Det største ønske

PP66 (67) - CD27 - ?DPO / PP67 (68) - CD1

Hadde litt rosa på papiret i går ettermiddag/kveld. I morges var det endret til rødt så da tenkte jeg nå var det over. Hvilepulsen gikk ned et hakk og blenda g-test. Nå har blødningene tatt en pause. Sikkert bare en advarsel om hva som er på vei :meh:
Litt mindre ømme bryst.
Kvalm.
Vondt i hodet.
Mensfølelse.
 
Last edited:
PP66 (67) - CD27 - ?DPO / PP67 (68) - CD1

Hadde litt rosa på papiret i går ettermiddag/kveld. I morges var det endret til rødt så da tenkte jeg nå var det over. Hvilepulsen gikk ned et hakk og blenda g-test. Nå har blødningene tatt en pause. Sikkert bare en advarsel om hva som er på vei :meh:
Litt mindre ømme bryst.
Kvalm.
Vondt i hodet.
Mensfølelse.
Mange klemmer!
 
PP67 (68) - CD1

Da startet en ny syklus i dag. Minst én dag før forventet.
Hadde noen kramper nå i kveld så tok smertestillende og satt med en varmepute i ryggen. Det hjalp på.
Klar for ny runde, "fit for fight"!!
:happy:
 
Last edited:
Ordentlig kjipt:( Sender deg en stor bamseklem:Heartred
 
Man kan ha et godt hjem, evne og masse av kjærlighet selv om man ikke har en god økonomi.. Forstår at det er urettferdig at folk som ikke nødvendigvis ønsker barn eller burde ha barn får det, når det er mange der ute som har alt og som ønsker det over alt på jord, men å dra inn økonomi syns jeg blir litt slemt egentlig.

Det var ikke noe ment fra min side i så fall. Jeg skrev det i mitt svar over fordi jeg selv fikk den slengt I fjeset en gang når jeg ønsket meg barn. Folk mente jeg sku bare ikke bry meg om det fordi jeg aldri ville kunne gi barna det de trengte uansett, noe som forsåvidt ikke har stemt I det hele tatt. Jeg har aldri vært av de rikeste, men jeg er veldig rik på kjærlighet å gi. Mine barn har aldri manglet noe heller.

Beklager hvis noen tolket mitt svar i den retning at jeg mente det slik.
 
Det var ikke noe ment fra min side i så fall. Jeg skrev det i mitt svar over fordi jeg selv fikk den slengt I fjeset en gang når jeg ønsket meg barn. Folk mente jeg sku bare ikke bry meg om det fordi jeg aldri ville kunne gi barna det de trengte uansett, noe som forsåvidt ikke har stemt I det hele tatt. Jeg har aldri vært av de rikeste, men jeg er veldig rik på kjærlighet å gi. Mine barn har aldri manglet noe heller.

Beklager hvis noen tolket mitt svar i den retning at jeg mente det slik.
Ikke tenk på det, fort gjort at jeg har lest litt ekstra mellom linjene der også :p
 
Hvordan går det med deg?❤️
Beklager sent svar. Ikke vært så mye på forumet i det siste. Går greit :Heartred Ser ikke ut som det klaffet denne gangen heller men gir ikke opp helt enda :)
 
PP67 - CD27 - ?DPO

Har ikke peiling på hvor i dpo land jeg er. Kan være 13dpo, 11dpo eller kortere. Ingen følelse eller tegn fra kroppen om hvilken vei det går.
Begynte å få litt ømme bryst natt til mandag, det er det eneste. Hvilepulsen er lav og den har gått ned de siste dagene så jeg venter bare på at TR skal dukke opp.
Torsdag og fredags kveld tok jeg test men de var ganske så blenda.


2C8ECF6F-76DC-4A7C-9035-2F2CF8731263.png
 
Last edited:
PP67 - CD28 - ??DPO

Da ser det ut til at det ikke gikk veien denne gangen. Hadde ingen følelse for at det hadde gått rett vei heller i noen av dpo dagene. I går fikk jeg følelsen av at TR kom til å starte i dag eller i morgen. Spottinga har begynt så vidt i dag, små murringer. Hvilepulsen gikk ned enda et hakk i dag. Så får se om dette blir CD 1 eller om det blir i morgen.
 
Så synd at det ikke gikk denne gangen heller..:( Fortsetter å heie på deg❤️
 
Back
Topp