha litt varierende syklus, men første var cd 18-20 og andre var cd 25.
 
Jeg tror det er tr som kommer snikende hos meg altså:wtf: Jaja, forhåpentligvis raskt inn i ny pp om ikke annet:happy:
 
Er så sykt trøtt for tia så la meg 21:00, men våkna nå igjen og får ikke til å sove videre:hungover::wacky:
Tenkte jeg kunne like så godt ta en test siden jeg ikke har noe annet å finne på midt på natta:hilarious: og ja... to streker!!:happy093
Får vertfall ikke til å sove igjen nå:hilarious:
upload_2021-4-23_2-44-13.jpeg
 
Er så sykt trøtt for tia så la meg 21:00, men våkna nå igjen og får ikke til å sove videre:hungover::wacky:
Tenkte jeg kunne like så godt ta en test siden jeg ikke har noe annet å finne på midt på natta:hilarious: og ja... to streker!!:happy093
Får vertfall ikke til å sove igjen nå:hilarious:
Vis vedlegget 354808
Det må jo være babystrek! :woot::woot:
 
Altså, hva skjer med tempen? :eek: Skyggen er tilbake og jeg har ingen tidligtester igjen. Samtidig føler jeg at denne skyggen er annerledes enn mine tidligere skygger :nailbiting: Eller kanskje hodet spiller meg et puss?

Har ikke fått menssmerter enda heller, de pleier å melde seg 8 DPO ...

Jeg må ut og kjøpe tester i dag hvert fall, det er helt sikkert.

Er 10 DPO i dag.
 

Vedlegg

  • 30180A61-3850-4738-AB37-1FF69B9607A7.jpeg
    30180A61-3850-4738-AB37-1FF69B9607A7.jpeg
    601,3 KB · Visninger: 80
  • B648BF0A-6369-4E10-915F-B787AFD43C23.jpeg
    B648BF0A-6369-4E10-915F-B787AFD43C23.jpeg
    144,7 KB · Visninger: 88
Spent altså. Bare 5 dpo og vil teste :hilarious: men bestemt meg for å vente til 10 dpo denne gangen, hele 5 dager til.:hilarious::hilarious:
 

Vedlegg

  • B4242D66-BEF0-4BE6-B9ED-A24EBE072347.jpeg
    B4242D66-BEF0-4BE6-B9ED-A24EBE072347.jpeg
    683,2 KB · Visninger: 40
Dagene i dpo-land går så ekstremt sakte:hilarious: Skulle heller ikke teste før 10 dpo, men har jammen meg klart å svi av 3 tester før 9 dpo:hilarious:
Ja det er vanskelig når man har tester liggende :p men syns det hjelper litt å tempe for å holde ut :p første gangen jeg temper og det tar fokuset litt bort for å teste :p
 
Er så sykt trøtt for tia så la meg 21:00, men våkna nå igjen og får ikke til å sove videre:hungover::wacky:
Tenkte jeg kunne like så godt ta en test siden jeg ikke har noe annet å finne på midt på natta:hilarious: og ja... to streker!!:happy093
Får vertfall ikke til å sove igjen nå:hilarious:
Vis vedlegget 354808
For en fin strek:joyful:
 
Altså, hva skjer med tempen? :eek: Skyggen er tilbake og jeg har ingen tidligtester igjen. Samtidig føler jeg at denne skyggen er annerledes enn mine tidligere skygger :nailbiting: Eller kanskje hodet spiller meg et puss?

Har ikke fått menssmerter enda heller, de pleier å melde seg 8 DPO ...

Jeg må ut og kjøpe tester i dag hvert fall, det er helt sikkert.

Er 10 DPO i dag.
Dette virker jo veldig lovende! :eek:
 
Ja det er vanskelig når man har tester liggende :p men syns det hjelper litt å tempe for å holde ut :p første gangen jeg temper og det tar fokuset litt bort for å teste :p

Jeg bestilte meg nettopp termometer nå av nettopp denne grunn :p Har vridd og vendt på så mange tidligtester nå, at jeg trenger noe annet å følge med på :hilarious:
 
73D09CB9-8B06-4726-AEA4-07561379BFC7.jpeg

12dpo
rare tempen som stuper i sakte film istedet for fra den ene dagen til den andre.
Er tom for g-tester så prøvde en el-test siden jeg har lest at de også kan slå ut. Men det ble en supersvak strek av samme type som de jeg har fått når jeg har testet feks under mensen.
Kjenner at jeg er pessimist idag.. :sorry:
 
9 dpo:happy093
upload_2021-4-23_7-37-48.jpeg

Håper og krysser alt jeg kan for at denne holder hele veien:dummy::dummy1: For å være helt ærlig har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre nå:hilarious: tar jo folat og jod som anbefalt, men sist graviditet fikk jeg beskjed om at en ikke trenger legetime før uke 12. Hva tror dere? Når bør jeg ha første legetime/jordmortime? Og hvor tildlig på TUL?:happy:
 
5 dpo og null symptomer, vet ikke om jeg noen gang har vært så symptomfri:p vet at det er for tidlig til å skulle kjenne noe, men man går jo automatisk å kjenner etter:hilarious:
 
9 dpo:happy093
Vis vedlegget 354827
Håper og krysser alt jeg kan for at denne holder hele veien:dummy::dummy1: For å være helt ærlig har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre nå:hilarious: tar jo folat og jod som anbefalt, men sist graviditet fikk jeg beskjed om at en ikke trenger legetime før uke 12. Hva tror dere? Når bør jeg ha første legetime/jordmortime? Og hvor tildlig på TUL?:happy:
Gratulerer:D❤️ Jeg bestilte legetime med en gang jeg fikk positive test og fikk time uken etterpå. Fikk det bekreftet med ul på legekontoret
 
Gratulerer:D❤️ Jeg bestilte legetime med en gang jeg fikk positive test og fikk time uken etterpå. Fikk det bekreftet med ul på legekontoret
Da ringer jeg til uka:happy: Har en ma bak meg og er livredd for det samme skal skje igjen. Oppdaget på privat TUL i uke 10 at forster/embryo ikke hadde utvillet seg siden uke 6:(.
 
Her steg tempen igjen etter et tempefall i går. Er likevel ikke optimistisk, føler meg veldig lite gravid. Siste test ble tatt 9 dpo, men gikk tom for tester, så har ikke testet siden. Kanskje jeg tester i morgen, men disse negative testene var så kjipe å se på at jeg kanskje avventer det litt:joyful:
Er 11 dpo i dag.
 
Back
Topp