~Mars 2021~

Godt :) kylling korma her med ris og salat :)
Hørtes digg ut. Selv hadde vi burger til kvelds. Hehe. Skulle egentlig ikke ha noe mer middag i dag. Men guttungen ville gjerne ha burger på skidag i morgen som jeg skal være med de på. Så da lager jo selvfølgelig jeg det. :hilarious::hilarious: Sambo var ikke misfornøyd med burger til kvelds han heller.
 
Vel, jeg vet ikke helt.

Fredag ble en del nærkontakter av en antatt mutantsmittet feriegjest satt i karantene. Lørdag utviklet en av disse symptomer og har holdt seg videre i karantene, test ble nok tatt mandag, for tirsdag var svaret der, positivt. Vedkommende har ikke vært på skolen siden h*n ble syk, men 11 nærkontakter i 4 kommuner ble satt i karantene og testet. Tre av disse er i min kommune og en av dem kom altså tilbake med positivt svar i dag. Denne vedkommende HAR nok vært på skolen på mandag, ettersom to klasser er satt i karantene. 42 nærkontakter i 7 kommuner, 11 av dem i min kommune. (antar en del av dem er familien, i tillegg til klassekamerater og andre venner eller noe sånn)

Disse testes da enten i rakk de det i ettermiddag eller så er det i morgen. Før helgen vet vi vel derved hvor mange av disse 42 som er smittet. Hvor mange av dem som er i min kommune, og hvor mange som er der mine foreldre bor og jeg og mannen jobber.

Og i morgen får vi vel svaret på mannens antatt negative test. Men i mellomtiden ber kommunelegen alle om å begrense sine nærkontakter og teste seg ved den minste mistanke.
Er skummelt hvor fort ting sprer seg. Og hvor mange mennesker man «når» over på en dag ved at alle treffer noen hver dag.
 
Er skummelt hvor fort ting sprer seg. Og hvor mange mennesker man «når» over på en dag ved at alle treffer noen hver dag.
Man når over ganske mange når man går på skolen.

Mine nærkontakter i går er familien og nabojenta som går i klassen til mellomste og satt på til og fra trening. Ungenes liste er langt lenger.
 
Hørtes digg ut. Selv hadde vi burger til kvelds. Hehe. Skulle egentlig ikke ha noe mer middag i dag. Men guttungen ville gjerne ha burger på skidag i morgen som jeg skal være med de på. Så da lager jo selvfølgelig jeg det. :hilarious::hilarious: Sambo var ikke misfornøyd med burger til kvelds han heller.

Hørtes ikke feil ut det.
 
Haff. Dårlig form og ingen søvn i natt. Ble så rar i hodet og kroppen på tur i går. Sitter her og får ikke bestemt meg om jeg skal tvinge meg på jobb eller ringe og si jeg er syk. Sliter så med å ringe og gi beskjed. Irriterende at det skal være sånn.
 
God morgen
Upraktisk med plaster på Høyre tommel fant jeg ut.
Jobb snart , så får vi se hva som skjer etterpå
 
Er ikke helt ferdig ennå led det utbruddet
Jeg er spent på om dette blir et utbrudd. Regner med det. Enda er det bare en smittet. Kjent smittevei, nærkontakt til en smittet i nabokommunen som igjen ble smittet av en fra Oslo eller viken som var på vinterferie og ble bekreftet smittet når h*n kom hjem eller noe sånn.

Spørsmålet nå er hvor mange av disse 42 nærkontaktene som er smittet. Det sier vel trolig litt om hvor stort det blir.
 
Begynner virkelig å bli lei denne koronaen nå.
Da er vi ned stengt, kanskje åpne litt opp igjen, la oss prøve det.
Nei vet du hva, jeg tror vi stenger litt ned igjen like vel jeg...
Og så går no dagane....
 
Begynner virkelig å bli lei denne koronaen nå.
Da er vi ned stengt, kanskje åpne litt opp igjen, la oss prøve det.
Nei vet du hva, jeg tror vi stenger litt ned igjen like vel jeg...
Og så går no dagane....
Kjenner meg igjen. Ga egentlig opp 2021 for et par måneder siden. Nå legger vi stort sett bare planer som lar seg gjennomføre selv om alt er stengt. Og har fylt opp huset med innendørs aktiviteter i tilfelle vi havner i to ukers isolasjon.
 
Haff. Dårlig form og ingen søvn i natt. Ble så rar i hodet og kroppen på tur i går. Sitter her og får ikke bestemt meg om jeg skal tvinge meg på jobb eller ringe og si jeg er syk. Sliter så med å ringe og gi beskjed. Irriterende at det skal være sånn.
Jeg ville ringt og sagt det som du er: du føler deg skikkelig dårlig. Kan ikke se for meg en arbeidsgiver som vil ta sjansen på å få deg til å komme inn.
 
Jeg ville ringt og sagt det som du er: du føler deg skikkelig dårlig. Kan ikke se for meg en arbeidsgiver som vil ta sjansen på å få deg til å komme inn.
Jeg ringte. Det er nok en forkjølelse på vei tror jeg. Noe er det. Jeg er helt skutt etter en våkenatt hvor jeg bare lå og svetta. Har også vært i nærkontakt med et familiemedlem som er i karantene pga nærkontakt med en smitta, så da holder jeg meg hjemme i dag, så får jeg se i morgen.
 
Hørtes digg ut. Selv hadde vi burger til kvelds. Hehe. Skulle egentlig ikke ha noe mer middag i dag. Men guttungen ville gjerne ha burger på skidag i morgen som jeg skal være med de på. Så da lager jo selvfølgelig jeg det. :hilarious::hilarious: Sambo var ikke misfornøyd med burger til kvelds han heller.
Burger hørtes jo veldig digg ut:D
 
Back
Topp