Hvilket navn ville du valgt?

Hvilket av disse navnene liker du best?

  • Anna

    Votes: 43 26,4%
  • Ive

    Votes: 17 10,4%
  • Luna

    Votes: 37 22,7%
  • Lisa

    Votes: 16 9,8%
  • Ella

    Votes: 50 30,7%

  • Antall som har svart
    163

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei, vi venter ei lillesøster i februar og klarer ikke helt å lande på navnet.
Men nå begynner vi å bli ganske sikre på at det blir ett av disse.
Hvilket ville dere valgt?

Vi velger jo det navnet som vi liker best uansett, men de står alle veldig likt for oss så tenkte at det ville være gøy å se hva andre tenker, kanskje det hjelper oss og korte ned listen litt :) :p
 
Jeg synes Lisa er enkelt, klassisk og pent uten å være oppbrukt :)
 
Hehe, ser ut som det lå ganske jevnt på stemmene her :p
Jeg likte Luna best av disse. :)
 
Lisa er kjempefint og lite brukt. Liker veldig godt Ella også. Jeg kjenner flere hunder som heter Luna så sliter litt med å se det for meg på baby :p
 
Ive fikk min stemme. Andre valget mitt er Ella
 
Kjenner også to hunder som heter Luna så har vanskeligheter med å se for meg det, ellers er jo alle fine navn :)
 
Min stemme hår til Ella. Klassisk og fint og ser for meg ei rødhåra lita kunstnerisk jente med krøller. Favorittfargen hennar er lilla og grønn. Ella er nydelig.
 
Når hun kom ut så var navnet Penny det første som dukket opp hos meg, så da ble det Penny, et navn vi ikke hadde diskutert i det heletatt, men vi elsker det begge to❤️
 
Når hun kom ut så var navnet Penny det første som dukket opp hos meg, så da ble det Penny, et navn vi ikke hadde diskutert i det heletatt, men vi elsker det begge to❤️

Nydelig navn! Hadde vært på vår liste om ikke en i nær familie hadde navnet :)
 
Rekner med att du har bestemt navn men Luna elsker jeg. Hadde jeg fått en hente ville Luna var på listen
 
Rekner med att du har bestemt navn men Luna elsker jeg. Hadde jeg fått en hente ville Luna var på listen

Ja hun heter Penny❤️ plutselig når hun kom så dukket det navnet opp i hodet mitt og ingenting annet passet
 
Så gøy å se at noen andre også liker Luna! Det var en favoritt da jeg gikk gravid, men de fleste trodde jeg var gal.. Ble ikke aktuelt da vi fikk gutt :p
 
Back
Topp