Kristin's dagbok

6+6 idag og 100% sykemeldt med kvalme morgen til kveld:rolleyes:
Bare kastet opp en gang, men kvalmen er ille nok likevel. Dagene blir tilbragt liggende på sofaen med tvserier, mobilen (babyverden) og Kindle. Må spise noe hver time for å ikke bli kvalm, og da passer det fint at INGEN matvarer frister:shifty:
 
Igår var jeg på tidlig ultralyd. Fikk se den lille bønna i magen på 1,69cm:happy: termin ble flyttet til 30 november, og er derfor idag 8+3❤️
Helt utrolig at noe så lite kan ha stor innvirkning på livet allerede nå. Fortsatt kvalm morgen til kveld. Og fortsatt sykemeldt:depressed: fikk Afipran forrige uke av legen som tar de verste toppene på kvalmen, men føler den mister effekten fort. Ny samtale med legen via video idag. Håper kanskje det finnes andre kvalmestillende å prøve:yuck:
 
Tiden har rast avgårde. Allerede 18+3, og baby har begynt å sparke litt forsiktig:love017
Nøyaktig en uke igjen til vi får vite kjønn på ultralyd, og jeg har en sterk magefølelse på jente:dummy1:
Sliter fortsatt med litt kvalme, men kun om morgenen før jeg har spist. Blir krise om jeg ikke får spist raskest mulig.. Veldig sliten for tiden. Syns å huske at energien var mye bedre i det 2. trimesteret sist, men denne gangen er det null energi. Har også begynt å kjenne ubehag fra bekkenet:arghh:
Men med unntak av dette så storkoser jeg meg med magen. Kler meg i bare klær som framhever magen og viser den stolt fram:woot:
 
Ikke den beste på å oppdatere, men er idag 20+4 og baby i magen er ei jente:love017
Storesøster gleder seg masse til lillesøster kommer. Fortsatt 30.11 som termin. Har morkaken på høyre framside mot magen, men kjenner likevel masse spark flere ganger daglig. Stortrives virkelig med å gå gravid. Fortsatt ubehag fra bekkenet, men det har heldigvis holdt seg stabilt:smug:
Merker at energinivået er mye lavere nå som jeg går gravid med nr 2, og nå som alderen er høyere. Lettere å gå gravid når man er 26 enn 31:p
 
Glemmer stadig å oppdatere, men er idag nådd 33+1.
Liker veldig godt å gå rundt med gravidmagen, men merker det begynner å bli nok. Mye kynnere, nedpress og bekkenplager. Begynt å glede meg skikkelig til fødsel. Blir «gøy» å se hvordan jeg takler det denne gangen. Har tidligere tenkt at jeg skal ha epidural snarest mulig ved neste fødsel, men stilt om tankegangen min. Ønsker forsøke uten epidural først, men ha lav terskel for å be om den hvis jeg behøver den. Vil forsøke å holde meg hjemme lengre i latensfasen, og holde meg aktiv her hjemme. Kjøpt inn treningsball for å ha så kan jeg sitte her og humpe og rotere på bekkenet:D
 
Back
Topp