Det største ønske

Krysser fingrene for positiv test!
Krysser også fingrene for positiv test
Håååper sånn!! Krysser fingrene for deg:)
Lykke til med test! Dette blir spennende! :)
Tusen takk for heiing ❤️❤️


Men det ser nok ut til at det ikke gikk veien denne gangen heller. Blenda test og litt rødt på papiret så da er det bare å forberede seg på ny pp :)

F53BC3A9-B83B-4806-AE79-C9168FA352FC.jpeg
 
Så kipt :( mange klemmer!
 
PP66 (67) - CD1

Da var det i gang med ny PP. TR har vært snill så langt så håper det ikke blir for ille med kramper. Det kan variere litt.
Denne måneden runder vi 5 år med prøving. Hadde jo vært fantastisk å fått positiv test og en liten spire som holder seg til mål nå :Heartred Gir oss ikke enda og håper litt til :)
Gleder oss over at det går mot vår og lysere tider!
 
Følte nicket ditt var kjent, og føler at jeg leste det her inne når jeg selv var her inne og prøvde.
Det knuser virkelig mitt hjerte at du, og mange andre, bruker så mye tid og aldri får den ekstra streken. Å holde på så lenge som du har, det beundrer jeg deg for. Jeg håper du nyter livet i mellom slagene også, og husker å leve litt.
Sikkert lett for meg å si som tydeligvis ikke har problemer med å bli gravid.
Det er av den grunn også at jeg ofte føler dårlig samvittighet over at jeg blir det så lett, mens mange andre ikke gjør det.
Jeg ønsker deg hell og lykke i alle dine kommende PP. Satser på at denne blir den som klaffer. Hadde jeg kunnet dele babystøv med deg og andre, så hadde jeg gjort det.
Håpet og troen på at det en dag vil klaffe kan ingen ta fra deg, og det er en viktig ingrediens.
 
Dritt at TR kom denne gangen også:( Heier på deg, og blåser masse gravidstøv din vei:Heartred
 
Æsj. Håper dette blir måneden dere lykkes
 
Herregud, fine deg.. :Heartred Hvordan klarer du å holde deg så positiv enda? For en styrke.. Og det skal virkelig ikke stå på innsatsen ser jeg - nå tenker jeg på alt du har prøvd av kosttilskudd etc og ikke BD nødvendigvis :geek Får dere noen utredning eller blir dere fulgt opp på en god måte? (Jeg har lest en del - men ikke alt siden sist!)
 
Innom deg med en hilsen! Håper kvelden er god! :)
 
Nå begynner vel kanskje EL å nærme seg..? ♥️
 
Back
Topp