Livet som gravid - bildetråd

Ligger her i dag også, vi ❤️ i morgen kommer endelig sambo hjem fra sjøen, og det gledes ❤️
 

Vedlegg

  • 59ED3E05-13FB-4EAC-BCB0-105CCB6D659C.jpeg
    59ED3E05-13FB-4EAC-BCB0-105CCB6D659C.jpeg
    21,7 KB · Visninger: 79
Big one å the handmaid's tale.... gørrsliten..
 

Vedlegg

  • 20210301_203152.jpg
    20210301_203152.jpg
    26,6 KB · Visninger: 36
Klokka er passert 20:50 og jeg har lagt meg. Noen dager, som denne, lurer jeg på om jeg faktisk er så trøtt at jeg trenger å legge meg så tidlig, eller om jeg bruker det som en unnskyldning for å slippe mer av denne dagen. For akkurat det kjenner jeg igjen fra perioder med depresjon. At jeg bare går og gleder meg til å få legge meg og slippe mer av denne dagen, og så kanskje neste dag er litt bedre. Selv om man vet at det bare blir det samme dagen etter. En god stund... Ikke godt å si, men slike tanker melder seg titt og ofte her nå for tiden. Uansett, nå sovner jeg sikkert snart :p Natta!
 
Klokka er passert 20:50 og jeg har lagt meg. Noen dager, som denne, lurer jeg på om jeg faktisk er så trøtt at jeg trenger å legge meg så tidlig, eller om jeg bruker det som en unnskyldning for å slippe mer av denne dagen. For akkurat det kjenner jeg igjen fra perioder med depresjon. At jeg bare går og gleder meg til å få legge meg og slippe mer av denne dagen, og så kanskje neste dag er litt bedre. Selv om man vet at det bare blir det samme dagen etter. En god stund... Ikke godt å si, men slike tanker melder seg titt og ofte her nå for tiden. Uansett, nå sovner jeg sikkert snart :p Natta!
Ikke nå kjekt å ha det sånn:-/ men... at dagen bi kortere jør at svangerskape går fortere..:) kjenne å den følelsen der ifra tunge tider..
Mrn nu e d nokk trøttheta å kansje litt jmhormona såm jør det.. så vi håpe det ikke e en ny depresjon på vei hos dæ :)
 
Endelig funnet noe som holder cola abstinensene mine under kontroll
 

Vedlegg

  • IMG_20210306_200934.jpg
    IMG_20210306_200934.jpg
    34,4 KB · Visninger: 66
Er ikke dette det beste dere har sett?:)
 

Vedlegg

  • 4CC9EBF7-77D2-4038-82EA-09FEF3853605.jpeg
    4CC9EBF7-77D2-4038-82EA-09FEF3853605.jpeg
    22,4 KB · Visninger: 93
:Heartbigred
Er ikke dette det beste dere har sett?:)

JO!!! Jeg vil og ha!
Men jeg blir uggen av matos, og forloveden jobber 08-20, så jeg må kokkelere selv = fiskekaker og poteter, men ser frem til første fiskebollemiddag som gravid, håper det smaker så godt som før frø i magen.
 
upload_2021-3-7_20-24-26.jpeg
her har vi begynt planleggingen :p
Med førstemann så sto vi midt i flytt og det var mye som ikke var klart og nr 2 var prematur så jeg har alltid hatt så mange saker igjen på lista som må fikses :sorry: men ikke denne gangen, så fort vi har vært på oul og vi har fått bekreftet at alt ser bra ut så skal denne lista bli klar ganske fort :p
 
Last edited:
Har ukebytte i dag og er i uke 11+0, har gått å lurt på når magen skal komme ettersom dette er barn nr 3 og jeg forventet at den skal komme litt tidligere denne gangen, og i dag våknet jeg og tittet ned og oppdaget at jeg så 5 måneder gravid ut :hilarious: plutselig så kunne jeg se litt mindre av føttene mine :joyful:
Skal tillegges at jeg ikke har på meg bukser på bildet men det syntes ikke for magen er i veien :nailbiting:
upload_2021-3-13_9-48-6.jpeg
 
Last edited:
Denne her er så goood (og koffeinfri)
 

Vedlegg

  • Snapchat-997936099.jpg
    Snapchat-997936099.jpg
    20,4 KB · Visninger: 46
Tredje kveld med intravenøst. Var ikke sånn jeg så for meg at det skulle bli.
 

Vedlegg

  • 57DC5AD4-F303-45DB-B0F0-2502EF2B0815.jpeg
    57DC5AD4-F303-45DB-B0F0-2502EF2B0815.jpeg
    17,4 KB · Visninger: 44
Kan si såpass at urinprøven var skammelig å levere og stixen hadde vært knall lilla.
men de har gitt meg noe for kvalmen så det går sakte fremover. Har sikkert spist mer på 2 dager nå enn jeg har gjort på 4 uker.

Uff, ikke bra. Jeg tar medisiner daglig. Eneste jeg responderer på er Zofran. Håper du blir bedre framover og at fast medisinering hjelper:Heartred
 
HG her også, endelig fått zofran og kvalmen er virkelig minimert. Ikke spydd etter oppstart mandags kveld heller. Håper bare jeg får godkjent søknad om refusjon/blåresept for den er så dyr :confused:
 
HG her også, endelig fått zofran og kvalmen er virkelig minimert. Ikke spydd etter oppstart mandags kveld heller. Håper bare jeg får godkjent søknad om refusjon/blåresept for den er så dyr :confused:
Godt å høre du har fått hjelp. Det er oppriktig brutalt om man ikke får det.
 
Godt å høre du har fått hjelp. Det er oppriktig brutalt om man ikke får det.
Ja det er grusomt altså! Fastlegen har hatt lyst til å legge meg inn hver uke, men jeg har sagt «jeg skal greie å drikke med cola og juice osv, vil ikke legges inn enda!» :hilarious:
Godt at du har fått væske noen dager og fått i deg litt mat, er helt utmattende å gå sånn lenge og ikke få i seg næring og væske :hungover::depressed:
 
Ja det er grusomt altså! Fastlegen har hatt lyst til å legge meg inn hver uke, men jeg har sagt «jeg skal greie å drikke med cola og juice osv, vil ikke legges inn enda!» :hilarious:
Godt at du har fått væske noen dager og fått i deg litt mat, er helt utmattende å gå sånn lenge og ikke få i seg næring og væske :hungover::depressed:
Fikk ikke i meg noe som helst. Så jeg er lykkelig for alle posene jeg får her jeg ligger. Og ikke minst kvalmestillende.
 
Back
Topp