Er du/dere ferdig med barn og hvor mange har dere?

Har 2 barn. Føler meg absolutt ikke ferdig. Men har sagt at 3 så er det stopp . Men kan jo forandre mening:rolleyes:
 
Har 2 stk, 7 og 1,5 år. Følte meg ikke ferdig etter siste, helt til jeg ble gravid igjen iår. :facepalm: Veldig uplanlagt og plutselig fantes det ikke en millimeter i meg som var klar for 3 barn. Det e travelt med 2 stk alene, så hvordan det skal gå med 3 aner jeg ikke. Er også mye alene da samboer jobber borte.
Det skal nok gå bra, blir sikkert hektisk de første 5 årene, men man angrer ikke på barn man har fått sies det :p
NÅ er jeg 100% sikker på at det er stopp!
 
Har en på 12, Eline på 3 år og skal ha en til veldig uventet i starten på mai
 
Vi har 5 barn. 5 gutter på 15, 12, 12 (tvillinger), 10 og 7. Var helt sikker på vi var ferdige, til tross for en sorg over at det aldri kom en jente. Helt til vi ble planlagt gravid for ca 1,5år siden. Vi mistet, og skjønte at vi ville prøve engang til. Ble gravid sommeren i fjor, men mistet denne også.
Vi prøver ennå :Heartred
Og skal være så ærlig å si at jeg ønsker så inderlig en jente :Heartred
Vi er 37 og 40, så spørs om vi får det til :Heartred
 
Vet ikke helt når det er stopp enda, men.. Vi har fire barn, 4.5 år mellom 1 og 2, 2.5 år mellom 2 og 3 og 16 mnd mellom 3 og 4. Kan anbefale 2.5 år på det varmeste. :love7
Jeg levde så å si i sølibat det første året etter at siste kom, livredd for å måtte igjennom to så tette igjen. Var mye alene (reisearbeid på mannen), og hadde ikke bhg til minste storesøster, så det sitter enda i. Elsker det nå da, mini er 18 mnd eller noe sånt, mannen jobber 5 min unna og minste storesøster går i bhg. :Heartred så nå blir den muligens en femte hvis vi er heldig. Etter det er vi ferdige, hovedsaklig av økonomiske hensyn.
 
Back
Topp